vuurwerkplanet online

zijn alle Welkoops weg onder Lesli of is het enkel Groningen?

agri hoofdkantoor waar welkoop ondevalt is gestopt met vuurwerk ze vinden het niet meer van deze tijd wegens natuur dier en mens. er wordt geen niet voorraad aangeleverd.
enkele welkoop doen de rest voorraad verkopen

Hebben jullie ook dat als je wat in het winkelmandje knikkert, dat er dan ongevraagd een gletscher fontein bij staat die betaald moet worden (3,99) een nog 2 gletscher fonteinen met een 1+1 gratis vermelding? :confused:

Hebben jullie ook dat als je wat in het winkelmandje knikkert, dat er dan ongevraagd een gletscher fontein bij staat die betaald moet worden (3,99) een nog 2 gletscher fonteinen met een 1+1 gratis vermelding? :confused:

Ik heb het even getest en het antwoordt is nee.

Dan ga ik ff op andere manieren proberen, cookies dumpen, etc.

Thnx voor het proberen.

Mjah .. voor 10-12 euro ook in Duitsland te vinden als Toxic Kiss. :rolleyes:
Om eerlijk te zijn vind ik 18 euro nou net weer geen aanbieding die echt de moeite is.

Straatfilmpje:

Ik kan niets in het winkelmandje doen maar de aanbieding staat er wel. Normaal zou het toch voor iedereen open moeten zijn omdat het vuurwerkplanet is en niet een speciale winkel?

Viel me ook al op, zilver variant in de Zena webshop. Lijken NL variant van de fonteinen die je in DE/BE kunt krijgen dus met minder kruit maar alsnog vast opvallend hoge kwaliteit. Benieuwd of er nog meer nieuw Funke spul komt?

Back
Bovenaan