Ano Vuurwerk Milheeze

hier een link naar een paar uitknipbonnen van anovuurwerk!

28gvzvp.jpg

http://www.anovuurwerk.nl/ano_knipbonnen.pdf

(Bron: www.anovuurwerk.nl )

pak je voordeel er mee

--pyro99:bye:

Alles stond vanochtend weer keurig klaar. Even wachten met een lekker bak koffie en weer een keurig ingerichte winkel. Bedankt ANO, tot volgend jaar!

NOOIT MEER!!!

Vandaag 28-12 vertrok ik om 8:48 vanuit Zwolle om mijn prijs, de garden of eden te incasseren bij AnoVuurwerk. Na alle goede reviews leek het mij leuk om eens een kijkje te nemen bij deze zuiderlingen.
Na een verschrikkelijke reis van 4 uur 'thnx ns' kwam ik aan in milheeze.

Echter na het inleveren van mijn mail van mike, waarop stond dat mijn prijs klaarstond en werd achtergehouden veranderde de sfeer van top naar waardeloos.
Ze begonnen gelijk met oooww,, we hebben er nog maar 1, is het ook goed als ik je dit en dat geef.
Natuurlijk mag je een gegeven paard niet in de bek kijken, maar ik kwam speciaal voor deze cake vanuit zwolle en voor niets anders.
Sterker nog ik had de dag van te voren nog gemaild naar Ano, dat ik er s'middags zou zijn.

Na mijn betoog sprak zei marianne oké ik zal hem even halen, ik voelde al aan dat er iets niet klopte en dat bleek een juist gevoel. De cake was er helemaal niet.

Gesteund door het feit dat met max 30 min (volgens marianne) royal nieuwe cakes zou leveren bleef ik wachten. De tijd tikte langzaam weg en na 45 minuten en een bakje friet verder besloot ik mij weer present te melden aan de 13,5e meter lang balie.
Daar kreeg met een twijfeling in haar stem te horen 'ja ik heb 'toevallig' net met de chauffeur gesproken het duurt nog 30 minuten'.
'Vreemd dat je er toch 100% naast kan zitten' dacht ik nog.
Maar goed, na 4 uur treinen en wandelen laat je je niet meer zo makkelijk uit het veld slaan.
Op de vraag waar hij op dit moment dan zat wist ze me geen antwoord te geven.

Het buikje begon inmiddels ook te hunkeren naar iets bruikbaars, want frituurvet en chocomel bracht de boel na verloop van tijd alleen maar aan het rommelen.
Ik pakte een visitekaartje schreef mijn 06 daarop en ze zouden bellen wanneer de leverancier er was.

Weer 15min met de benenwagen naar de bushalte gesjokt en in het volgende gehucht een kroegje opgezocht. Gesterkt met wat gele rakkers en wat Brabantse gezelligheid (een stel bejaarden die een kaartje aan het leggen waren) begonnen ik en mijn kameraad pijltjes te gooien op het bord. Zeg nou zelf als Co het kan dan kunnen wij het ook.

Na wederom 1,5 uur zonder enig contact begon de wanhoop toe te slaan, ik besloot zelf maar contact op te nemen. Na mijn verhaal te hebben gedaan en verteld te hebben dat ik het jammer vond dat alles zo stroef liep gaf Ano ineens aan dat de cakes geleverd waren, op de vraag waarom er dan nog niet was gebeld zeiden ze: 'we hebben het druk' met andere dingen.

Toen ik de cake eindelijk ophaalde (tegen 17:45) kreeg ik als goedmaker een lift naar station deurne.
Op dat moment was voor mij alles weer goed, aardig van ze.
Ik loop naar de achterklep van de auto van mijn aangewezen chauffeur, ik wil de klep open doen....
'Ehm dat gaat niet passen mijn garden of eden staat daarin'

Toen werd ik gek, er stond dus constant binnen handbereik een garden of eden op mij te wachten, maar omdat ano zichzelf graag veilig wilde stellen hadden ze daar maar niks over gezegd.

Kortom een zeer nare ervaring en het is leuk om een prijs te winnen maar als het zoveel moeite kost dan is voor mij de lol er gauw af.

Op moment van schrijven zit ik in de trein vanuit utrecht naar zwolle en ben ik gelukkig bijna thuis.

Ano Vuurwerk, vuurwerk en service staan bij ons hoog in het vaandel...
Dan ben ik blij dat we een verschillende graadmeters gebruiken in zwolle want als ik kijk naar de service van ano vergeleken met die van bijvoorbeeld herman de haan of die van joopie schrijver dan is dit DRAMA...

Ik snap de frustratie, en het is ook volkomen terecht. Ano Vuurwerk heeft (gebaseerd op dit verhaal) niet goed gehandeld. Het is dan ook al erg om dit te lezen.
Maar... Ano Vuurwerk staat wel heel goed bekend, ze hebben goede service en veel over voor hun klanten, maar er is NIKS dat vlekkenloos verloopt, fouten horen erbij, en soms gebeuren er dingen als dit. Maar waar gebeurd het niet? Ik probeer het niet goed te maken voor Ano, want als ik dit lees dan is het gewoon een heel waardeloos gedoe geweest voor jou. Maarja, je hebt je prijs, en wij niet ;) Dus veel plezier ermee!!

Ik vond het gewoon zwaar ***** omdat ik het eigenlijk ook een beetje voor hun deed(aangezien ik natuurlijk niet bij hen had besteld). Mijn eerste zin was letterlijk: 'Wie kan er nou zeggen dat iemand met het openbaar vervoer meer dan 100 km reist om bij jouw vuurwerk op te halen'.
Maar achteraf voel ik me gewoon aan het lijntje gehouden door het personeel die eerst hun eigen pakketje wouden veiligstellen... en vervolgens leek het of ze zoiets hadden van we zien wel wat er gebeurd.

top winkel dit! netjes alle bestelde artikelen gekregen, veel gratis vuurwerk + kortingen. en een goede service! ik ben tevreden:D

tot volgend jaar!

--pyro99:bye:

NOOIT MEER!!!

Vandaag 28-12 vertrok ik om 8:48 vanuit Zwolle om mijn prijs, de garden of eden te incasseren bij AnoVuurwerk. Na alle goede reviews leek het mij leuk om eens een kijkje te nemen bij deze zuiderlingen.
Na een verschrikkelijke reis van 4 uur 'thnx ns' kwam ik aan in milheeze.

Echter na het inleveren van mijn mail van mike, waarop stond dat mijn prijs klaarstond en werd achtergehouden veranderde de sfeer van top naar waardeloos.
Ze begonnen gelijk met oooww,, we hebben er nog maar 1, is het ook goed als ik je dit en dat geef.
Natuurlijk mag je een gegeven paard niet in de bek kijken, maar ik kwam speciaal voor deze cake ...

Mag ik even persoonlijk reageren.. Ook namens Ano en personeel (denk ik..)
Als eerst kwam je al niet al te vrolijk binnen wandelen.. Er was geloof ik heel wal loos in het openbare vervoer.
Op het moment dat jij binnen kwam was de garden of eden niet op vooraat ..maar de vracht was onder weg.
Dat de vracht van royal vertraging had, konden ze bij ano vuurwerk weinig aan doen.
Omdat je van zo ver weg kwam was wachten de enigste optie.
Dat het wachten aardig lang duurden is idd erg vervelend.
Op dat moment heeft Ano ook nee moeten verkopen aan andere klanten.
Echter zijn jou een tal andere producten aan gewezen die je mocht mee nemen!
Echter gaf je zelf aan dat je graag wilden wachten op de garden of eden!.
Uit eindelijk heb je um gekregen..
Om het tog enig sinds goed te maken hebben ze je nota benen nog naar het station en al gebracht.
Oja over die garden of eden in de koffer bak...
Deze beste man (vrij willige verkoper /lief hebber bij ano) had die garden of eden s ochtends in zijn auto gelecht..
Echter was deze man door de drukte helemaal vergeten dat er nog een in zijn Auto lag.
Daar kwam deze man pas achter toen hij jou een lift gaf!!
Ja en toen waren de nieuwe Gardens al weer binnen.

Wat ik zelf niet snap is warom je uberhaupt klaagt!!
Je krijgt Gratis de Garden of Eden!!!
Dat je uit zwolle komt is jammer..
Als je zo ver weg woont ...waarom doe je dan uberhaupt mee aan deze wedstrijd?.

Ik hoop voor jou dat je nog veel plezier mag beleven aan deze cake.

Maar hoop ook dat je je woorden deels trug neemt..
Want tenslotten zijn er heel veel alternatieven aan geboden alleen wilde je ze zelf niet accepteren.
Nog maals onze /Ano vuurwerk excusses voor hel hele lange wachten.

Mvg namens me zelf en het personeel van Ano vuurwerk

Laatst bewerkt:
Sorry 3xh maar ik ben het niet met je eens. Ik geloof direct dat men mooie alternatieven heeft aangeboden en dat er een lift werd gegeven naar het station is natuurlijk super. Dat de arme man zelf ook een garden of eden heeft kan hij natuurlijk niets aan doen, klasse dat hij een lift wil geven. Maar wat ik domweg niet begrijp is dat een (1) doos voor de prijswinnaar niet gewoon achter gehouden wordt. Daar mag de winnaar toch vanuit gaan, waar hij ook vandaan komt? Als jij een prijs wint verwacht je toch ook dat die klaar staat?

Sorry 3xh maar ik ben het niet met je eens. Ik geloof direct dat men mooie alternatieven heeft aangeboden en dat er een lift werd gegeven naar het station is natuurlijk super. Dat de arme man zelf ook een garden of eden heeft kan hij natuurlijk niets aan doen, klasse dat hij een lift wil geven. Maar wat ik domweg niet begrijp is dat een (1) doos voor de prijswinnaar niet gewoon achter gehouden wordt. Daar mag de winnaar toch vanuit gaan, waar hij ook vandaan komt? Als jij een prijs wint verwacht je toch ook dat die klaar staat?

Klopt echter waren er de eerste dag te weinig garden of edens gelevert.
Na contact ..was er een nieuwe vracht onder weg met de overrige garden of edens.

Dus door te korten liep de wacht tijd voor de prijswinnaar dus op.
Helaas henben we ook gewoone klanten even teleur moeten stellen..of een vervangent artiekel mee moeten geven.
Idd was de bedoeling meer Gardens op vooraat te hebben..
Echter door wat kleine probleempjes was dat dus tijdelijk niet het geval!.
Natuurlijk heel erg vervelend en niet goed te praten...
Maar wel een beetje onmacht.
Mvg 3xh

Ik geloof ook direct dat het niet bewust was hoor:-)
Tis voor Ano natuurlijk ook niet leuk om na een leuke actie zoiets terug te lezen
Volgend jaar gewoon direct de eerste doos opzij zetten en een kadopapiertje met strik erom doen.

Fijne jaarwisseling!

weer even een positieve noot van mij :

ik had een ander jaar een bestelling gedaan en daar zat in het pakket emperors world toen 2 keer dezelfde batterij en dat er een andere miste dit had ik gemeld en het jaar daarop kon ik GRATIS een nieuw pakket krijgen terwijl deze toch niet heel goedkoop was .

dit jaar had ik een big rose van royal waar het 2e lont van verwijdert was en ik wit dus niet tot hoe ver dat was niet meer te zien .
bang voor een pot die maar half af zou gaan of waar het laatste boeket bij aan de grond bleef en in de batterij zou knallen omdat deze ook een beetje kruit leek te lekken heb ik opgebeld waarop marianne mij netjes terug zou bellen omdat ze zo niet wist hoe het zat met dit 2e lont.
even later kreeg ik gisteren netjes telefoon met de mededeling dat alles wat als laatste gevelerd was maar 1 lont had en dat ik bij twijfel diegene met een verwijdert 2e lont direct om kon komen ruilen.
dit heb ik dus gisteren middag gedaan en het is ook heel netjes afgehandeld .

SUPER SERVICE

Ik heb ook alleen maar positieve ervaringen, er wordt altijd snel gereageerd op vragen via mail door Marian, heb het nog nooit meegemaakt dat artikelen besteld via de voorverkoop niet geleverd konden worden, hartelijke ontvangst bij afhalen, altijd tijd voor een praatje over vuurwerk, mooie collectie & showroom, leuke voorverkoopacties met goed gratis vuurwerk, goede prijzen en geen wachttijden. Deze winkel staat bij mij in de top 2 van vuurwerkwinkels (waarbij ik geen keuze kan maken welke nu op 1 of 2 zou moeten staan).

Volgend jaar zeker weer.

hmm het kan uiteraard ook zijn dat de beste chauffeur in kwestie deze ook niet zomaar heeft gekregen en er voor betaald heeft. die mannen krijgen ook niet alles gratis? dan kan jeook niet verwachten dat hij zijn doosje af gaat staan.

vanochtend even nog 2 thunderflowers op kunnen halen en enkele thundersmokes. helaas wilde ik ook de 1414, pear of thunder, maar ik kreeg (niet gechecked, stom van me) de 1415 mee. foei, marieke ;)

maar wel bedankt voor de snelle service!

Iedereen natuurlijk een heel goed 2013 gewenst! Ano bedankt voor het verkopen van de garden of eden! Super cake! Volgend jaar weer in het assortiment houden! Top! Een waardige afsluiting!

Ik wil aan het eind van het topic toch nog even reageren.
Het is absoluut niet mijn intentie geweest om ano vuurwerk bewust in een kwaad daglicht te zetten.
Vlak na het voorval schrijf je natuurlijk uit een geïrriteerde emotie.
Alleen dat er nu wordt gedaan of het aan mij lag en dat ik al gefrustreerd binnen om nog maar te zwijgen over het TAL van alternatieven dat er aangeboden is wat gewoon niet waar is.

Toen ik binnen kwam heb ik rustig op mijn beurt gewacht en werd er gewoon gezegd dat er nog 1 was.
Ik was helemaal niet geïrriteerd ik genoot juist van de verbaasde blikken dat ik uit zwolle kwam.

Die was er toen toch weer niet.
Toen zou het 5 min duren tot max 30 min. (jullie zeiden letterlijk, ik heb de chauffeur net gesproken)
Daarna duurde het nog een keer max 30 min (jullie zeiden wederom de chauffer te hebben gesproken)
Over het aantal alternatieven: het was of de GOE of event 123. Aangezien ik die cakes al had en ik niet voor deze 3 zo ver wou reizen was dit geen optie.
Vervolgens zou ik worden gebeld als hij er was niet gebeurt.

En om een lang verhaal kort te maken ik heb jullie voor de verkoopdagen gemaild dat ik hem zelf kwam ophalen op de 28'e in de middag.

Meer kan ik er niet van maken, het is mijn persoonlijk ervaring met ano net als er ontzettend veel goede ervaringen zijn.
Je kan het niet elke klant naar de zin maken. Ik vind het mooi dat jullie je excuus maken en ik biedt mijn excuus aan voor de in jullie ogen gefrustreerde houding.

Verder was het een top cake ! ik had alle bakken A-F (hoorde dat sommige leden dubbele hadden) en hij liep als een trein.
Succes volgend jaar en misschien wel tot ziens.

MVG

FRANS

Back
Bovenaan