Vuurwerkland Steenbergen

Vandaag was een dag met normale bestellingen en losse verkoop en het was gewoon lekker druk. En nu ging het wel erg goed met de doorstroom. Dus vergelijking met andere winkels is niet echt kloppend want andere winkels hebben geen freakacties, die nog tussen de losse verkoop doorlopen.

Vandaag alleen wel jammer dat Vuurwerkland veel problemen heeft gehad met de politie, proces verbaal is binnen. Maar dat zijn allemaal zaken die nergens op slaan, zoals een deur die open stond of kanonslagen die onder de afhaalbalie lagen (waar nog sprinklers bovenhingen!) en niet in de bunker. Met pech mogen ze volgend jaar niet meer verkopen, maar ik hoop dat dat overdreven is...

Vandaag alleen wel jammer dat Vuurwerkland veel problemen heeft gehad met de politie, proces verbaal is binnen. Maar dat zijn allemaal zaken die nergens op slaan, zoals een deur die open stond of kanonslagen die onder de afhaalbalie lagen (waar nog sprinklers bovenhingen!) en niet in de bunker. Met pech mogen ze volgend jaar niet meer verkopen, maar ik hoop dat dat overdreven is...

Deels terecht, als je zag waar het vuurwerk allemaal stond, daar werd je gewoon bang van. Als de politie langs zou komen op de 29e in de avond hadden ze kunnen sluiten. Ik hoop dat het meevalt voor Ramon, want het zou zonde zijn van de mooie winkel.

Ik heb een paar producten niet mee gekregen, namelijk de Fusion en de Goud assortiment.
Ik heb geprobeerd ze iets van vijf keer te bellen vandaag, maar kreeg geen gehoor.
Ook heb ik een e-mail gestuurd, krijg hier ook geen gehoor op.

Het is voor mij ook niet handig om even langs te rijden om te vragen of ik mijn producten alsnog mag hebben, want ik woon gewoon aardig eindje rijden vanaf Steenbergen.
.

toen ik met mijn besteling in de party tent stond, stond degene met het gele hesje iedereen duidlijk te maken dat ze hier moesten controleren of alles klopte, eenmaal buiten de tent kon je nergens meer aanspraak op maken.
dus je heb best kans dat je pech hebt, wat ik natuurlijk niet voor je hoop

Ik heb ook bij Steenbergen mijn bestelling opgehaald en ik moet zeggen dat het allemaal op rolletjes liep, de bestelling stond netjes klaar, deze samen met iemand van hun nagelopen en wat ik miste werd meteen aangevuld. Dus over de service en locatie ben ik vol lof :)

Er lag de 29e best veel spul achter en onder de balie. Kartonnen kanonslagen, grondbloemen, romeinse kaarsen etc al het kleine spul werd vanuit de balie bijgevuld. Er hingen inderdaad wel sprinklers boven de balie. Verder weetik niet hoe het zat met die jonge meisjes etc. Waren meisjes van een jaar of 8? Of iets jonger of ouder dat maakt niet uit, maar die waren kartonnen aan het openmaken met zo tapijt stanleymes. Haha die zijn dalijk hun vingers kwijt door een stanleymes ipv oud en nieuw.

Dus zo gek vind ik het niet.

Ik snap alle kritiek,
Heb zelf ook 1.5 uur moeten wachten.
Maar als je mij vooraf zou vragen of ik 1.5 uur in de rij zou gaan staan voor 30% korting had ik ook direct JA gezegd.
Jammer dat het zown chaos was. Het was wel te verwachten dat het druk zou zijn. Hopelijk bouwen ze met de winst van dit jaar een grotere bunker/winkel voor 2011/2012. Al doende leert men! EN ga vooral door met de Freakacties!!

Ik denk dat Vuurwerkland Steenbergen nu wel genoeg de grond in is gestampt.Toen ze de AKTIE bekend maakte voor de Freaks was er niets dan lof over deze handelaar.
Dat we daar met sommigen wat langer hebben moeten wachten moeten we maar op de koop nemen.Ik wens Vuurwerkland Steenbergen het beste toe voor 2011/2012 met het oog op !! Bedankt voor het geweldige vuurwerk !

Ik miste ook een goud assortiment, een wil wil wel en een wasp. Alles leek er in te zitten en moeilijk is het niet om een bestelling foutloos te lopen(werk zelf ook in een vuurwerkwinkel), dus ik ben buiten niet nog een keer alles gaan nalopen met de bestelbon. Natuurlijk ook omdat ik al behoorlijk lang in de winkel had staan wachten. Maar hoewel het deels door me eigen schuld is, is het wel een duur en niet zo'n leuk grapje:)
Er stond trouwens toen ik er was een pallet met vuurwerk midden in de winkel, haha. Maar goed, verder is het natuurlijk top dat deze winkel en zo'n groot assortiment heeft en nog eens die 35 procent korting geeft:)

Het ***lige van allemaal is dat ik het begin November al had besteld en netjes had betaald.
Het enige wat ik moest doen was het komen ophalen.

Ik moest het om half 10 komen ophalen, ik kwam daar om 09:00 aan en heb toen gelijk mijn lijstje gegeven.
Om 12:00 kreeg ik pas mijn bestelling. Moest dus 3 uur wachten totdat ik mijn bestelling kreeg, is het dan niet een beetje raar dat ik lichtelijk geirriteerd ben?

Ik heb buiten nog gecontroleerd en kwam ik er ook nog achter dat ik een pijlenpakket misten. Deze heb ik alsnog meegekregen, maar ik heb schijnbaar alsnog over een paar regels heen gelezen.
Dus toen kwam ik thuis, heb ik het nog een keer rustig gecontroleerd (wat overigens niet kon bij Steenbergen want iedereen wou controleren.)
En dan kom ik er achter dat ik nog een paar dingen miste.

Ik kon ook niet even terug rijden want het is in totaal 2 uur rijden.
Ik heb ze toen gelijk een e-mail gestuurd, en ik heb ook de 29e, 30e en 31e ze proberen te bellen, maar alle drie de dagen namen ze gewoon weg niet op!

Dus het is zeker niet alleen mijn schuld.
Ik hoop dat dit opgelost kan worden, want het ging wel om een bedrag van rond de €60,- wat ik mis aan producten.

Laatst bewerkt:
Ik miste ook een goud assortiment, een wil wil wel en een wasp. Alles leek er in te zitten en moeilijk is het niet om een bestelling foutloos te lopen(werk zelf ook in een vuurwerkwinkel), dus ik ben buiten niet nog een keer alles gaan nalopen met de bestelbon. Natuurlijk ook omdat ik al behoorlijk lang in de winkel had staan wachten. Maar hoewel het deels door me eigen schuld is, is het wel een duur en niet zo'n leuk grapje:)
Er stond trouwens toen ik er was een pallet met vuurwerk midden in de winkel, haha. Maar goed, verder is het natuurlijk top dat deze winkel en zo'n groot assortiment heeft en nog eens die 35 procent korting geeft:)

Die pallet was niet gevult met vuurwerk. Don't worry.

Het enige wat je als consument kan doen als de service je niet beviel, is naar een andere zaak gaan. Op het forum staan nu zat uitingen van frustratie, wat in mijn ogen ook terecht lijkt te zijn. Ik zou er ook doodziek van zijn als ik zo lang zo moeten wachten en er nog producten niet op voorraad lijken te zijn. Inmiddels worden er ook oplossingen aangedragen om alles soepeler te laten lopen.

Als ik zo eens kijk naar het assortiment, dan zou ik zeggen dat deze op zich wel iets kleiner kan. Daar wil je als freak normaal gesproken niet aan gaan staan, maar als je zou denken als pure ondernemer is dat misschien wel één van de eerste stappen die gezet kunnen worden. Soms moet je een stap terug zetten, om er twee vooruit te kunnen zetten.

Succes gewenst aan de mensen achter VWL Steenbergen.

natuurlijk is het helemaal niks als je , nadat je het bestelnr aan de balie hebt ingeleverd, pas 3 uur later { net als ik} op is gezocht.Het is ook logisch dat vooral de grotere bestellingen niet van te voren gemaakt kunnen worden want dan moet dit BUITEN de bunker neergezet worden en dit mag volgens mij niet eens!!! Ik had ook 2 dingen niet maar ook hier waren goede vervangers voor aangeboden.In plaats van cape town de battle en ipv bursting gold de mean machine.Ook na mijn bestelling gecontroleerd te hebben miste ik de treasure island maar dit was zo geregeld zonder problemen.Kortom , zeker te bedenken dat de freakkorting op zich al te gek was , zou je zelfs van te voren al hebben gedacht ,hier wil ik wel 3 uur voor wachten.Dit neemt niet weg dat we met zn alle hopen dat de doorstroom volgend jaar beter verloopt.Vuurwerklandsteenbergen,ik wil jullie voor het tweede jaar bedanken voor al het mooie speelgoed dat jullie ook dit jaar weer hebben voorgeschoteld. HET ALLER BESTE VOOR 2011 EN SEE YOU NEXT YEAR!!!!!!!!!!!!!

Naar mijn inzien zijn de Starry Night pijltjes fluit pijlen blijkbaar had ik een andere mee gekregen. Het is toch wel even raar kijken als je een fluit verwacht maar er een parachute uit komt..... Nou had het natuurlijk niks bijzonders geweest als ik 1 of 2 pakjes had maar ik had er 20...... (20x6=120pijlen) Eigenlijk kan ik er wel om lachen maar vroeg me toch af of meerdere mensen dit hadden? Of waren ze tijdelijk uitverkocht en waren ze het vergeten erbij te zeggen?

Dit klopt ja wat je zegt DSNL, wij behoorden ook tot de laatste 3 die na 0.00 uur de bestelling kregen. Die mensen zaten er helemaal doorheen die daar werken, dus worden er veel fouten gemaakt, en al helemaal geen service meer verleend. In het begin van de avond zag ik nog wel eens een medewerker meelopen met een grote bestelling, maar dat gebeurde na 23.00 uur ook niet meer. Daarna was het belangrijker om de koffiebekertjes op te ruimen en de astronautjes bij te vullen ;) Maar bij het meenemen van de bestelling uit de winkel kon er nog wel even gemeld worden dat de kratjes weer terug moesten komen..

Dit jaar weer super geholpen door vuurwerkland Steenbergen, met een super collectie en natuurlijk een geweldige korting.

Volgend jaar ben ik weer jullie klant :)

Naar mijn inzien zijn de Starry Night pijltjes fluit pijlen blijkbaar had ik een andere mee gekregen. Het is toch wel even raar kijken als je een fluit verwacht maar er een parachute uit komt..... Nou had het natuurlijk niks bijzonders geweest als ik 1 of 2 pakjes had maar ik had er 20...... (20x6=120pijlen) Eigenlijk kan ik er wel om lachen maar vroeg me toch af of meerdere mensen dit hadden? Of waren ze tijdelijk uitverkocht en waren ze het vergeten erbij te zeggen?

Jep, hier hetzelfde. Ik had 2 pakken. Er zat een China Label omheen van Katan. En idd, er kwam een parachute uit. Ook leuk maar ik had deze toch echt gekocht voor de fluit. Erg jammer.

Ik was er 29 dec al om half 8. Was dus als 1 van de eerste binnen. Lijstje ingeleverd, en half uurtje later had ik het. Stond op me betaal bevestiging dat het klaar stond op de door mij gekozen tijd en datum. Waarom was dit niet het geval?

Na mij werd het super druk, en kan ik de verhalen van hierboven wel begrijpen.

Inprincipe ga ik volgend jaar gewoon weer naar Steenbergen. Wel zo netjes als ze even verhaal en uitleg geven!

Ik denk persoonlijk dat de collecties die ze voeren en de acties ze ene beetje boven het hoofd is gegroeid.Als ik zie hoeveel mensen daat hebben besteld en dan vooral de freaks hier die dan ook de mooiste cakes eruit kiezen en waar ze dan het zuur verdiende geld insteken en dan een vervanging krijgen dan zou ik ook pissig zijn.Mischien dat het aanbod wat kleiner zou kunnen en de organisatie qua voorverkoop wat beter kan,dan zouden mischien ook minder mensen teleurgesteld zijn.Ik zelf heb bij Valk Nijverdal besteld die het ook knetterdruk had maar daar was het goed georganiseerd en de bestelling klopte volledig.

Ik wens in ieder geval de mensen van Steenbergen de beste wensen voor 2011

Back
Bovenaan