Vuurwerkmagazijn7kamp.nl

Is al zinds het vuurwerbesluit bestaat ;)

Edit:

Tijdelijke regeling van de Minister van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer van........kenmerk..................., houdende het verplichtend voorschrijven van uitsluitend handmatig ontsteken van consumentenvuurwerk
De Minister van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer;
Gelet op artikelen 31, eerste lid, juncto 24 van de Wet milieugevaarlijke stoffen;
Besluit:

Artikel 1
In deze regeling wordt verstaan onder consumentenvuurwerk: vuurwerk dat is bestemd voor particulier gebruik.

Artikel 2

1. Het is verboden consumentenvuurwerk op andere wijze tot ontbranding te brengen dan door het handmatig ontsteken van de lont.

2. Onder handmatig ontsteken van de lont als bedoeld in het eerste lid wordt verstaan: de lont rechtstreeks in aanraking te brengen met onder meer een brandende lucifer of aansteker, brandend aansteekstokje of gloeiende aansteeklont of enig ander brandend of gloeiend voorwerp.

Artikel 3

Deze regeling treedt in werking met ingang van de tweede dag na dagtekening van de Staatscourant waarin zij wordt geplaatst.

Laatst bewerkt:
Jhup je mag het verkopen maar gebruiken is verboden daarnaast is dat ding ook nog eens rotzooi 9/10 keer weigerd hij dienst :p

Hoe weet je dat?

Wat is Nederland toch vaag met hun regels he, is hetzelfde dat je bepaalde styl/tune onderdelen van auto's mag kopen maar het er op zetten en er mee rijden op de openbare weg is verboden....

Deze wordt al enkele jaren verkocht in Amerika en daar zijn ze absolut niet te spreken erover. Moet je maar eens zoeken op Pyrouniverse.com/forum

mooi tussen 12 en 1 mijn vuurwerk opgehaald... er onbreekt bijna 75 euro zeer jammer :(
ik kan daar niet meer heen want het is wel ver voor mij. ik weet niet wat ik nu moet doen :(

kwam er gister achter dat er in totaal tussen de 120 en 130 mist + 4 gratis potten missen er...
erg jammer vond ik het , ik zit er echt mee

Stelletje kleuters als iemand problemen heeft met zijn bestelling had/heeft dient ie dat met de dealer op te lossen maar je gaat niet als kleine kleuters elkaar hier uitschelden!

Stelletje kleuters als iemand problemen heeft met zijn bestelling had/heeft dient ie dat met de dealer op te lossen maar je gaat niet als kleine kleuters elkaar hier uitschelden!

Ik scheld niet!

Overigens loopt er altijd iemand mee en hoef de klant niet zoveel te lopen, en 12 dozen en 15 tassen, dat is de hoeveelheid van 3/4 buurtaktie's man, of bedoel je 12 doosjes grondbloemen en 15 pijlenpakketjes? :frusty:

Zooooooo , slecht geslapen Gerwin ? Ik weet niet wat ze in het Noorden onder
schelden verstaan ,maar dat is hier echt niet aan de orde hoor:wink:

Nu weer on-topic HEREN :)

Back
Bovenaan