Vuurwerkperdoos [UPDATE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijk product! hoop dat de site snel opengaat. Kunnen bestaande klanten ook bestellingen in geesteren ophalen.

Goedenmorgen

Vuurwerkperdoos is afhalen in geesteren, bestellingen van de reguliere webshop is afhalen in nijverdal of rijssen afhankelijk van waar besteld is.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Laatst bewerkt:
Goedenmorgen

Vuurwerkperdoos is afhalen in geesteren, bestellingen van de reguliere webshop is afhalen in nijverdal of geesteren afhankelijk van waar besteld is.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
Dus ik kan als de shop open is ook kiezen voor geesteren als afhaallocatie? ik moet daar namelijk toch al zijn om me vwpd bestellingen op te halen. scheelt me weer een ritje naar nijverdal.

Dus ik kan als de shop open is ook kiezen voor geesteren als afhaallocatie? ik moet daar namelijk toch al zijn om me vwpd bestellingen op te halen. scheelt me weer een ritje naar nijverdal.
Ik denk dat het een typfoutje is van subaru, denk dat hij Nijverdal of Rijssen bedoelde kloesje aangezien hij daarvoor al benoemd dat VWPD in Geesteren is.

Hallo,

Ik zag dat de valk webshop weer open is, ik zou er graag wat dingen willen bestellen maar wel tegelijk op willen halen met de andere bestelling. Wanneer komt hier duidelijkheid over wanneer de orders opgehaald kunnen worden?

Groet

Fijn dat jullie weer open zijn, eerste bestelling is geplaatst! Vanavond even rustig door het assortiment heen lopen! :)

Hallo,

Ik zag dat de valk webshop weer open is, ik zou er graag wat dingen willen bestellen maar wel tegelijk op willen halen met de andere bestelling. Wanneer komt hier duidelijkheid over wanneer de orders opgehaald kunnen worden?

Groet

Goedenavond

Ik neem aan dat je doelt op de vuurwerkperdoos bestellingen die door geschoven zijn? Die kunnen in geesteren afgehaald worden en daar heeft iedere klant een mail over gehad, en bestellingen van de reguliere webshop kunnen ( na aangeven welke vestiging) in nijverdal of rijssen afgehaald worden.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Hallo,

Helaas heb ik geen mail gehad, mijn ordernummer van oude bestelling van vwpd. Ik stuur je even een prive bericht
Groet

Hoe zit het met die strong celebration? het betreft een uitloop artikel maar word bij jullie nog gretig verkocht. is deze ook zeker aanwezig? ik heb er namelijk 2 2jaar doorgeschoven en zou er flink van balen als bij ophalen blijkt het toch niet aanwezig te zijn.

Hallo,

Helaas heb ik geen mail gehad, mijn ordernummer van oude bestelling van vwpd. Ik stuur je even een prive bericht
Groet
Hoe zit het met die strong celebration? het betreft een uitloop artikel maar word bij jullie nog gretig verkocht. is deze ook zeker aanwezig? ik heb er namelijk 2 2jaar doorgeschoven en zou er flink van balen als bij ophalen blijkt het toch niet aanwezig te zijn.

Goedenmorgen

De strong celebration is compleet uitverkocht voor de reguliere site, klanten die deze afgelopen 2 jaar besteld hadden krijgen deze uiteraard gewoon netjes geleverd.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan