Vuurwerkwereld CT
VWC lid
Ook wij zijn blij om weer berichten te kunnen plaatsen. Onze website is namelijk al even open en volgens mij zijn er al flink wat freaks bij ons wezen shoppen. Onze outlet is al wat uitgedund, maar er staan nog genoeg mooie deals tussen. Wat te denken van:
Accelerator €299,-
4 compounds van 100 shots 30mm! Geen geld in deze tijd en real life vind ik hem veel beter dan op de productfilm.
Shadows of evil €139,-
Omlabeling van de Blackbird 2.0 en die is afgelopen jaar in de straat met veel gejuich de lucht in gegaan. Echt een ondergewaardeerde topper!
Happy Thunder Q 2 voor €20,-
Leuk voor een all at once afsluiting van een showtje!
Splitting Stars 2 voor €22,50
Iedere genieter van crossettes kent deze cakes.
Verder nog vele leuke boxen, 1+1 deals, twee heerlijke Evo 100 shots boxen voor weinig, onze alom bekende Westen Thunder Twins en Mines etc. Niet te vergeten natuurlijk onze uitgebreide assortiment met Pangu, Evolution, Professional Style, St8ment en Proline.
Ook dit jaar proberen we hier af en toe weer wat updates te plaatsen en zijn we goed bereikbaar. Bij vragen, stuur even een berichtje!
Accelerator €299,-
4 compounds van 100 shots 30mm! Geen geld in deze tijd en real life vind ik hem veel beter dan op de productfilm.
Shadows of evil €139,-
Omlabeling van de Blackbird 2.0 en die is afgelopen jaar in de straat met veel gejuich de lucht in gegaan. Echt een ondergewaardeerde topper!
Happy Thunder Q 2 voor €20,-
Leuk voor een all at once afsluiting van een showtje!
Splitting Stars 2 voor €22,50
Iedere genieter van crossettes kent deze cakes.
Verder nog vele leuke boxen, 1+1 deals, twee heerlijke Evo 100 shots boxen voor weinig, onze alom bekende Westen Thunder Twins en Mines etc. Niet te vergeten natuurlijk onze uitgebreide assortiment met Pangu, Evolution, Professional Style, St8ment en Proline.
Ook dit jaar proberen we hier af en toe weer wat updates te plaatsen en zijn we goed bereikbaar. Bij vragen, stuur even een berichtje!