[Vuurwerktotaal Winactie 4 - 2018] Win een Barely Legal Commando

Mijn inzending kan rechtstreeks de prullenbak in... Vanzelfsprekend is het niet, maar wanneer je het tweemaal doorleest is de opdracht duidelijk. Desalniettemin, om verwarring te voorkomen zou ik de zinsopbouw wat veranderen, het feit dat ik hem verkeerd heb ingevuld en Lambal94 over de vraagstelling struikelt, geeft toch aan dat het wat verwarrend is.

Mijn inzending kan rechtstreeks de prullenbak in... Vanzelfsprekend is het niet, maar wanneer je het tweemaal doorleest is de opdracht duidelijk. Desalniettemin, om verwarring te voorkomen zou ik de zinsopbouw wat veranderen, het feit dat ik hem verkeerd heb ingevuld en Lambal94 over de vraagstelling struikelt, geeft toch aan dat het wat verwarrend is.

Ja, ik snap dat het verwarrend is. Ik moet eerlijk bekennen dat ik hier ook over twijfelde in eerste instantie. Maar ja, niet getreurd, je hebt nog 6x kans op een prijs en daarnaast ook nog op de hoofdprijs als je met alle prijsvragen hebt meegedaan. :thumbup:

Het was een beetje houtje touwtje knippen en plakken in paint, om alles in 1 screenshot te krijgen, maar het is weer gelukt !!
Ging best snel al zeg ik het zelf ... :p

Top actie weer, hoop alleen dat ik er niet zo lang over doe als vorig jaar, wat een puzzelwerk was dat om op het juiste bedrag uit te komen. Succes allemaal!

Edit: Dit jaar 'slechts' 21 minuten er over gedaan, valt me reuze mee. Tijd vliegt voorbij tijdens het kijken naar vuurwerk.

Laatst bewerkt:
Het was een beetje houtje touwtje knippen en plakken in paint, om alles in 1 screenshot te krijgen, maar het is weer gelukt !!
Ging best snel al zeg ik het zelf ... :p

Je kunt altijd uitzoomen in je browser, dan moet het al snel lukken. Ik heb hem op 80% gezet (cntrl + scrollen) en toen paste het prima.

Ik moet zeggen dat hij dit jaar wel heel makkelijk was. Ik had hem echt in 1x, binnen 3-4 minuten...

De volgende leuke actie van VWT! Het was inderdaad vrij makkelijk om aan het bedrag te komen dit jaar. Hij is in ieder geval weer vertuurd.

Inmiddels verzonden. Kostte mij dit jaar wat meer moeite dan vorig jaar, maar het is weer gelukt. En maar weer duimen :thumbsup:

Back
Bovenaan