Vuurwerkmagazijn7kamp.nl

Hallo Fred,

Maar denk je nu echt dat ze het vuurwerk gaan verbieden?,wie gaat alle winkeliers uitbetalen en importeurs,we hebben net een vermogen moeten inversteren om vuurwerk te kunnen verkopen....lijkt mij onmogelijk.

Toen naar de vuurwerkramp werden winkeliers een bedrag aangeboden van 3x de jaaromzet,nou tel dat maar eens uit van een gemiddele winkelier,en dan praten nog niet eens over een grote importeur.

Wij mogen blij zijn dat het dit jaar rustig is geweest tijdens de jaarwisseling,maar wat is nu het probleem, de vernielingen? of het afsteken van consumentenvuurwerk?.

Ik hoorde ook weer op het nieuws,Jongenman dood door vuurwerk........FOUT zelf lopen klooien met een chemische goedje,en dan wordt het gelijk weer met vuurwerk in verband gebracht.

Ronny

Ronny, ik denk dat Groen Links op korte termijn niet zal kunnen rekenen op een meerderheidssteun van de Tweede Kamer om een totaalverbod in te stellen
Ik zeg bewust op korte termijn.
Op lange termijn zie ik gevaren voor onze hobby. Waarom?
Het grote publiek in Nederland confirmeert zijn opinie aan de hand van gebeurtenissen rondom de jaarwisseling. Vandalisme, belagen van hulpverleners, branden etc.etc. Als die gebeurtenissen blijven toenemen en de criminaliteit blijft stijgen dan zal ook het grote publiek zich gaan keren tegen het vuurwerk wat door de eenzijdige publiciteitscampagne van GroenLinks als hoofddader wordt beschouwd.
In ons land krijgt jammer genoeg het vuurwerk de schuld en niet de daders.

Een nieuwe lay-out van de website:
http://www.vuurwerkmagazijn7kamp.nl/

Op dit moment zijn wij onze collectie aan het samenstellen,
Het afgelopen jaar aan het evalueren, zodat de wachttijden tot het mimimale worden beperkt !!

OPENINGSTIJDEN :

dinsdag 29 december 6.00 uur - 22.00 uur

woensdag 30 december 6.00 uur - 22.00 uur

donderdag 31 december 6.00 uur - 22.00 uur

Edwin, het logistieke deel van het vuurwerk blijft altijd erg lastig, en zal dit ook altijd blijven.
Het uitbreiden van je bunkers geeft natuurlijk wel een extra back up voor te laat arriverende transporten, maar deze investering zou in deze tijden weleens een aardig risico kunnen zijn.

verder zie ik dat er weer dezelfde mooie aanbieding komt: 500 halen 750 meenemen, een goede actie maar zorgt ook altijd voor logistieke problemen, met gewichten en opslagen.

2 e lokatie

2 e lokatie

Wij zijn aktief op zoek naar lokatie 2.

Omgeving Rotterdam (15 km)
liefst op industrieterrein en misschien wel nieuwbouw.

Degene met de gouden tip, dwz. wat voor ons uitvoerbaar is, op redelijk termijn en goedgekeurd wordt door de instanties, krijgt van ons 29,30 of 31 december vuurwerk ter waarde van € 500,--

Graag alleen reageren via persoonlijke mail.

gr

Edwin

Collectie 2009

Wij hebben dit jaar weer veel vuurwerk: Proline, Skyline, Maxxline, Profi, Bonfireworks enz.

Onze klanten komen uit 7kamp, ommoord, alexanderpolder, crooswijk, capelle aan den ijssel, het lage land, gouda, krimpen aan den ijssel, nieuwerkerk aan den ijssel, utrecht, prinsenland

http://www.vuurwerkmagazijn7kamp.nl/

Ja Edwin, weet dat je in de gaten wordt gehouden haha.
Maar goed nieuws dat je al bezig bent met je website.
Waar ik vooral naar uitkijk is het totale assortiment wat je gaat verkopen.
Het zou namelijk zo maar kunnen zijn dat je er een klant uit Hilversum bij gaat krijgen. :p

:bye:

Ja Edwin, weet dat je in de gaten wordt gehouden haha.
Maar goed nieuws dat je al bezig bent met je website.
Waar ik vooral naar uitkijk is het totale assortiment wat je gaat verkopen.
Het zou namelijk zo maar kunnen zijn dat je er een klant uit Hilversum bij gaat krijgen. :p

:bye:

Oke, als je helemaal uit Hilversum wil komen voor onze collectie wat zouden dan de 10 musthaves zijn ?":cool:

gr

Edwin

Wij zijn op zoek naar de beste pakketten. wie heeft goede tips ?

pakket van € 50,--
pakket van € 100,--
pakket van € 125,--
pakket van € 150,--

of er tussenin

gr

edwin

Edwin, geef me even de tijd tot morgen. Dan kom ik uitgebreid terug op je vraag.
Ik antwoord dan ook op de vraag over de pakketten.

Weet wel alvast dat jij voor mij interessant bent om de volgende reden:
Katan en Bonfireworks. Twee dealers die hier niet om de hoek zitten. En als ik er dan toch ben neem ik ook de musthave,s van Skyline mee

Wordt dus vervolgd.

Twee pakketten die ik je zo wie zo van harte kan aanbevelen die in ieder geval bij de liefhebbers een groot succes blijken te zijn:

50 euro pakket Liefhebbers van Marijn 4 cake,s
100 euro pakket van LIDU Brave en Wichers 8 cake,s

wat ik het liefst in een pakket zie is toch echt alleen maar potten, geen pijlen of fonteinen. gewoon een pakket met potten die veel effecten hebben en de prijs maakt mij niet uit.
zolang het gemiddelde max. 20 euro is per pot.

Pyrorboy haalt hier een goed item aan.
Moet de pakketten gevuld zijn met alleen maar cakes? Of ook met toevoeging van pijlen en fonteinen ?

Pakketten

Pakketten

Pyrorboy haalt hier een goed item aan.
Moet de pakketten gevuld zijn met alleen maar cakes? Of ook met toevoeging van pijlen en fonteinen ?

Wij denken aan de mensen die binnenkomen en dan zeggen; heb je een mooi pakketje voor ongeveer bijv € 100,-- ?

Het zal dan gaan om een combinatie pakketje cakes + pijlen/romeinse kaarsen of iets dergelijks. ( zoals Skyline ook heeft in een mooie doos).

gr

edwin

Zijn er met pro line en katan/wolff geen mooie combinaties aan pakketten bij jullie te krijgen of is dit bedoeld voor extra uitbreiding nog?

Zijn er met pro line en katan/wolff geen mooie combinaties aan pakketten bij jullie te krijgen of is dit bedoeld voor extra uitbreiding nog?

Als ondernemer moet je constant de markt afzoeken naar het beste vuurwerk, voor de beste prijs. De prijs/kwaliteitsverhouding moet kloppen.

Ook moeten er dit jaar keuzes gemaakt worden. Een te grote collectie geeft een hoop problemen.

gr

edwin

Back
Bovenaan