Vuurwerktoppers.nl

Zag op FB ook voorbij komen dat ze morgen met een actie gaan komen. Wel benieuwd waar ze mee gaan komen. Zal het een los artikel zijn of een actie als bv Magnum voorgaande jaren had?

als ze 7 dagen lang aan het hypen zijn hoop ik niet dat het weer iets als de dreamcatcher wordt want dat zou antiklimaktisch zijn

Dat kan maar pas bij dag 5 noemde ze de giveaway en dag 6 en 7 was gewoon aftellen. Ik vind het vaag maar we zien morgen wel

jammer, ik had toch op nog een WTF compound aktie gehoopt, dat was tenminste waar voor je geld. Deze sla ik in ieder geval over.

Dat alles duurder is geworden snap ik maar de prijzen die ze bij Vuurwerktoppers.nl vrsgen zijn echt bizar.
Ik snap niet dat er nog mensen zijn die daar bestellen.

Dat alles duurder is geworden snap ik maar de prijzen die ze bij Vuurwerktoppers.nl vrsgen zijn echt bizar.
Ik snap niet dat er nog mensen zijn die daar bestellen.

had nog een cakebox daar kunnen vinden voor een leuk prijssie, voor de rest zie je me daar niet :p

Ondanks dat ik er al een paar keer heb gekeken heb ik nog niets kunnen vinden wat de moeite is om te bestellen gezien de prijzen. De acties zijn tot nu toe ook ronduit teleurstellend.

Ondanks dat ik er al een paar keer heb gekeken heb ik nog niets kunnen vinden wat de moeite is om te bestellen gezien de prijzen. De acties zijn tot nu toe ook ronduit teleurstellend.

Ik heb hetzelfe,niets wat mij kan overtuigen
Uitwerkingen zijn mager en vrij standaard. En als je denkt dat kan toch wel wat zijn ist peperduur. De acties artikelen zijn aardig qua effecten maar ook niet prijstechnisch interessant.

Met code SINT. Weer zo'n vuurwerktoppers gevalletje waarbij de normaalprijs absurd is en de actieprijs ''gewoon''. Dit is overigens de quick charger
imperial.jpg

Back
Bovenaan