[Vuurwerktotaal Winactie 4 - 2018] Win een Barely Legal Commando

Ben bang dat ze nu niet kunnen controleren of je elk artikel slechts 1x heb gebruikt...

Ik heb meerdere screenshots van de complete winkelwagen aan elkaar geplakt :p

Volgens mij kan ik toch niets winnen omdat ik al een cake heb gewonnen met prijsvraag 1. Alleen door aan alle prijsvragen mee te doen kan ik nog wat winnen.

Sommige artikelen zijn 2=1 en sommige artikelen hebben ook combideals, tellen deze als 1 product, of moet ik die dan ook als 2 tellen?

zo ook mijn antwoorden opgestuurd, gelukkig dat ik het nog controleerde want er stond een dubbel product in.

Leuke prijsvraag weer, heeft me toch een tijdje gekost om tot een winkelwagentje te komen dat aan alle voorwaarden voldeed. Leuke extra moeilijkheid dat er een minimum en maximum was aan het aantal producten dat het winkelwagentje mocht bevatten, maat 't nét wat lastiger!

Dit vind ik ook ieder jaar weer een leuke prijsvraag. :)
Dat er nu een minimum en maximum aantal producten is opgegeven vond ik het wat makkelijker dan andere jaren, omdat je nu gelijk een streefaantal hebt om naartoe te werken.
Niet dat ik nog wat kan winnen met deze prijsvraag, maar het geeft toch altijd voldoening als je inzending in ieder geval goed is. :blink:

VuurwerkTotaal en VuurwerkCrew wederom bedankt voor deze actie! :yes:

Eddy.

Door alle ronde bedragen vond ik deze vraag juist makkelijker dan vorige jaren. Blijft leuk deze vraag, lekker shoppen

Zo de printscreen van het winkelmandje vandaag opgestuurd. Deze was wat makkelijker dan de vorige actie (winactie 3). Ik dacht dat ik die goed had maar toch drie vragen fout... :no:

Nu hopelijk meer succes bij deze, al was ik een van de gelukkigen bij winactie 2 en is dit meer voor de fun. Succes allemaal!

Poging 3 om iets te winnen, hopelijk dit keer meer mazzel. VWT en VWC wederom dank voor deze actie

moet minimaal 1 dubbele compound in de winkelwagen zitten???? bedoelen ze 2 dezelfde, of een compound cake bestaande uit twee cakes?

moet minimaal 1 dubbele compound in de winkelwagen zitten???? bedoelen ze 2 dezelfde, of een compound cake bestaande uit twee cakes?

Het was op pagina 2 ook al besproken. Een dubbele compound betaat uit TWEE compounds in een cakebox. Zoals de Heisenberg en de Dutch Protocol. Het staat bij Heisenberg op de doos en DP in de beschrijving.

Laatst bewerkt:
Ik kom er nu net achter dat er weer prijsvragen lopen :) Tijd om snel weer mee te doen dus na wat puzzelen ook gelukt en opgestuurd!

Back
Bovenaan