Tiger-Head
VWC lid
Hoi Tiger -Head,
Ik heb er € 50,00 van gemaakt.
met vr.gr.
Edwin
Helemaal geweldig Edwin, dankjewel. Ik ga meteen weer even snuffelen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Tiger -Head,
Ik heb er € 50,00 van gemaakt.
met vr.gr.
Edwin
Beste Fireworkfreakz19,
Je bent niet de enige.
Als je wilt reserveren in de shop, dan plaats je de artikelen in de winkelwagen, dan ga je naar betalen en dan breek je af. De shop reserveerd dan die artikelen en wij gaan ervan uit dan je voor eind juli betalen kan. Lukt dat niet, dan kan je contact met ons opnemen of wij contacten jou.
Zodoende kan je toch kopen /reserveren en later betalen......
Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb. ( p.s. vele anderen / bekenden doen dit nl. ook)
Vul dan wel alle contactgegevens in !
Met vr.gr.
Edwin
Dat is eigenlijk wel jammer..
Ik wil ook wat bestellen waaronder de Immortal gold..
Deze staat nu op uitverkocht maar misschien is hij wel 10x gereserveerd.
Dus als je gelijk wil/kan betalen vis je achter het net.
Ben ik eigenlijk wel met je mee eens, de echte liefhebbers lopen nu iets mis die wel nu kan betalen, terwijl iemand anders hem gereserveerd heb en pas in mei of juni betaald
-bericht weggehaald, zie het al (krijg alleen het plaatje nier meer weg)-
Bedankt voor deze mogelijkheid! Eerste keer hier wat besteld na jullie al jaren hier voorbij zien te komen, mooie actie![]()
Dus de jongens die nu even niets hebben zijn geen liefhebbers? Haha. Niet zo huilen en neem je verlies dat je te laat bent.
Dus de jongens die nu even niets hebben zijn geen liefhebbers? Haha. Niet zo huilen en neem je verlies dat je te laat bent.
Ach ja een winkel mag dat zelf bepalen. Soms vis je bij acties achter het net, soms niet...
Iig prima acties!!
Yep, wie het eerst komt het eerst maalt.
Euphoric hapiness 150 en festival show 150 is dat nu de zelfde? box
klopt! De festival 150 is 2015 en de Euphoric hapiness is 2016 ....
met vr.gr.
Edwin
Uit welk jaar is de Fairytail?