vuurwerkplanet online

Iemand nog meer last van dat je niet kan bestellen? Ik kan geen ophaaldag kiezen of tijd. Bij 5 verschillende winkels al geprobeerd, met het zelfde resultaat.

Had het mobiel en op laptop geprobeerd.nu dan toch gelukt, blijkbaar moet je de optie account aanmaken gebruiken, tenminste toen deed hij het ineens wel. Had hier de eerste bestelling geen last van

black week acties tot 25 november:

- weltmeister voor €70

- beast mode voor €60

- bloemenwerper voor €7.50 vanaf 22 november

winacties voor de eerste 10 bestellingen boven €350:

- 10x 1.2'' mixed gold 2 blue giveaway vanaf 21 november

- 10x sumo thunder vanaf 23 november

- 10x Original's brutal box vanaf 24 november

- 10x blinking maniac vanaf 25 november

Dit vind ik best wel gul van ze en je kan er ook naar richten omdat het niet een willekeurige giveaway is

black week acties tot 25 november:

- weltmeister voor €70

- beast mode voor €60

- bloemenwerper voor €7.50 vanaf 22 november

winacties voor de eerste 10 bestellingen boven €350:

- 10x 1.2'' mixed gold 2 blue giveaway vanaf 21 november

- 10x sumo thunder vanaf 23 november

- 10x Original's brutal box vanaf 24 november

- 10x blinking maniac vanaf 25 november

Dit vind ik best wel gul van ze en je kan er ook naar richten omdat het niet een willekeurige giveaway is

Tja, dat is zeker gul van ze, een winactie en een giveaway. Alleen jammer dat je hier alleen mensen mee blij maakt dat geld in de pocket hebben. De meeste mensen hebben niet zomaar even 350 euro te besteden en dat vind ik dan jammer, niet voor mij, maar wel voor die mensen die juist wel iets gratis kunnen gebruiken. Maak het dan voor meer mensen mogelijk om iets te winnen door een lagere bedrag te eisen maar dan de prijs ook iets minder hoog te maken. Bijvoorbeeld i.p.v. 10 dozen t.w.v. 1200 euro weg te geven aan 10 mensen, bijvoorbeeld 40 cakes weg te geven a 30,- euro wanneer mensen minimaal 100 euro besteden. Dan krijg je een breder publiek dat in aanmerking kan komen. Maar ja, het is maar een idee.

is wel zo. Er is ook een reden dat ze dit soort topboxen eerder bij grote bestellingen weggeven dan dat ze er korting op doen, want ze hoeven niet perse snel van deze voorraad af. Heb het idee dat ze van die beast master en weltmeister af willen

Volgens mij is Vuurwerkplanet online zag deze tijdelijke actie € 77,77,- 08092023111829Futuristicsalvovuurwerk.png

Bijlagen

• Tijdelijke actie.png
    Tijdelijke actie.png
    25,2 KB · Weergaven: 0
Best een dikke bak die futuristic salvo, mooie kleuren! Voor die prijs kan je die eigenlijk niet laten liggen... :bonk:

Hoe moet je er achter komen waar bv Redwire nog verkocht wordt? Hun eigen site bestaat niet meer. VW planet werkt niet met een kaart maar 5 verkopers rond een punt dus je moet hele land maar per centrale plaats doorzoeken ofzo. En dan kun je Redwire als merk niet selecteren, de anderen wel.
Dat embleem werkt trouwens ook lang niet altijd; al meerdere dealers bijlangs geklikt waar achter naam Redwire of Funke logo stond maar dan is het er niet in assortiment. Site moet nodig eens geschoond en afgedicht.

Enige manier is plaats intypen en kijken welke merken ze verkopen.

Ik haal je even uit de droom, dit zijn er minder dan 20 verdeeld over het hele land die ook daadwerkelijk nog iets hebben liggen. En ook dan hebben ze meestal maar 2 tot 4 producten heel beperkt.

Dordrecht heeft nog een hoop bijvoorbeeld

Back
Bovenaan