Zo, eindelijk eens tijd om hier mn ervaring neer te zetten over Steenbergen.
Allereerst snap ik niet dat mensen de kritiek op steenbergen nog gaan verdedigen ook. Ik stond bij een man in de rij, die had een bestellinkje van 40 euro, die heeft 2 uur staan wachten! Later is deze meneer (groot gelijk) maar naar de kassa gelopen en heeft hij zn geld terug gevraagd. Hij had namelijk een afspraak. Tjah dan kunnen jullie steenbergen wel allemaal gaan verdedigen, maar dit soort klanten ziet steenbergen volgend jaar niet meer terug! En als je al die gemiddelde bestellinkjes van 40 euro eens bij elkaar optelt zal dat nog een behoorlijke omzet zijn!
Nog even over het personeel, zie hier zo af en toe ook staan dat het personeel keihard zwoegt. Heb me mezelf toch staan ergeren aan een gast achter de toonbank, iedere keer zette die een bestelling klaar, ging die weer naar achteren, kwam die terug met één cake, ging die weer naar achteren kwam die weer terug met één cake... Nou schiet mij maar lek, maar dat is geen manier van werken. (tenminste dat vind ik van niet.!)
Heb daar overigens 2 á 2,5 uur in de rij gestaan, daarna waren we het zat, terecht toch? Of heeft iemand weer kritiek op mijn 'gezeik'? We hebben op internet via de site van Steenbergen maar even het nummer van Ramon te voor schijn gehaald, we belde hem op. Hij zei, kom maar even naar buiten. Wij naar buiten gelopen, staat Ramon daar. Hebben we de lijst afgegeven, ik vroeg nog, 'hoelang gaat het duren?' Het antwoord daarop was: "we gaan het nu klaar zetten, binnen een kwartiertje is het wel hier."
Nou vervolgens na een uur te staan wachten was het meeste van de bestelling klaargezet.
Even serieus... Als je een uur nodig hebt om 1 bestelling klaar te zetten (al is maar 1 persoon met je bestelling bezig), dan is de voorbereiding gewoon echt niet goed.
Wat jullie beter hadden kunnen doen, wat vorig jaar overigens wel goed ging:
Zet van te voren in ieder geval de grote bestellingen ergens klaar, dan hoef je niet voor een grote bestelling 50 keer naar het achterste deel van de bunker te lopen.
Én zorg voor dat er een soort pad aan de zijkant is waar klanten die hun spul hebben makkelijk door weg kunnen lopen.
Door de drukte konden klanten die hun vuurwerk al wel hebben(of een deel) niet goed bij hun auto komen, wat uiteindelijk zorgde voor nog langere wachttijden voor degenen na hun (ja, 't is ook gewoon stom dat mensen in de rij niet even aan de kant gaan... maar als je merkt dat het zo loopt tja dan kun je 2 dingen doen; Denken "Wat stom dat mensen niet aan de kant gaan", of er wat aan doen.
En als er een bestelling klaar is, roep dit dan hard om, of zet een nummer op een display oid.
Ik stond anderhalve meter van de balie en kon vaak niet eens verstaan wat de medewerker riep.
Voor de korting wil ik volgend jaar nog wel nadenken om naar Steenbergen te gaan, voor de service zeker niet.
Mochten jullie mijn post aanvallend vinden, richt je dan tot mij in PM en begin niet hier een hele discussie op 't forum.