NOOIT MEER!!!
Vandaag 28-12 vertrok ik om 8:48 vanuit Zwolle om mijn prijs, de garden of eden te incasseren bij AnoVuurwerk. Na alle goede reviews leek het mij leuk om eens een kijkje te nemen bij deze zuiderlingen.
Na een verschrikkelijke reis van 4 uur 'thnx ns' kwam ik aan in milheeze.
Echter na het inleveren van mijn mail van mike, waarop stond dat mijn prijs klaarstond en werd achtergehouden veranderde de sfeer van top naar waardeloos.
Ze begonnen gelijk met oooww,, we hebben er nog maar 1, is het ook goed als ik je dit en dat geef.
Natuurlijk mag je een gegeven paard niet in de bek kijken, maar ik kwam speciaal voor deze cake ...
Mag ik even persoonlijk reageren.. Ook namens Ano en personeel (denk ik..)
Als eerst kwam je al niet al te vrolijk binnen wandelen.. Er was geloof ik heel wal loos in het openbare vervoer.
Op het moment dat jij binnen kwam was de garden of eden niet op vooraat ..maar de vracht was onder weg.
Dat de vracht van royal vertraging had, konden ze bij ano vuurwerk weinig aan doen.
Omdat je van zo ver weg kwam was wachten de enigste optie.
Dat het wachten aardig lang duurden is idd erg vervelend.
Op dat moment heeft Ano ook nee moeten verkopen aan andere klanten.
Echter zijn jou een tal andere producten aan gewezen die je mocht mee nemen!
Echter gaf je zelf aan dat je graag wilden wachten op de garden of eden!.
Uit eindelijk heb je um gekregen..
Om het tog enig sinds goed te maken hebben ze je nota benen nog naar het station en al gebracht.
Oja over die garden of eden in de koffer bak...
Deze beste man (vrij willige verkoper /lief hebber bij ano) had die garden of eden s ochtends in zijn auto gelecht..
Echter was deze man door de drukte helemaal vergeten dat er nog een in zijn Auto lag.
Daar kwam deze man pas achter toen hij jou een lift gaf!!
Ja en toen waren de nieuwe Gardens al weer binnen.
Wat ik zelf niet snap is warom je uberhaupt klaagt!!
Je krijgt Gratis de Garden of Eden!!!
Dat je uit zwolle komt is jammer..
Als je zo ver weg woont ...waarom doe je dan uberhaupt mee aan deze wedstrijd?.
Ik hoop voor jou dat je nog veel plezier mag beleven aan deze cake.
Maar hoop ook dat je je woorden deels trug neemt..
Want tenslotten zijn er heel veel alternatieven aan geboden alleen wilde je ze zelf niet accepteren.
Nog maals onze /Ano vuurwerk excusses voor hel hele lange wachten.
Mvg namens me zelf en het personeel van Ano vuurwerk