Vuurwerkwereld Chinatown Woerden *Outlet*

Ook wij zijn blij om weer berichten te kunnen plaatsen. Onze website is namelijk al even open en volgens mij zijn er al flink wat freaks bij ons wezen shoppen. Onze outlet is al wat uitgedund, maar er staan nog genoeg mooie deals tussen. Wat te denken van:

Accelerator €299,-
4 compounds van 100 shots 30mm! Geen geld in deze tijd en real life vind ik hem veel beter dan op de productfilm.

Shadows of evil €139,-
Omlabeling van de Blackbird 2.0 en die is afgelopen jaar in de straat met veel gejuich de lucht in gegaan. Echt een ondergewaardeerde topper!

Happy Thunder Q 2 voor €20,-
Leuk voor een all at once afsluiting van een showtje!

Splitting Stars 2 voor €22,50
Iedere genieter van crossettes kent deze cakes.

Verder nog vele leuke boxen, 1+1 deals, twee heerlijke Evo 100 shots boxen voor weinig, onze alom bekende Westen Thunder Twins en Mines etc. Niet te vergeten natuurlijk onze uitgebreide assortiment met Pangu, Evolution, Professional Style, St8ment en Proline.

Ook dit jaar proberen we hier af en toe weer wat updates te plaatsen en zijn we goed bereikbaar. Bij vragen, stuur even een berichtje!

Dit jaar geweldige aanbiedingen kunnen meepakken of werelddeals zoals jullie ze noemen. Doen jullie nog wat met blackfriday asking for a friend:wink:

Dit jaar geweldige aanbiedingen kunnen meepakken of werelddeals zoals jullie ze noemen. Doen jullie nog wat met blackfriday asking for a friend:wink:
Goed om te horen! In de categorie ‘op=op’ staan meer aanbiedingen dan bij de ‘werelddeals’. Helaas hebben wij geen verdere Black Friday deals.

Toen jullie net open waren al wat heel dikke deals gescoord. Ben benieuwd, komen er nog producten bij in de outlet?
De kans is klein dat er nog producten bijkomen, maar uitsluiten doen we het niet. Wie weet komen we nog iets moois tegen. Tijdens de verkoopdagen zijn er vaak nog wat ‘weg ermee’ aanbiedingen, dus kijk bij het ophalen van de bestelling zeker nog even rond.

Heb zelf bij Woerden niks besteld maar Leerdam absoluut wel, goede leuke producten gescoord voor echt klasse prijzen.

Had stiekem nog gehoopt op de pontificaal, kamuro blue en de blushing crossette die bevielen vorig jaar erg goed! Maar op=op

Komt er nog een aanvulling toevallig in de op=op, dat geld ook voor leerdam?:)

Kleine kans, maar we sluiten het niet uit. Soms komen we ineens nog iets moois tegen, maar de kans wordt steeds kleiner. In Woerden hebben we vaak tijdens de verkoopdagen nog sowieso nog wel wat leuke meepakkers staan. Producten waar nog een paar stuks van over zijn en voor een schappelijke prijs worden verkocht. Voor de afhalers van een bestelling, zeker interessant om nog even een blik op te werpen.

Kleine kans, maar we sluiten het niet uit. Soms komen we ineens nog iets moois tegen, maar de kans wordt steeds kleiner. In Woerden hebben we vaak tijdens de verkoopdagen nog sowieso nog wel wat leuke meepakkers staan. Producten waar nog een paar stuks van over zijn en voor een schappelijke prijs worden verkocht. Voor de afhalers van een bestelling, zeker interessant om nog even een blik op te werpen.

Is dat in Leerdam ook het geval of is dat het verkeerde topic?

Is dat in Leerdam ook het geval of is dat het verkeerde topic?

Dag Flutsjah,

Dat is in Leerdam en Almere ook het geval. Zeker dag 1 tijdens de eerste uurtjes is er vaak net even wat meer keus. Cakes van vorig jaar met te kleine aantallen om online op de site te zetten, gaan dan ook de verkoop in. Leuk stookvoer om naast een bestelling nog even mee te pakken.

Afgelopen jaar was ik hier de 29e in de middag, toen naast mijn bestelling, nog 10 pakjes Raketjes van Lesli voor 1 euro per pakje meegenomen die achter de kassa lagen. Heel leuk stookvoer. Ik ga het zeker in de gaten houden dit jaar, tot de 28e!

Ja top zaak hoor! Ik kom de 23e ff langs ook en natuurlijk de 28e om mijn bestellingen op te halen.
Tot dan!

Afgelopen jaar was ik hier de 29e in de middag, toen naast mijn bestelling, nog 10 pakjes Raketjes van Lesli voor 1 euro per pakje meegenomen die achter de kassa lagen. Heel leuk stookvoer. Ik ga het zeker in de gaten houden dit jaar, tot de 28e!

Zou fijn zijn als er wat van die stijgtol producten die er na dit jaar uit gaan in de shop komen, denk dat meer liefhebbers die graag voor uit bestellen.

We hebben nog een aantal Accelerators in de webshop toe weten te voegen! Er zijn zo lijkt het flink wat freaks op de voorraad gedoken, dus het ging erg hard. Totaal 4 compounds 30mm van 100 shots voor €299,-. Ook hebben we de voorraad van de Happy Thunder Q aan weten te vullen. Ook deze ging plots erg hard!

Wij gaan langzaam beginnen met het opbouwen van de showroom, vullen van de bunkers etc. Ik zal kijken of ik binnenkort wat foto’s kan uploaden.

Back
Bovenaan