GMP
VWC lid
Iedereen had gewoon z'n vrouw wat vaker moeten meppen, dan hadden we deze softe situatie in dit land niet gehad! Santé! En het volgende lijntje is van het huis!Jammer dan is het idd nooit te redden, SUCCES allen!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Iedereen had gewoon z'n vrouw wat vaker moeten meppen, dan hadden we deze softe situatie in dit land niet gehad! Santé! En het volgende lijntje is van het huis!Jammer dan is het idd nooit te redden, SUCCES allen!!!
Eens, die vind ik op dit moment wel een van de meest sterke moet ik zeggen...Moet zeggen dat JA21 ook lang niet gek is.
Eh nee, FvD zijn zakkenvullers en gekken wat mij betreft, ze zeggen precies wat je wil horen maar dat is een enorme valkuil.Diegene die vvd nog hoog heeft staan, die is heel naief, overigens geldt dit ook voor de pvv!
De enige partij die echt voor de Nederlanders opkomt is de Fvd, ja roep nu nog maar hard hoever dat debiel is, heb mensen al lang genoeg gewaarschuwd voor wat er allemaal komen gaat, en overigens dat gaat hier echt niet bij stoppen.
Dus maak me lekker belachelijk noemen alle debiele punten die door de MEDIA geschilderd maar op als debiel dat je op fvd stemt enzo maar op bla bla bla.
De trein van absurditeit dendert voort, het feit dat velen dit nu pas zien is bijzonder!
Daar zou ik inderdaad eerder naar kijken dan FvD.Moet zeggen dat JA21 ook lang niet gek is.
KIjk eens goed waar je je stem in gooit, een kliko. vroeger waren het bussen, nu vuilnisbakken. dat zegt iets over wat ze met je stem doen.Ik stem ook al een paar jaar Eerdmans landelijk
niet meer stemmen je geeft het antwoord zelf al: het wordt steeds erger., zelfs als er 0% opkomst is zal de opkomst 45% zijn volgens de media. Hoe goed gelovig blijft nederland, kijk eens wat ze roepen en wat hun daden zijn en luister niet naar de media dan, ga zelf eens onderzoeken. Stemmen, het veranderd niets, meer betalen, bek houden. Schaam je rot en erg je kapot.Precies dit. Ik weet echt niet meer waar ik heen moet met m'n stem. Vorige keer was het al 'de minst beroerde' kiezen en het wordt van kwaad tot erger.
Ik ben wel benieuwd naar jouw onderzoeksbureau.niet meer stemmen je geeft het antwoord zelf al: het wordt steeds erger., zelfs als er 0% opkomst is zal de opkomst 45% zijn volgens de media. Hoe goed gelovig blijft nederland, kijk eens wat ze roepen en wat hun daden zijn en luister niet naar de media dan, ga zelf eens onderzoeken. Stemmen, het veranderd niets, meer betalen, bek houden. Schaam je rot en erg je kapot.
De jouwe weet ik wel: DE NOSIk ben wel benieuwd naar jouw onderzoeksbureau.
Joh, ik wist niet dat je camera's had hangen hier?De jouwe weet ik wel: DE NOS
Niet meer bellenJammer dan is het idd nooit te redden, SUCCES allen!!!
Dat is mij ook opgevallen afgelopen jaren. Dacht huh vuilnisbakken? Met een eringezaagde gleuf om het stembiljet erin te gooien. Moet wel zeggen stembureau liet ook te wensen over, worden ook steeds minder professioneel.KIjk eens goed waar je je stem in gooit, een kliko. vroeger waren het bussen, nu vuilnisbakken. dat zegt iets over wat ze met je stem doen.
Dit noem je polarisatie.. Zie je door het hele land. Zelfs hier kan de regering een bres slaan in de normaal zo vereende vuurwerkliefhebbers. Iedereen zit met zijn eigen frustratie wat wederom voortkomt uit falend wanbeleid. Helaas, van verenigen hebben ze in adem Haag nooit gehoord. De papieren werkelijkheid gaat voor de mensen!Wat mij nou verbaasd is dat hier op een forum van en voor liefhebbers in bijna elk topic elkaar afbranden op meningen, politiek keuzes en noem maar op, zijn wij dan net zo dom en bekrompen als de hedendaagse politiek??? Verwijt de pot dan niet de ketel?? Mensen geef elkaar de ruimte respecteer een mening ook als je die zelf niet deelt, leven en laten leven, geven en nemen, morgen gaat gewoon de zon weer op en op 31 december steken we gewoon weer vuurwerk af, hoe dan ook
Meende dat de definitieve stemming as dinsdag pas is. Nog langer wachten……Nou, klaar voor een avondje kut tv.
Debat is vanavond 19-21uMeende dat de definitieve stemming as dinsdag pas is. Nog langer wachten……
Debat is vanavond 19-21u