Vuurwerkland Steenbergen

Hoppa mijn bestelling is een feit!

Tot de 29e :)

De bevestiging van de order die ik per mail heb ontvangen die moet ik uitprinten en meenemen? Of krijg ik nog een nieuwe mail als die verwerkt is? (Betaald dmv ideal)

je krijgt een bevestigingsmail en daarna als de betaling ontvangen en verwerkt is een volgende mail...alle 2 de mails meenemen, dan zit je nooit verkeerd!

Mijn bevestiging gekregen! Erg snel en netjes! Kijk erg uit naar de 29e!

Tegen die tijd moet ik mijn nieuwe camera wel hebben dus misschien in alle drukte nog wat leuke foto's!

Vuurwerkland Steenbergen sponsor Duchenne Heroes.

Vuurwerkland Steenbergen is al enkele jaren een begrip in vuurwerkland. Het grote en uitgebreide assortiment, gekoppeld aan de enorme gastvrijheid en service doet veel mensen besluiten om de laatste drie dagen van het jaar een bezoek te brengen aan de winkel. Dit jaar staan de laatste drie dagen niet alleen in het teken van de verkoop van Vuurwerk. Vuurwerkland Steenbergen heeft zijn naam verbonden aan een goed doel. Ze gaan Duchenne Heroes team "Mark4ralph" steunen. Duchenne Spierdystrofie is een spierziekte die bij kinderen voorkomt. Voor kinderen die deze ziekte hebben is het uiteindelijk fataal.
Vuurwerkland Steenbergen steunt team "Mark4Ralph" met een geweldige actie. Van iedere verkochte Wensballon doneren zij €1,- aan team "Mark4Ralph".

Ik ben uiteraard enorm vereerd dat Vuurwerkland Steenbergen zich aan mij heeft willen binden en hoop dat de actie een succes word. Daarnaast hoop ik dat velen van jullie de laatste drie dagen van het jaar de weg naar Steenbergen zullen vinden. Hier krijgen jullie zeker geen spijt van.

Met knallende groet,

Mark Verwijs
www.mark4ralph.nl

Daarnaast zijn de wensballonnen nu ook in de aanbieding van €6.00 voor maar €3.00 !!

Dus ik zou zeggen ; kopen, kopen, kopen die wensballonnen! :D

Vraagje: worden dit jaar de freak bestellingen al vantevoren klaargezet?
Hierdoor weet men zeker of ze de producten krijgen die ze willen, en de bestelling compleet is. Vorig jaar was dit vooraf klaarzetten niet het geval, waardoor veel vuurwerkfreaks met ontbrekende producten zaten. Met name bij 'de freak afhaaltijden' zijn de vuurwerkfanaten erop gebrand hun favoriete artikel te bemachtigen en zou het jammer zijn als er veel producten uitverkocht zijn in de avond.

Ik zag op de site het pijlenpakket Medusa Rockets voor de prijs van 12,50 staan. Geld deze prijs tijdens de verkoopdagen ook nog? Aangezien er een streep staat door 17,50....

Ik kreeg gister zown mail, wat word hier mee bedoeld??:

Beste Anil,

Om je order verder in behandeling te kunnen nemen graag info wanneer betaling zal/heeft plaatsgevonden.

Alvast bedankt !

Met vriendelijke groet,

Vuurwerkland-Steenbergen

__

Al men gegevens enzovoorts staan erin, en dan men OUDE lijst, terwijl ik had doorgegeven wat men nieuwe was, en Ramon daarmee accoord ging

Kan je het beste even mailen naar hun mailadres of even bellen, heb je sneller en gericht antwoord.

:bye:

ik heb gister ook een mail gekregen over de 2e bijbestelling dat het geld nog niet bij hun binnen was terwijl ik het gelijk overgemaakt heb op het juiste reknr.
na de bestelling. (20e)

meer mensen hier?heel raar maar ik wacht het wel even af.
bij mij staat het er iig niet meer op.zal hopelijk wel goedkomen.

edit: is al opgelost

Laatst bewerkt:
Zoals al werd verteld, even een belletje plegen of mailen
Heb zelf 6 bestellingen daar staan, van sommige kreeg ik 2 bevestigingen van betaling en van sommige helemaal geen.
Even contact opgenomen met ramon, en kreeg een mooi mailtje terug dat hij ze allemaal nagekeken had, en dat ze bij deze allemaal betaald waren.
Super! :D

Heb al een mailtje gestuurd, maja, ik print de boel uit,komt zeker wel goed

Edit: net even gebeld, Ramon was een lading aan het lossen.
Dus hij kijkt vanavond naar de mailtjes.

Het valt allemaal dus zeer goed te regelen.

Laatst bewerkt:
Ik heb nog steeds geen mailtje terug van Ramon, ik begrijp dat hij het druk heeft, maar wil wel weten of het goed gaat.

Had gisteren gebeld

Jongens, ik heb Ramon gesproken. Hij heeft het gewoon veel te druk om alle mails nu te beantwoorden!
Hij runt de boel zowat zelf en is zich dus 7 slagen in de rondte aan het werken om er voor te zorgen dat iedereen zijn vuurwerk krijgt! Print alles even goed uit en dan komt het vast goed!
Wanneer Ramon tijd heeft zal hij echt wel antwoord geven etc:)

En anders is het mischien handig om even een kopie te maken van je betaling van de bank.
Als het goed is heb je bij die betaling ook je ordernummer gezet, dus zo kunnen ze het ook controleren.

Voor degene die nog niet genoeg besteld hadden... :p

vuurwerkland2010.jpg

Back
Bovenaan