Vuurwerkland Steenbergen

Ik ga woensdag of donderdag bestellen.

Nu heb ik een vraag, ik wil mijn bestelling in de ochtend halen, maar laten we zeggen dat ik wat later ben door een file ofz? dat is dan toch niet erg ofwel?

Lesl,

Het is natuurlijk de bedoeling dat iedereen binnen de afgesproken tijden komt. Maar als dit door bijv. een file niet lukt is dit niet erg. :)

Hey Ramon,

Kun je niet een paar leuke foto's van je winkel plaatsen, ik ben namelijk heel erg nieuwsgierig naar je winkel en om alleen de winkel te bezichtigen is het net iets te ver rijden

Tot de 29e!!!!!!

PFR

PFR,

Ik heb gehoord (:rolleyes:) dat onze goede vriend Redbaron binnenkort wat leuke foto's komt maken! :D
Dus foto's komen z.s.m.! :D

Zooo:D Ik heb besteld, bedankt vwl steenbergen!

Ik heb een mailtje gekregen, met men bestelijst enz erin, en nog wat ander informatie, maar die kwam voordat ik pas echt had betaald.

Dat klopt toch?

Nu krijg ik morgen of overmorgen een mail dat ik betaald heb?

Ik weet het, ik kan veel vragen:p

Zooo:D Ik heb besteld, bedankt vwl steenbergen!

Ik heb een mailtje gekregen, met men bestelijst enz erin, en nog wat ander informatie, maar die kwam voordat ik pas echt had betaald.

Dat klopt toch?

Nu krijg ik morgen of overmorgen een mail dat ik betaald heb?

Ik weet het, ik kan veel vragen:p

ja dat klopt gewoon rustig afwachten.

Volgensmij heb ik beide mailtjes in 1 gehad.... Er staat mn bestelling op en de betaalbevestiging via Ideal....

Vraagje,

Hebben jullie ook het buurtassortiement van Rubro's Elite brand?

5x 19 schots cake.

Kon ze zo snel niet vinden op de site:sad:

Vraagje,

Hebben jullie ook het buurtassortiement van Rubro's Elite brand?

5x 19 schots cake.

Kon ze zo snel niet vinden op de site:sad:

Het zijn trouwens 6x 19 schots cakes:wink:

Ik ben bang dat alle buurtassortimenten uitverkocht zijn in Nederland, misschien dat sommige winkels nog een partij achter de hand hebben.

Binnen 1 dag men 2e bericht gekregen!

Van Ramon, dat ik betaald heb.

Snelle,goede service, tot de 29e, vroeg in de mooie morgen van December!

Edit: Ramon, ik heb geen werkende printer thuis, en ik vertrouw het niet om het ergens anders uit te printen.
Is het goed dat ik de belangrijkste dingen ofz overschrijf?

Dat jij dat even verteld welke dingen erg belangrijk zijn?

Als het niet kan, probeer ik het toch.

Nog 1 vraag, zijn de afhaal balies apart van de losse verkoop?

Want ik wil wel tijdens de verkoopdagen een eea bijhalen, of moet ik dan ergens anders in de rij staan?

Laatst bewerkt:

Want ik wil wel tijdens de verkoopdagen een eea bijhalen, of moet ik dan ergens anders in de rij staan?

Achteraf bestelen kan ook via een nieuwe bestelling he. Vuurwerkland zorgt dan dat hij bij je eerste bestelling komt. Ramon heeft dat net uitgelegd :p Maargoed, los kan vast ook wel maar dan heb je geen korting he :p

Achteraf bestelen kan ook via een nieuwe bestelling he. Vuurwerkland zorgt dan dat hij bij je eerste bestelling komt. Ramon heeft dat net uitgelegd :p Maargoed, los kan vast ook wel maar dan heb je geen korting he :p

gaat maar om een paar kleine dingen :p

Toch bedankt Ilvan.

Had het gelezen ja, dat hij het uitlegde, andere topic toch?

Lesl,

Als je tijdens de verkoopdagen nog spullen bij wilt kopen moet je wel opnieuw in de rij bij de kassa staan, dit hoeft overigens niet altijd een rij te zijn hoor! :D Houd er wel rekening mee dat tijdens de losse verkoop niet alles leverbaar is, wil je er toch zeker van zijn kun je het beter even bijbestellen.

Fijn weekend allemaal! :bye:

Het is voor mij te ver om hier te bestellen. Maar zoals ik in een ander topic geloof ik ook al eens had gezegd, vind ik dit echt een top winkel. En Ramon is echt erg spontaan en klantvriendelijk. Echt top hoor, zo zou elke winkel met zijn klanten om moeten gaan. Ik weet zeker dat het jullie vele klanten oplevert.

Daarnaast ook nog die geweldige kortingen. Pff, top. :bye:

zo heb gister samen met me broer voor het tweede jaar bij vwl steenbergen besteld.

Wacht maar totdat me moeder ziet wat ik vooral allemaal heb besteld.^^

Binnen 1 dag men 2e bericht gekregen!

Van Ramon, dat ik betaald heb.

Snelle,goede service, tot de 29e, vroeg in de mooie morgen van December!

Edit: Ramon, ik heb geen werkende printer thuis, en ik vertrouw het niet om het ergens anders uit te printen.
Is het goed dat ik de belangrijkste dingen ofz overschrijf?

Dat jij dat even verteld welke dingen erg belangrijk zijn?

Als het niet kan, probeer ik het toch.

Lesl,

Aangezien je dan geen uitgeprinte order bij je hebt, hebben wij de volgende gegevens nodig om er zeker van te zijn dat de bestelling ook echt van jou is ;
- Bestelnummer
- Totaalbedrag
- Legitimatie

Als je dit gewoon meeneemt komt het helemaal in orde!

Voor de gene die wel over een werkende printer beschikken ; een print van je bevestiging met totaaloverzicht van je bestelling is gewenst voor het afhalen van het vuurwerk! :)

1 grote fabel.

Ze zijn NIET afgekeurd.
Hij is er gewoon.

Het enige wat er met de Bermuda's aan de hand is, is dat er een fout gemaakt is waardoor er uit China MAAR 30 karton is binnengekomen.

Wat betekent het voor de mensen die bij Vuurwerkland Steenbergen de Chooet Bermuda's besteld hebben, dat er maar 30 kartonnen binnengekomen zijn uit China?
Op de website van Vuurwerkland Steenbergen staat dat hij niet leverbaar is.
Is dat echt zo, of krijgen de mensen die hem al besteld hebben de Chooet Bermuda's toch geleverd?

Back
Bovenaan