Vuurwerkwereld Chinatown Woerden *Outlet*

Ik krijg de foto’s niet gedraaid vanaf mijn telefoon. De Accelerator is met kooi inderdaad. Deze hebben we zojuist allemaal verwijderd. We leveren al onze producten zonder kooi, als service naar de klant. Ik ben nog op zoek naar de Tres Elementos. Ben hem nog niet tegengekomen. Nog andere verzoekjes toevallig?

Ik krijg de foto’s niet gedraaid vanaf mijn telefoon. De Accelerator is met kooi inderdaad. Deze hebben we zojuist allemaal verwijderd. We leveren al onze producten zonder kooi, als service naar de klant. Ik ben nog op zoek naar de Tres Elementos. Ben hem nog niet tegengekomen. Nog andere verzoekjes toevallig?

Gewoon wat lekkere foto’s van de uitpak en volle dozen bunker doen het altijd goed ;)

Als je een screenshot maakt van de foto en vervolgens een screenshot hier op het forum plaatst dan worden de foto's wel goed geplaatst.

Ik zou graag een foto willen zien van een verkoopverpakking van de Westen Thunder Twins (Westen Asian Mines).

Happy thunder Q + welke batch het allemaal zijn

U vraagt en wij draaien, zelfs op zondag. Batch 2020 van de Happy Thunder Q staat in Woerden:

A979AC4F-A92E-439A-93D1-518D1CE6BCFA.jpg
B0192442-289D-4C57-9338-C8B53D16F690.jpg

Helaas hebben we de Tres Elementos en Defqon box nog niet staan, dus die foto’s moet ik schuldig blijven.

In Leerdam en Almere moeten deze kartons nog binnenkomen. Grote kans dat dit ook 2020 zal zijn, maar kan dat dus niet garanderen. In Woerden zijn alle kartons 2020 ieder geval.

Wordt het assortiment van Leerdam en/of Almere nog aangevuld tot de ophaaldagen, of is dit het tot het einde van het jaar?

Wordt het assortiment van Leerdam en/of Almere nog aangevuld tot de ophaaldagen, of is dit het tot het einde van het jaar?

Steeds grotere kans dat het huidige online assortiment niet met nieuwe producten wordt aangevuld. Vaak komen we nog wel iets tegen, maar dit wordt dan scherp aangeboden in de winkels zelf. Tevens komen er soms nog wat uitverkochte producten vrij, zodra alle bestellingen aan het eind van de laatste verkoopdag zijn gelopen. Hier kan ik op voorhand alleen geen uitspraak over doen. Vorig jaar waren dit in Woerden bijvoorbeeld een aantal Blue Camuro’s en Blushing Crossettes, die online al een tijdje waren uitverkocht.

Back
Bovenaan