Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Vandaag bij de intratuin geweest. Daar hebben ze ook een flinke voorraad en dus ook de welbekende fontijnen mix, 9,95 dus als je niet wilt wachten op de Aldi. Ik heb vanmiddag al wat ingeslagen op het gemakje. Ook nog wel langs de aldi maar fontijnen mix is dus al veilig gesteld haha

Vandaag bij de intratuin geweest. Daar hebben ze ook een flinke voorraad en dus ook de welbekende fontijnen mix, 9,95 dus als je niet wilt wachten op de Aldi. Ik heb vanmiddag al wat ingeslagen op het gemakje. Ook nog wel langs de aldi maar fontijnen mix is dus al veilig gesteld haha

Alle Intratuins?

de intratuin in hendrik ido ambacht heeft de prijzen verhoogd van sommige producten....was de fonteinmix vorige week nog 8,49 nu 9,95...de knetterlinten waren 3,99...nu 6,99...de rest was nog dezelfde prijs...
ik zou als winkel dat ook doen moet ik zeggen want het gaat met bakken tegelijk naar buiten.

Ik heb nog niks vernomen wanneer aldi Cat 1 gaat verkopen. Ze zijn dit jaar laat. Mijn gevoel zegt dat als ze het gaan verkopen dat het vanaf 29e tot en met de 31e is

Back
Bovenaan