Al met al..
3 verkoop dagen is gewoon te kort voor winkels als Vuurwerkland Steenbergen met zo veel klanten..
Dit jaar gaan we naar 25kg, van mij mogen we ook naar 5 verkoopdagen gaan (dus gelijk na 2e kerstdag van start). Dit zal voor veel winkels een oplossing zijn.
Maarja helaas zal dat voorlopig nog niet het geval zijn.
Ik vind het jammer om te horen dat veel mensen lang hebben moeten wachten. Naar mijn mening is het toch 1 van de betere winkels van Nederland met zo'n fantastisch assortiment.
Maar lang wachten is natuurlijk vervelend, maar als je 300 euro bespaar door de freak korting en je moet 2 uur wachten heb je toch 150 euro per uur verdiend

Voor een achtbaan mag je soms ook 2 uur wachten...
Sommige reacties vind ik dus wel wat overdreven. Mensen vergeten dat ze wel effe een fantastische korting hebben gekregen op een zeer veelzijdig assortiment!
Over het klaar zetten van bestellingen, jongens er is al meerdere keren gezegd hier dat dat niet mogelijk is voor vuurwerkland steenbergen. Als ze dit zouden doen zouden ze de regels overtreden qua opslag en dan bij een controle hebben ze toch een probleem. En dat wil niemand!
En nu mijn idee om mogelijk dit probleem op te lossen:
Ik denk dat het tijd word om een volcontinu 24 uur ploegen rooster te introduceren voor de vuurwerkverkoop.
Net als de Macro, zij hielden voor kerst ook de hele nacht de deuren open om kerst drukte te spreiden
Ik weet alleen niet of dit mag.. maar stel dat je met een aantal mensen de winkel de nacht van 29 op 30 december open houden om bestellingen op te halen, zal dit wel veel schelen denk ik. Een nachtshift werk ik meestal van 23.00 uur tot 7.00 uur. Zorg dat je nacht personeel dan ook gewoon deze tijd werkt en vervolgens lekker kan gaan slapen.