Vuurwerkmagazijn7kamp.nl

Dit staat een paar post hier voor aangegeven:wink:
Er wordt verwacht dat de site halverwege november online zal gaan, mischien zelfs eerder.

Waarschuwing !!!!

Beste Vuurwerkliefhebbers,

Op dit moment zijn er diverse akties voor jullie geregeld en er komen er nog meer bij.
Tot zover gaat het goed.

Echter let op !!!

1)
Per persoon mag maar 10 kg vuurwerk worden meegegeven door de winkeliers.
Wanneer je dus met 20 kg de deur uitloopt is de winkelier, maar ook de koper het haasje.

Meerdere instantie lezen met dit forum mee !!!!

Jullie zijn gewaarschuwd.

2)
Het zijn moeilijke tijden voor iedereen. De bank in Ijsland, Teg van Maco Borsato en nu de DSB bank.
Doe mee met akties, maar betaal zo laat mogelijk om je risico te beperken.
Zoals je weet mag je pas 29, 30 en 31 december vuurwerk afhalen, dus wannneer je 25 december betaalt is dat vroeg genoeg.

Een gewaarschuwd mens telt voor 2 !!!!!

vr.gr.

Edwin

Laatst bewerkt:
Beste Edwin, je waarschuwing is een hele nuttige.
Je geeft de regelgeving goed weer!

Ook verklaar je op een goede manier dat als er op 25 December betaald wordt dat dat vroeg genoeg is.

Dit vind ik toch wel een extra service naar de klanten toe!
vroeg bestellen en later betalen.

We wensen u serieus het allerbeste toe.
Nogmaals willen we geen concurrentiestrijd met jullie, en dat lijkt me voor ons allebei niet nodig.

Mvgr

Vraagje voor Edwin,

Ik heb zojuist alle pagina's door zitten spitten op zoek naar de manier om vuurwerk in de voorverkoop bij vuurwerkmagazijn7kamp te kunnen bestellen. De site is nog under construction en ik kon vwb het bestellen vrij weinig informatie vinden. Hoe gaat dat in zn werk? Moet dit online, of gaat het nog met de welbekende bestelformulier in de winkel? En hoe zit het met het betalen van de bestelde producten? Ik hoor het graag.
Bij voorbaat dank.

Vriendelijke groeten,

Dabombe

Laatst bewerkt:
beste Dabombe,

Aankomende maandag gaan we online, we zitten te wachten op ons ideal contract.
Je kan al wel naar de nieuwe webshop (nu heb je echt een primeur)
www.vuurwerkshop7kamp.nl alleen je kan nog geen prijzen bekijken...
De folder is vandaag naar de drukker gestuurd, dus over 14 dagen hebben we de folder klaar liggen.

met vr.gr.

Edwin
Vuurwerkmagazijn7kamp

Leuke site en producten! Met name de Bonfireworks collectie spreekt me aan en gaat hier uiteraard aangeschaft worden! Ook de VWM7Kamp Extreme Coloured Salutes zien er goed uit! (Omlabeling Extreme Salutes neem ik aan)

Edwin van Vriesland heeft vandaag bekend gemaakt dat hij prijzen beschikbaar gaat stellen voor de prijsvraag, later in dit jaar, in samenwerking met Vuurwerkcrew.
Verder overweegt hij nog een leuke kortingsactie.
Edwin ook vanuit deze plaats hartelijk dank voor dit unieke gebaar.

Verdere informatie over de actie en prijsvraag staan in dit topic:

http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?p=172693#post172693

Edwin,

weet je al meer over een eventuele kortingsactie? Komt die er wel of niet? Wil trouwens zeggen dat je top collecties bij elkaar gesprokkeld hebt, kans is best groot dat ik vanuit Utrecht even langs kom. Ik wil namelijk wat uit skyline, wat uit zena, wat uit bonfireworks enz. :). Jullie hebben alles wat ik nog wilde hebben. Fantastisch!

Bedankt voor het snelle antwoord Edwin!

Ziet er top uit de nieuwe webshop, proficiat! Het is dus de bedoeling dat de bestelling via internet geplaatst wordt neem ik aan, is dat vanaf aanstaande maandag al mogelijk? En tenslotte :wink: hoe zit het met het betalen van de bestelling, gaat dit ook via internet? Ik hoor het graag.
Bij voorbaat dank.

Vriendelijke groet,

Dabombe

Je kan natuurlijk via internet bestellen en betalen.
Maar natuurlijk kan je ook in de showroom langskomen.
Dan kan ik je gelijk even een rondleiding geven.

vr.gr.

Edwin

Edwin,

weet je al meer over een eventuele kortingsactie? Komt die er wel of niet? Wil trouwens zeggen dat je top collecties bij elkaar gesprokkeld hebt, kans is best groot dat ik vanuit Utrecht even langs kom. Ik wil namelijk wat uit skyline, wat uit zena, wat uit bonfireworks enz. :). Jullie hebben alles wat ik nog wilde hebben. Fantastisch!

Akties komen eraan, maar we willen pas beginnen als de showroom klaar is...

vr.gr.

Edwin

Thanks Edwin!

Ik woon in de buurt dus dat moet goedkomen. Zal langskomen wanneer de showroom klaar is en natuurlijk (indien dan al mogelijk) meteen een mooie bestelling plaatsen :wink:.
Fijne avond!

Edwin, kort vraagje...
Ik zie dat grondbloemen en dergelijke actie artikelen zijn. Hoeveel zitten er in 1 pak vwb grondbloemen, babypijltjes knal en fluit, crackling balls,romeinsekaarsen en jumping jacks? Wil wat voor mn neefje samenstellen maar moet wel even de hoeveelheden weten, anders staat hij tot 5u 's morgens af te steken :wink: :D. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Dabombe

:shocked:ik weet niet welke pot er word afgeschoten bij het filmpje van de vuurwerkmagazijn7kamp pot extrme salut a
maar doe mij er maar een paar :D

Ben blij een Bonfireworks dealer in de buurt te hebben.
Vindt het echter wel spijtig dat jullie de sunrise niet in het assortiment hebben (heb er wel begrip voor dat jullie niet de hele collectie kunnen voeren, vanwege ruimtegebrek).
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=7761

Kwam overigens langs een product op jullie site waarbij het verkeerde filmpje staat;
http://www.vuurwerkshop7kamp.nl/Webwinkel-Product-1736271/Splitting-Comets.html

Aldaar staat nog het oude filmpje, want het product is later gewijzigd.
Helaas heeft Bonfireworks de nieuwste versie nog niet naar youtube geupload.
Het is wel te vinden op hun site;
http://www.bonfireworks.nl/3-0-Het-Vuurwerk.html

Back
Bovenaan