[Vuurwerktotaal WINACTIE - 3 -2018] Win een White Red Rebel!

ojee drie vragen fout... :cry: maar ik had al winactie 2 gewonnen. :blink: dus bij deze wat makkelijker het antwoord door gestuurd.

Had ook de laatste fout. Maakt op zich niet uit omdat ik in actie 1 al gewonnen heb, maar ook ik snap het woord “soepele” in de omschrijving niet zo goed in deze ...

ik snap de verwarring niet, de nike air bestaat niet.
air is een lijn die nike voert, zo als barely legal een lijn is die vuurwerktotaal voert.
dus als ze naar een nike schoen vragen kan het toch nooit alleen air zijn.

ik snap de verwarring niet, de nike air bestaat niet.
air is een lijn die nike voert, zo als barely legal een lijn is die vuurwerktotaal voert.
dus als ze naar een nike schoen vragen kan het toch nooit alleen air zijn.

Een Japanner is toch ook niet rood-wit?

Dat is juist het doordenken en alle hints in de vraag gebruiken, waardoor je in dit geval aan de vlag moet denken

Vroeger kocht ik nog wel eens Nike Air Max schoenen, vanwege de looks en omdat deze zo lekker 'soepel' zaten. Denk dat het zo wel duidelijk is toch :wink:

Vroeger kocht ik nog wel eens Nike Air Max schoenen, vanwege de looks en omdat deze zo lekker 'soepel' zaten. Denk dat het zo wel duidelijk is toch :wink:

Ik snap wat je bedoelt en begrijp ook heel goed de keuze voor Air Max, maar mijns inziens zou flexair ook goed gerekend moeten worden. Toen ik 'een nike schoen' las dacht ik ook gelijk aan de Air Max. Toen ik echter zag dat er 'soepel' voorstond dacht ik: is een Air Max per definitie soepel?
Ik heb vervolgens voor de Flexair gekozen omdat flex een afkorting is van flexibel/flexible en dus een synoniem/vertaling is van 'soepel'. Mijn vermoeden werd nog gesterkt toen ik op internet nike schoenen vond met de naam 'flexair'. Daarom heb ik deze keuze gemaakt en ik sta er nog steeds achter.
Ik wil absoluut niet gaan mierenneuken en vind het ook prima als alleen Air Max geaccepteerd wordt, maar ik hoop dat jullie mijn insteek een beetje begrijpen:bye:

vond anders mijn e-pulz ook goed bij vraag 6 na de geladen amtosfeer volt de ontlading ook wel bliksem dus e-pulz maar volgens mij was ik de enigste hahaha :blink:

Vandaar dat ik als antwoord heb gekozen voor:

6. Wat volgt er op een geladen atmosfeer

Decibull Thunderbox

Lekker boeiend allemaal. En door naar de volgende vraag!

Haha mooi om te lezen dat er nog zoveel verschillende antwoorden volgends jullie mogelijk zijn. Vorig jaar waren er ook een aantal die vragen fout hadden beantwoord en toch zeker van hun zaak waren. Blijft in mijn ogen een goede prijsvraag dit. Je gaat er echt over nadenken en niet alle antwoorden liggen voor de hand. Ik ben benieuwd hoeveel leden het fout hadden, en hoeveel er mee hebben gedaan natuurlijk.

De Nike Air Max sneakerboot is niet bepaald een soepele schoen. Het is een stevige, waterdichte boot, bedoeld voor de natte winter. Dat Air Max dan goed wordt gerekend en Flex Air niet, is dan ook eigenlijk niet eerlijk. Flex Air is ook een specifiek model Nike.

Hetzelfde geldt voor Heisenberg, waarover ik al uitvoerig heb gediscussieerd. Dit antwoord is ook op zijn minst 'oneerlijk' te noemen. Als je geen Breaking Bad kijkt, is het antwoord niet te vinden.

Bij de vraag over een geladen atmosfeer zijn mijns inziens ook meerdere antwoorden aardig goed. One Loud Cloud is niet heel veel beter dan Thunderbox. De donder die volgt op een geladen atmosfeer, is het resultaat van een luide wolk...

Gezien het feit dat er drie vragen zijn waarbij het antwoord niet eenduidig is, vind ik dit eigenlijk een slechte prijsvraag. Ik stel voor om meerdere antwoorden goed te rekenen bij bovenstaande drie vragen.

De Nike Air Max sneakerboot is niet bepaald een soepele schoen. Het is een stevige, waterdichte boot, bedoeld voor de natte winter. Dat Air Max dan goed wordt gerekend en Flex Air niet, is dan ook eigenlijk niet eerlijk. Flex Air is ook een specifiek model Nike.

Hetzelfde geldt voor Heisenberg, waarover ik al uitvoerig heb gediscussieerd. Dit antwoord is ook op zijn minst 'oneerlijk' te noemen. Als je geen Breaking Bad kijkt, is het antwoord niet te vinden.

Bij de vraag over een geladen atmosfeer zijn mijns inziens ook meerdere antwoorden aardig goed. One Loud Cloud is niet heel veel beter dan Thunderbox. De donder die volgt op een geladen atmosfeer, is het resultaat van een luide wolk...

Gezien het feit dat er drie vragen zijn waarbij het antwoord niet eenduidig is, vind ik dit eigenlijk een slechte prijsvraag. Ik stel voor om meerdere antwoorden goed te rekenen bij bovenstaande drie vragen.

flex air is geen schoen! flex air max wel (zie je eigen link)
hoe kunnen ze nou ooit iets goed gaan rekenen als je gewoon een naam verzint voor iets wat geen schoen is.
ik kijk geen breaking bad en wist na wat google werk ook dat heisenberg het juiste antwoord was.

tuurlijk blijft er altijd discussie en lijken er antwoorden op elkaar maar dat is ook de charme van zo'n prijsvraag

Back
Bovenaan