Pyro_024
VWC lid
Minimaal besteding van € 40,- ook nog..Met code SINT. Weer zo'n vuurwerktoppers gevalletje waarbij de normaalprijs absurd is en de actieprijs ''gewoon''. Dit is overigens de quick charger
Bekijk bijlage 77108

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Minimaal besteding van € 40,- ook nog..Met code SINT. Weer zo'n vuurwerktoppers gevalletje waarbij de normaalprijs absurd is en de actieprijs ''gewoon''. Dit is overigens de quick charger
Bekijk bijlage 77108
Wel grappig, ik wilde een paar speciale cakes erbij ( "kleine " bestelling van 78 euro ).
Dan bouw je 8 euro aan gratis vuurwerk op ...
Dan wil je selecteren en dan hebben jullie al een aansteeklont en veiligheidsbril geselecteerd die je niet kunt verwijderen.
Hier door blijft er nog 5,72 van je 8 euro over.
En het goedkoopste artikel wat je kunt selecteren is 15 euro.
Motiverend is dat niet echt als je een bestelling hebt van 78 euro![]()
Wel grappig, ik wilde een paar speciale cakes erbij ( "kleine " bestelling van 78 euro ).
Dan wil je selecteren en dan hebben jullie al een aansteeklont en veiligheidsbril geselecteerd die je niet kunt verwijderen.
Had idd hetzelfde idee hierover. Rare constructie.Wel grappig, ik wilde een paar speciale cakes erbij ( "kleine " bestelling van 78 euro ).
Geen idee wie het is opgevallen,maar mij in elk geval wel..Dan wil je selecteren en dan hebben jullie al een aansteeklont en veiligheidsbril geselecteerd die je niet kunt verwijderen.
ik ben aan het twijfelen om deze te halen maar weet niet goed of ik het moet doenJa, viel mij ook al op. Ze hanteren al achterlijke prijzen voor veel van hun producten en vervolgens laten je ze indirect ook nog betalen voor je "veiligheidsartikelen". Ken oprecht geen enkele importeur of winkelier die dat doet.
Overigens: vandaag de 196shots showbox in de aanbieding.
196 shots show box | Vuurwerktoppers
196 shots show box bij vuurwerktoppers.nl. Online vuurwerk kopen doe je op vuurwerktoppers.nl, verkozen tot de beste vuurwerkwebshop!vuurwerktoppers.nl