[Vuurwerktotaal Winactie 1] Win een HFF Swat Team! WINNAARS BEKEND!

Beste VuurWerkTotaal,
Hierbij mijn TOP 5 voor Winactie 1.
Wat een TE gekke actie !
:

1. Pyro + Papel
Tjaa, dit spreekt redelijk voor zich denk ik. Wat een geweldige bak! Een en al geweld! Zelf ben ik heel erg fan van de serie La Casa, dus dit is echt een droom bak! Heel goed tempo ook en snelle overgangen, bijna 4 minuten non-stop genieten!

2. Code Red
Zo hé, wat een geweldige bak is dit! Had hem eerlijk gezegd nog niet gezien, maar nu ik ging kijken was ik stom verbaasd! Verwachtte qua naam eigenlijk een cake met alleen rode effecten, maar wat een kleuren, niet normaal! Ook de prijs-kwaliteitverhouding is echt super, zeker met de jubileum deal dit jaar! Echt een topper!

3. Shots of Anarchy
Pfieuw, ook dit is echt een geweldige bak! Echt een heerlijke box met een goed tempo! Gaat allemaal soepel in elkaar over wat het echt een dikke show maakt! Ook heel veel diversiteit qua effecten wat het echt een complete show maakt met voor ieder wat wils!

4. Punisher
Deze had ik al voorbij zien komen, en wat een topper! Ben zelf een geweldige fan van salvo's, dus dat komt meer dan goed uit bij deze bak! Ook hier is het tempo weer super, geen hele lange pauzes tussen de salvo's, maar lekker door rammen! En ook hier is de prijs met de jubileum deal meer dan goed! Voor 50 euro zo'n geweldige bak in de straat, daar blaas je menig buurman mee omver!

5. Wick@ Sick Fan
De laatste op het lijstje, maar ook dit is echt een topper! De Crackling Fan vond ik altijd al geweldig, maar deze bak doet er nog even een schepje bovenop: en dikke Crackling, en geweldig mooie kleuren, wat een combi! Chaos en schoonheid in de straat, de perfecte combi!

Groetjesss

Mijn lijstje is als volgt:

1. Wick@ Sick Fan
Deze waaier heeft eigenlijk precies de combinatie die ik wilde gaan maken als 00:00u finale. Goede overweging om gewoon hier 8 stuks van te halen en in 1 keer klaar te zijn. Ook tof dat de kleuren verschillend zijn en goede wolk crackling. Niet onbelangrijk, goede prijs-kwaliteit verhouding.

2. Alpha
Als stand alone cake is het niet super, maar ik vind het effect erg leuk en de prijs is ernaar om deze met meerdere tegelijk te schieten. Ik heb zelf dit effect op deze manier nog niet gezien.

3. Pyro + Papel
Wat valt hier nog aan toe te voegen, begint gelijk al goed en tot aan het einde door mooie effecten en heerlijk gevulde lucht. Maar het prijskaartje zorgt er toch voor dat deze niet op 1 staat.

4. Shots of Anarchy
De eerste 20 seconden van deze box vind ik niet sterk, teveel gebruikte effecten en weinig origineel. Daarna wordt het echter zeer sterk, mooie effecten en goede afwisseling.

5. Punisher
Een goede salvobak is heerlijk, mooie chaos dit. Echter is het altijd maar afwachten hoe de salutes in Nederlandse cakes klinken, ik hoop dat deze mij kan overtuigen tijdens een demo want dan zou het een mooie aanvulling zijn aan de collectie.

Allereerst, leuke actie VWC en VWT!

Dan nu mijn top 5:

1: Pyro + Papel
Tja... het is de duurste box in het rijtje dus dan mag je ook wel wat verwachten. Ik vind hem op film lekker overkomen: hoog tempo, grote effecten en gave kleurcombi's. Wat wil je nog meer.

2: Code red
Had deze al eerder gezien. Prijs / kwaliteit is dit natuurlijk helemaal top. Ik vind het ook wel nice hoe VWT het 'rood-thema' heeft verwerkt. En ook deze box ramt er lekker op los. Toppertje!

3: Wick @ Sick Fan
Ik ben sowieso fan van crackling waaiers, en die kleuren erbij maken deze cake echt een topper.

4: Swat Team
Ik vind het effect van deze cake heel gaaf. Ben benieuwd hoe deze cake in de straat wordt.

5: Punisher
Ik heb deze op nr 5 gezet omdat hij op basis van prijs / kwaliteit gewoon echt top is. Het tempo doet het hem, en dan is 48 euro gewoon een hele nette prijs.

1.Shots of Anarchy

Geweldige bak! Echt een heerlijke box met een goed tempo erin. Lekker veel diverse effecten wat het echt een complete show maakt en mooi op bouwt naar de finale

2.Code Red

Ook dit is een heerlijke bak. De kleuren zijn echt geweldig uitgevoerd. En ook qua prijs is deze gewoon heel erg goed.

3.Punisher

Dikke salvo's en goed tempo erin

4.Wick @ Sick Fan

Niet alleen een hele gave crackling waaier maar nu ook nog eens met schitterende kleuren erin!\\

5.Pyro + Papel

Vanwege de prijs niet op 1 maar dit is echt een one man show blok hoor.Alles zit erin, kleuren diverse effecten, schietrichtingen en vergeet het toffe label niet :wink:

1 Shots of Anarchy: Mooie box met voor ieder wat wils!

2 Code Red: Goed helder rood blijft een van de mooiste kleuren in vuurwerk.

3 Punisher: Schitterde compound voor een prima prijs

4 Wick@ Sick Fan: Goeie bak crackling is altijd goed, kleurtjes er bij is nog beter.

5 Saluted: fluit met knal altijd een geweldige combinatie

1. Punisher
Alleen de prijs al maakt dit een topper! Wat een lekkere ram bak, lucht is goed gevuld door de salvo's en de kleuren zijn ook niet eentonig.
2. Alpha
Erg leuk effect met de crackling tails. Het grootste plus punt is toch wel de prijs! vaak worden er voor bijzonder effecten ook bijzondere prijs gehanteerd.
3.Code Red
Wat moet ik hier nog over zeggen? denk dat hij bij iedereen in zijn top 5 staat. Geweldige cake voor een geweldige prijs! prachtig dat red ghost effect maar wat hem zo bijzonder maakt zijn de kleuren erdoor heen.
4. Voltbrothers
Van alle grote compounds toch wel 1 van mijn favo. de lucht is goed gevuld, het tempo bouwt lekker op en die finale is waanzinnig!
5. Saluted
Schier je hier een karton van weg is het echt chaos! heerlijk die rauwe fluiters me de harder salutes!

De eerste win actie van Vuurwerktotaal voor dit jaar zit er al bijna weer op. Heb je nog niet mee gedaan, doe die dan voor vrijdag avond 23:59.

Nr. 5 Triple Riot
lekkere drie traps fluitertjes wat wil je nog meer :angel:

nr. 4 Punisher
bij een jubileum hoort een goede box met een goede actie en daarom deze op nr. 4 proficiat :biertje: we drinken er eentje op jullie als we deze de lucht in jagen met oud en nieuw.

nr. 3 Saluted leuk om mee te starten of juist te eindigen. alleen dan een paar tegelijk natuurlijk, :D de buurt zal direct je in de gaten gaan houden.

Nr. 2 Code Red gewoon een geweldige box met mooie effecten die vooral het hart van mijn partner sneller doet laten kloppen.

Nr. 1 Wick@ Sick Fan
lijkt me geweldig in combinatie met de wicked whistle.

VWT Winactie 1 inzending flyineddy

VWT Winactie 1 inzending flyineddy

Leuk dat deze acties weer begonnen zijn! :D
Hier is mijn top 5:

1: Wick@ Sick Fan
Een schoonheid, maar met geweld. Straatvullend breed, groot uitgevoerd. Knetterende crackling en sublieme kleuren. Een genot!

2: Tripple Riot
Het genot maakt plaats voor eindeloos lawaai. Telkens als je denkt het is gestopt, dan begint het weer. De ene keer met hard gegier, dan weer met daverend gedreun. Maak de hele buurt wakker!

3: Alpha
Lawaai valt het meest op na een moment van rust. Een lucht gevuld met sierlijke donker gouden crackling crossettes is daarvoor de perfecte uitkomst.

4: Code Red
Niet iedereen houdt van rust. Sommigen kunnen er helemaal niet tegen. Het wordt ze dan rood voor de ogen. Letterlijk. Want aan rood geen gebrek in deze box. En het kan zelfs flink spoken, voor alles in een rode waas eindigt.

5: Shots of Anarchy
De rode waas trekt gelukkig al snel weer op. Het maakt plaats voor een breed scala aan prachtige kleuren en andere effecten. Veel. Langdurig, In een hoog tempo. Tot een daverende finale!

Eddy.

1. Wick Sick: hele dikke waaier! Grote uitwerking, dus een flink gevulde lucht.
2. Saluted: rauwe whistle to salute! Heel vet! Hopelijk bevalt die net zo als die op de film overkomt. Laten we hopen dat de knal hard genoeg is. Want de fluit klinkt heerlijk rauw!
3. Code Red: mooie box, veel rode uitwerkingen. Vet dat er meerdere soorten effecten in verwerkt zitten.
4. Swat Team: flinke burst, goede spreiding. Effect vind ik ook wel wat hebben.
5. Shots of Anarchy: rambak, heerlijk geweld vooral die finale is lekker.

Mijn top-5 is:
1. Triple Riot - De perfecte herrie cake 3-steps fluiter met salutes Mooiere combinatie bestaat niet!
2. Saluted - Eigenlijk is dit een gedeelde eerste plaats, maar goed een medaille kan je niet delen. Deze 1,2" rauwe fluiter heeft dikke salutes.
3. Pyro + Papel - Continue een gevulde lucht met de mooiste kleurcombinaties (aquablauw/paars/groen perfect), bevat alle soorten effecten!
4. Code Red - dikke ghost effect box met een dikke finale! Wat een rammer!
5. Alpha - Lekker klein bakje met dikke crackling willows, prachtig!

1 Code Red: Prachtige box, afwisseling in schietsnelheid, felle kleur, veel blink, en deze zit met de prijs prima.
2 Wick@ Sick Fan : Deze keek heft al mijn favos in huis : Crackling , felle kleurtjes, brede waaier TOP!
3 Shots of Anarchy: Voor de compleetheid een echte aanrader. Toffe finale.
4 Alpha: De slierten goud hadden dikker moeten zijn geweest. Prijs prima
5 Punisher: mooi, maar de schietstijl maakt geen geheel. Prijs zeer fijn

1. Code Red
Deze box laat mijn pyrohartje zo snel kloppen, dat het een soort code rood situatie oplevert. Het rode accent bevalt me wel, en die finalecake is natuurlijk gruwelijk.

2. Triple Riot
Doet mij erg denken aan een van m'n favoriete cakes uit het verleden. Dus zou hem graag erbij hebben dit jaar. Die 3-traps fluiters. <3

3. Alpha
Erg mooi effect, schappelijk geprijsd, wat wil je nog meer zou je zeggen. Nou misschien een staffelkorting, want hier zou ik er wel gelijk meerdere van bestellen.

4. Saluted
Dikke rauwe fluitstaarten naar doffe salute bursts, wie wil dat nou niet? Nou, misschien m'n buren, maar die kunnen tevens beter binnenblijven 31 december.

5. Swat Team
Om eerlijk te zijn is dit maar een opvullertje van de top 5. De andere artikelen vind ik niet zo spannend. Waarom ik dan deze kies, omdat ik het label wel wat vind hebben.

1. Code red – heb een hekel aan groen.

2. Punisher – heerlijk goedkoop. Ik blijf een nederlander.

3. Wick@ sick fan- helemaal knettah.

4. Pyro + papel – wat een bak.

5. Saluted - Voor mijn vrouw. Die is gek op harde fluiten.

:handsup:

1. code red : leuke compoundbox voor een goede prijs waar de kleuren rood goed uitgewerkt zijn.
2. wick@ sick fan : goede waaier cake met mooie neon kleuren en crackling.
3. saluted : mooie rauwe fluiters eindigen in een mooie salute knal.
4. punisher : mooie salvo's om lekker oud en nieuw in te luiden voor een mooie prijs.
5. alpha : mooie crackling crossetes voor een mooie lage prijs volgend jaar maar een grote versie van maken

1 : Code Red.
Rode blink, red ghost en een hele lekkere finale

2 : Swat team.
Brocade crown met mooie kleuren en erg grote effecten

3 : Wick@ Sick Fan.
Crackling waaiers zijn er genoeg, maar de extra regenboogkleuren maakt deze bijzonder.

4 : Triple riot.
Drietraps fluiters afgewisseld met salutes, DO I NEED TO SAY MORE ??

5 : Pyro + Papel.
Deze complets show heeft gewoon alles wat je wilt in 1 box.

De top 5 van Stoker

De top 5 van Stoker

Op nummer één staat voor mij de Code Red. Rood is absoluut mijn favoriete kleur en deze compound heeft 144 schoten met rode effecten. Helemaal te gek!

Op twee zet ik de Wick@ Sick Fan. Crackling waaiers zijn altijd erg indrukwekkend in de straat. Voeg daar zes kleuren aan toe en je hebt een heerlijke waaier.

De derde plek is voor de Alpha. 9 shots crackling crossette, dat zie je niet vaak. Met de lage prijs ook nog eens perfect om in meervoud te schieten.

Op nummer vier de Saluted. Rauwe fluit naar ti-salute, geweldig!

Op plek vijf staat voor mij de Swat Team. Kleur naar brocade is een effect dat ik nog nooit gezien heb. Erg origineel, goed uitgevoerd en daarom verdient deze cake zeker een plaatsje in mijn top 5.

Kudo's naar Vuurwerktotaal voor de actie:applause:

Back
Bovenaan