Vuurwerkland Steenbergen

Om 19:15 weggereden, en ik ben nu enkele minuten thuis. En dat kwam niet omdat ik zo gezellig heb nagepraat.... :frusty:

Had jij die grote bestelling van 6 a4tjes? :P
anders heb ik nie met jou staan praten.. :cool:

-----

Snap dat de bunkers te klein zijn, alleen als ik anderhalve maand van te voren me producten netjes bestel? mag ik er toch wel vanuit gaan dat als ik de 29e savonds aankom dat mijn spullen er nog gewoon zijn en niet uitverkocht zijn??

Mensen die 's morgens er waren, hadden dus deel van de producten wel die ik niet had? moet ik het zo zien?

20.00 stapten we binnen en 0.30 reden we weg,ff vuurwerk ophalen echt absurd
wel alle respect voor de helpers,ik zou het zelf niet willen doen en zeker daar niet haha wat een stress
alleen wel raar dat er op gegeven moment een ventje net naar huis was gestuurd zonder silver salute omdat die op zou zijn,5seconden later stond er een silver salute op de toonbank en daarna heb ik er nog meer voorbij zien komen, dus dat begrijp ik dan niet helemaal

wat men ook vergeet is dat steenbergen geen lokale dealer is, er komen mensen uit alle hoeken van Nederland bijv: Urk, Zoetermeer, Nijmegen en als alles tegelijk aankomt dan heb je wachttijden en vooral als een winkel grotere kortingen geeft aan de klant.

Toch vind ik dat je de mensen beter moet bedienen/informeren in de winkel.

Er staat nergens wat je moet doen met je bestelling, plus er staat geen persooneel in de winkel.

Ik geef heel veel geld uit bij steenbergen (en heel veel freaks met mij), daar verwacht ik ondanks de korting wel beetje service voor (en al mijn vuurwerk).

Heb wel heel veel respect voor de mensen die helpen deze dagen!! Vind alleen dat over het geheel het echt beter aangepakt had moeten worden.

Dan maar volgend jaar misschien minder bestellingen aannemen, en geen garantie geven dat als je besteld alles er ook is!!

Had jij die grote bestelling van 6 a4tjes? :P
anders heb ik nie met jou staan praten.. :cool:

-----

Snap dat de bunkers te klein zijn, alleen als ik anderhalve maand van te voren me producten netjes bestel? mag ik er toch wel vanuit gaan dat als ik de 29e savonds aankom dat mijn spullen er nog gewoon zijn en niet uitverkocht zijn??

Mensen die 's morgens er waren, hadden dus deel van de producten wel die ik niet had? moet ik het zo zien?

Nee, zo groot was mijn bestelling helemaal niet :p

Zo, eindelijk eens tijd om hier mn ervaring neer te zetten over Steenbergen.

Allereerst snap ik niet dat mensen de kritiek op steenbergen nog gaan verdedigen ook. Ik stond bij een man in de rij, die had een bestellinkje van 40 euro, die heeft 2 uur staan wachten! Later is deze meneer (groot gelijk) maar naar de kassa gelopen en heeft hij zn geld terug gevraagd. Hij had namelijk een afspraak. Tjah dan kunnen jullie steenbergen wel allemaal gaan verdedigen, maar dit soort klanten ziet steenbergen volgend jaar niet meer terug! En als je al die gemiddelde bestellinkjes van 40 euro eens bij elkaar optelt zal dat nog een behoorlijke omzet zijn!

Nog even over het personeel, zie hier zo af en toe ook staan dat het personeel keihard zwoegt. Heb me mezelf toch staan ergeren aan een gast achter de toonbank, iedere keer zette die een bestelling klaar, ging die weer naar achteren, kwam die terug met één cake, ging die weer naar achteren kwam die weer terug met één cake... Nou schiet mij maar lek, maar dat is geen manier van werken. (tenminste dat vind ik van niet.!)

Heb daar overigens 2 á 2,5 uur in de rij gestaan, daarna waren we het zat, terecht toch? Of heeft iemand weer kritiek op mijn 'gezeik'? We hebben op internet via de site van Steenbergen maar even het nummer van Ramon te voor schijn gehaald, we belde hem op. Hij zei, kom maar even naar buiten. Wij naar buiten gelopen, staat Ramon daar. Hebben we de lijst afgegeven, ik vroeg nog, 'hoelang gaat het duren?' Het antwoord daarop was: "we gaan het nu klaar zetten, binnen een kwartiertje is het wel hier."
Nou vervolgens na een uur te staan wachten was het meeste van de bestelling klaargezet.
Even serieus... Als je een uur nodig hebt om 1 bestelling klaar te zetten (al is maar 1 persoon met je bestelling bezig), dan is de voorbereiding gewoon echt niet goed.

Wat jullie beter hadden kunnen doen, wat vorig jaar overigens wel goed ging:
Zet van te voren in ieder geval de grote bestellingen ergens klaar, dan hoef je niet voor een grote bestelling 50 keer naar het achterste deel van de bunker te lopen.
Én zorg voor dat er een soort pad aan de zijkant is waar klanten die hun spul hebben makkelijk door weg kunnen lopen.
Door de drukte konden klanten die hun vuurwerk al wel hebben(of een deel) niet goed bij hun auto komen, wat uiteindelijk zorgde voor nog langere wachttijden voor degenen na hun (ja, 't is ook gewoon stom dat mensen in de rij niet even aan de kant gaan... maar als je merkt dat het zo loopt tja dan kun je 2 dingen doen; Denken "Wat stom dat mensen niet aan de kant gaan", of er wat aan doen.

En als er een bestelling klaar is, roep dit dan hard om, of zet een nummer op een display oid.
Ik stond anderhalve meter van de balie en kon vaak niet eens verstaan wat de medewerker riep.

Voor de korting wil ik volgend jaar nog wel nadenken om naar Steenbergen te gaan, voor de service zeker niet.
Mochten jullie mijn post aanvallend vinden, richt je dan tot mij in PM en begin niet hier een hele discussie op 't forum.

Laatst bewerkt:
Ik vind je post zeker niet aanvallend want je draagt ook oplossingen aan waarvan jij vind dat het beter kan.
Dit is beter als hier gewoon roepen dat het een slechte zaak ik en verder niets.

Dit is echt een topwinkel, ben binnen 15 minuten geholpen.Mijn bestelling was om 20.00 en 20.15 was ik de winkel uit. Het was wel heel erg druk toen ik binnenkwam,maar dat vond ik wel gezellig. Mijn bestelling was gelukkig wel helemaal compleet. Een tip om het wat soepeler te laten lopen is rijen plaatsen, want ik denk dat heel veel freaks door de bomen het bos niet meer zagen, en ook niet meer wisten wat ze moesten doen met hun internet bestelling. Je verwacht natuurlijk ook wat als je als freak besteld op een freaksite, dus dit kan een reden zijn voor het geklaag.Ik kwam helemaal uit het noorden dus is wel fijn als je snel wordt geholpen. Denk dat het vandaag wel wat beter gaat.

Ik vind je post zeker niet aanvallend want je draagt ook oplossingen aan waarvan jij vind dat het beter kan.
Dit is beter als hier gewoon roepen dat het een slechte zaak ik en verder niets.

Denk ook dat als mensen nu nog iets zeggen, ze er ook bij moeten aangeven hoe het beter zou kunnen in hun optiek? anders word het zo'n gescheld :P

Vandaag ben ik samen met Jeko naar Vuurwerkland Steenbergen geweest. We waren er om een uur of 9 en het was er vrij rustig. Later werd het gezellig druk maar alles verliep prima :) snel geholpen, alles was op voorraad! Prima dus!

Ook ik heb gisteren "FF" mijn bestelling bij vuurwerkland steenbergen opgehaald. Ik was er (met mijn buurman) om ongeveer 20.15uur. Om 21.00uur zat ik weer in de auto op weg naar huis. Overigens nog bedankt voor de tip om je freak bestellingsbriefje zo snel mogelijk aan een medewerker te geven. Ik heb geen mega bestelling gedaan. In totaal 16 cakes en alleen de Extreme Salute hadden ze niet. Hiervoor heb ik de X-plosion van X-treme gekregen. (weet iemand of dit te vergelijken is met de "oude" Salute?)

Mijn kritieken (verbeter punten voor volgend jaar):
-zorg dat het overzichtelijk is waar je kan bestellen, lijsten kan inleveren, feak bestelling kan ophalen. Als het duidelijk is, zal er ook minder ergernis zijn.
-De freak bestelling zijn vaak groot van omvang, maar vroeg bekend. Zet er een paar man op die achter de schermen deze bestellingen klaarzetten. Scheelt een hoop tijd en ergernis.
Als deze twee punten verbeterd worden is, denk ik, een groot deel van de ergernis verdwenen.

Mijn pluspunten:
-Goede service, ook terwijl het rete druk was werd mijn bestelling netjes gecontroleerd.
-De kerel die mij geholpen heeft was vlgns mij een mede freak. Dat geeft mij vertrouwen, en gelijk een band!!! Op zijn aanraden de x-plosion als vervanger voor de E.S. genomen. Dikke pluim mijnerzijds.
-Het assortiment blijft indrukwekkend. (wellicht ook de reden dat het zo druk was)

Ondanks alle commotie hier op het forum ga ik volgend jaar weer naar Vuurwerkland Steenbergen. Neem aan dat ze wel zullen leren van dit jaar.

Een tevreden klant!

Een tevreden klant!

Vandaag (de 30ste) mijn vuurwerk gehaald, stond eigenlijk voor gisteren gepland maar door auto pech werd dit een dag later. Vandaag absoluut geen puinhoop. Heb misschien al met al 30 minuten moeten wachten en dat was inclusief een extra bestelling die ter plekke werd aangeschaft. Mijn ervaringen zijn wederom uiterst positief, goed en snel geholpen. Goede service, iemand die meeliep om mijn bestelling in de auto te plaatsen zodat we precies maar 2x hoefden te lopen. Er viel iets op de grond in een plas water en die werd zonder te vragen gelijk omgeruild. Bij het weggaan kregen we zelfs nog een leuk potje gratis. Op 1 pot na (Fusion, die ze overigens bij Pronk vuurwerk ook niet geleverd hadden gekregen)was alles voorradig, ik kreeg een potje ter vervanging aangeboden waar ik niet tevreden over was, heb zonder veel moeite uiteindelijk de extreme machine als vervanging gekregen.

Dus voor mij weer een uitermate positieve ervaring. Voor mij volgend jaar weer vuurwerkland steenbergen.:D

Laatst bewerkt:
Ik heb een paar producten niet mee gekregen, namelijk de Fusion en de Goud assortiment.
Ik heb geprobeerd ze iets van vijf keer te bellen vandaag, maar kreeg geen gehoor.
Ook heb ik een e-mail gestuurd, krijg hier ook geen gehoor op.

Het is voor mij ook niet handig om even langs te rijden om te vragen of ik mijn producten alsnog mag hebben, want ik woon gewoon aardig eindje rijden vanaf Steenbergen.

Dus ik kan pas daarheen als ik een bevestiging krijg dat ik alsnog mijn producten mee krijg.

Ik heb trouwens mijn spullen daar gehaald met een maat van me.
Nu blijkt dat hij zelf een pijlenpakket had geopend om te kijken wat er in zat en er zaten drie gebroken pijlen in en een boel losse kruid in het zakje.
Ook heeft hij 25 aansteeklonten besteld en heeft hij er maar 5 meegekregen.

Ik heb een paar producten niet mee gekregen, namelijk de Fusion en de Goud assortiment.
Ik heb geprobeerd ze iets van vijf keer te bellen vandaag, maar kreeg geen gehoor.
Ook heb ik een e-mail gestuurd, krijg hier ook geen gehoor op.

Het is voor mij ook niet handig om even langs te rijden om te vragen of ik mijn producten alsnog mag hebben, want ik woon gewoon aardig eindje rijden vanaf Steenbergen.

Dus ik kan pas daarheen als ik een bevestiging krijg dat ik alsnog mijn producten mee krijg.

Ik heb trouwens mijn spullen daar gehaald met een maat van me.
Nu blijkt dat hij zelf een pijlenpakket had geopend om te kijken wat er in zat en er zaten drie gebroken pijlen in en een boel losse kruid in het zakje.
Ook heeft hij 25 aansteeklonten besteld en heeft hij er maar 5 meegekregen.

snap niet waarom mensen niet hun bestelling terplekken even bekijken. ik doe dit overal of het nu druk is of niet. je koopt voor veel geld en dus heb je recht op je spullen, heb er begrip voor dat soms iets kan missen om dat het druk is. dit word waar dan ook altijd goed opgelost is mijn ervaring, als je een dure auto koopt kijk je toch ook of alles wel werkt en er niks mist of zeg ik nnu iets heel raars

weet iemand of dit te vergelijken is met de "oude" Salute?)

Dit was vorig jaar de vervanger die vanuit B&W geleverd wordt voor de E.S. Het is een pot die niet hetzelfde is als 1 van de E.S., maar kwalitatief net zo goed is als de oude serie. Dus zeker een goede vervanger.

na verleden jaar slechte ervaringen te hebben gehad, nu weer een kans gegeven... maar wederom niet geslaagd. 2 uur in de rij, onduidelijkheid, heel veel artikelen van mijn bestelling die er niet meer waren... jammer

tip: zet gewoon drie keer zoveel werkkrachten neer, ben bij meerdere winkels geweest waaronder bijv. de rijswijkse vwhal en daar liep het perfect

Heb gisteren mn freak bestelling opgehaald, was er rond 19:00. In de winkel zelf was het niet heel erg druk vond ik, snel in de rij gaan staan en bestelling ingeleverdstond binnen een half uur weer buiten, 2 artikelen niet op voorraad maar waardige vervangers gehad. Al met al goed geregeld vond ik, toen wij weggingen werd het al weer enorm druk. Gelukkig heb ik die chaos niet meegemaakt zoals hierboven door verschillende personen geschreven word. Ben tevreden klant, en ze zien mij volgend jaar weer terug.

Hoop wel dat ze dan een oplossing hebben voor de enorme toeloop. Misschien met rijen/hekken gaan werken, nummertjes trekken, speciale freakbalie aan de zijkant?? beveiliging erbij?

tip: zet gewoon drie keer zoveel werkkrachten neer, ben bij meerdere winkels geweest waaronder bijv. de rijswijkse vwhal en daar liep het perfect

Slechte vergelijking:
A Rijswijk heeft flink grotere opslag
B Rijswijk heeft een veel kleiner assortiment waardoor je overzicht houdt in bunker en bij samenstellen van de bestelling
C In Steenbergen zijn veel meer grotere bestellingen waardoor je deze niet kan klaarzetten, in Rijswijk zit er veel meer kleinere bestellingen tussen waardoor je het wel klaar kan zetten.

Bovendien zaten we NU al op de grens dat er zoveel mensen achter liepen dat mensen elkaar in de weg liepen. Meer kon echt niet, want dan vertraagt het meer dan dat het oplevert. Dat heeft echt geen zin.

Back
Bovenaan