Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hmmmm. Dan snap ik de hint "soepel" in vraag 8 niet.
Om even verheldering te geven, bovenstaande antwoorden zijn correct.
Yes ook ik heb het goed! Blij dat ik niet voor Yellow Devil heb gekozen!![]()
ik snap de verwarring niet, de nike air bestaat niet.
air is een lijn die nike voert, zo als barely legal een lijn is die vuurwerktotaal voert.
dus als ze naar een nike schoen vragen kan het toch nooit alleen air zijn.
Vroeger kocht ik nog wel eens Nike Air Max schoenen, vanwege de looks en omdat deze zo lekker 'soepel' zaten. Denk dat het zo wel duidelijk is toch![]()
vond anders mijn e-pulz ook goed bij vraag 6 na de geladen amtosfeer volt de ontlading ook wel bliksem dus e-pulz maar volgens mij was ik de enigste hahaha![]()
De Nike Air Max sneakerboot is niet bepaald een soepele schoen. Het is een stevige, waterdichte boot, bedoeld voor de natte winter. Dat Air Max dan goed wordt gerekend en Flex Air niet, is dan ook eigenlijk niet eerlijk. Flex Air is ook een specifiek model Nike.
Hetzelfde geldt voor Heisenberg, waarover ik al uitvoerig heb gediscussieerd. Dit antwoord is ook op zijn minst 'oneerlijk' te noemen. Als je geen Breaking Bad kijkt, is het antwoord niet te vinden.
Bij de vraag over een geladen atmosfeer zijn mijns inziens ook meerdere antwoorden aardig goed. One Loud Cloud is niet heel veel beter dan Thunderbox. De donder die volgt op een geladen atmosfeer, is het resultaat van een luide wolk...
Gezien het feit dat er drie vragen zijn waarbij het antwoord niet eenduidig is, vind ik dit eigenlijk een slechte prijsvraag. Ik stel voor om meerdere antwoorden goed te rekenen bij bovenstaande drie vragen.