Vlinderbommetje
VWC lid
Air Max is wel degelijk soepel hoor. Als ik in de jury zat, dan waren zowel Air Max als Flexair goed gerekend. Hinthint 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoewel ik er ook nooit van gehoord heb, zijn er toch artikelen met die naam. Zie bv https://www.amazon.co.uk/Nike-Flex-Air-Running-Shoes/dp/B00LMP38S8
Ik durf mijn geld wel op flexair te zetten. Anders had het woord 'soepele' er echt niet bijgestaan.
Niemand die bij vraag 6 Color Change had?
Volgens mij past die beter als one loud cloud en volgens mij komt de ontlading van een geladen atmosfeer ook niet uit een decibull thunderbox.
Color chage -> geladen deeltjes die vanuit een hogere energietoestand (bijv. geladen atmosfeer) terugvallen naar een lagere energietoestand en daarbij een lichtdeeltje uitzenden en zodoende zorgen voor een kleurverandering in de lucht zoals bijv. het noorderlicht.
Volgens mij past die beter als one loud cloud en volgens mij komt de ontlading van een geladen atmosfeer ook niet uit een decibull thunderbox.
Haha geweldig om te lezen hoe iedereen op verschillende antwoorden komt.
Zelf had ik:
1. Hiermee starten de meeste mensen hun ochtend
1. Break Fast
2. De belangrijkste stad van een land is
2. Capital
3. Een Japanse oproerkraaier
3. White Red rebel
4. Feesten in je blote kont
4. Full Moon Party
5. Scheikundeleraar die van stoken houdt
5. Heisenberg
6. Wat volgt er op een geladen atmosfeer
6. One loud cloud
7. Als wij de zangeres Jacott niet zouden hebben, waren wij ...
7. Ruthless
8. Een soepele Nike schoen
8. Air Max
Erg benieuwd wat de daadwerkelijke antwoorden zijn. Na het lezen van jullie lijstjes ga ik bij mij zelf twijfelen over 6 en 8.
Officieel heet zoiets dan een emissie. Je exciteert de elektron door het energie te geven (bijvoorbeeld dmv hitte of straling) waardoor de elektron in een hogere schil gaat zitten, na een tijdje vervalt de elektron weer en geeft de energie af waarmee hij geëxciteerd is doormiddel van het afvuren van een foton deeltje. Technisch gezien heeft dat dus niks te maken met een geladen atmosfeer.
Mijn jip en janneke uitleg verteld precies hetzelfde alleen kom ik niet tot jouw slotconclusie. Ionisatie zorgt voor een grotere positieve of negatieve lading van een atoom. Dus een geladen atmosfeer kan wel degelijk worden gezien als de zoals omschreven.
Officieel heet zoiets dan een emissie. Je exciteert de elektron door het energie te geven (bijvoorbeeld dmv hitte of straling) waardoor de elektron in een hogere schil gaat zitten, na een tijdje vervalt de elektron weer en geeft de energie af waarmee hij geëxciteerd is doormiddel van het afvuren van een foton deeltje. Technisch gezien heeft dat dus niks te maken met een geladen atmosfeer.
Color chage -> geladen deeltjes die vanuit een hogere energietoestand (bijv. geladen atmosfeer) terugvallen naar een lagere energietoestand en daarbij een lichtdeeltje uitzenden en zodoende zorgen voor een kleurverandering in de lucht zoals bijv. het noorderlicht.
Hier mijn antwoorden:
1. Break fast
2. Capital
3. White red rebel
4. Full moon party
5. Heisenberg
6. One loud cloud
7. Ruthless
8. Air max
Om even verheldering te geven, bovenstaande antwoorden zijn correct.
Hier mijn antwoorden:
1. Break fast
2. Capital
3. White red rebel
4. Full moon party
5. Heisenberg
6. One loud cloud
7. Ruthless
8. Air max
Mijn jip en janneke uitleg verteld precies hetzelfde alleen kom ik niet tot jouw slotconclusie. Ionisatie zorgt voor een grotere positieve of negatieve lading van een atoom. Dus een geladen atmosfeer kan wel degelijk worden gezien als de zoals omschreven.
Om even verheldering te geven, bovenstaande antwoorden zijn correct.