Vuurwerkland Steenbergen

Ramon,

Ik wou net gaan bestellen, alleen ik zie nu dat de Lidubox 4 is uitverkocht. Gaat deze nog extra geleverd worden of moet ik iets anders uitzoeken?

Ik wou net gaan bestellen, alleen ik zie nu dat de Lidubox 4 is uitverkocht. Gaat deze nog extra geleverd worden of moet ik iets anders uitzoeken?

Dat is balen, wilde net ook mijn bestelling eruit doen! Lidubox 4 stond ook op mijn verlanglijstje voor de vroege avond! Maar even kijken voor iets vervangends of ergens anders een leuke box halen voor in de vroege avond!

Groet, Dontmind

Laatst bewerkt:
Ik heb in de showroom de nieuwe Macau (China Label) mogen aanschouwen deze zijn allemaal groots en imposant. Ik verwacht dat dit goede aanradars zijn.

Klinkt misschien wel raar hoor,

Maar kan je je bestellijst aanpassen?

heb hier en daar spijt van een paar producten...

Ruben,

Ik heb 9 december een vraag gestuurd over mijn bestelling, maar tot op heden nog geen antwoord ontvangen.

Ik begrijp natuurlijk dat ze het verschrikkelijk druk hebben.

Maar misschien kan jij mij wel helpen.

Vraag: Bij mijn 1e bestelling kreeg ik 20% korting, bij mijn 2e bestelling kwam ik over de grens voor de 25% korting.
Corrigeren ze de korting nu over je gehele bestelling, want op mijn 2e bestelbevestiging deden ze dat namlijk niet?

Groet,

PFR

Ik heb in de showroom de nieuwe Macau (China Label) mogen aanschouwen deze zijn allemaal groots en imposant. Ik verwacht dat dit goede aanradars zijn.

heb ze ook gezien macau 3 heeft echter `2 fontijnen en 9 cakes
nr 4 heeft 5 fontijnen en 7 zware cakes
allebei pijlen en wat andere spullen

Ja zware cakes ken ik van Lidu. Ik had vroeger een Egype pakket (vergelijkbaar) en die waren ook zwaar, maar dan letterlijk zwaar omdat er een stuk beton onder zat van 5x10x10 centimeter.

Heb de bestelling eruit gedaan, heb voor de Macau 3 gekozen voor 19.00u.
Nu nog 10 x de Barely Legal bestellen bij Pronk en dan ben ik klaar voor dit jaar!

Mvg, Dontmind

Heb de bestelling eruit gedaan, heb voor de Macau 3 gekozen voor 19.00u.
Nu nog 10 x de Barely Legal bestellen bij Pronk en dan ben ik klaar voor dit jaar!

Mvg, Dontmind

Als je maar niet 10x de Extreme Salute van Barely Legal neemt.
Die is zo enorm in kwaliteit gedaald!

Is dat zo? Heb ze twee jaar achtereen gehaald, was er wel tevreden over....! Als dat zo is, wat zou dan een leuk alternatief zijn voor een uur of 22.00u. Had gedacht wat pijlen en deze 10 potten af te steken.

De Extreme Salute viel zaterdag op de demo idd wat tegen. Nog steeds okee voor die €25, maar normaal gesproken steekt hij er met kop en schouders bovenuit.
Als je van plan was om die 10 stuks tegelijk af te steken, dan zou ik nu 3x het goudassoriment en 4x blauwtje nemen. (ook 10 cakes en nog goedkoper ook €235 ipv €250 excl korting) Maar ik ben wel een fan van de combinatie van goud en blauw.
O, ja. Dat karton silver salutes tegelijk in de finale was ook wreed. Dat zou dan 10x de silver sallute zijn.
Voorbeeld vanaf 14.15 in deze film van de demo in steenbergen. (thnx RedBaron)
film finale steenbergen

Niet te hard van stapel lopen hé.

Quote van Mike in het topic over de Extreme Salute:

De Extreme Salute die uit naam van Vuurwerktotaal is en wordt geschoten deze maand, zijn niet de cakes die te koop zullen zijn.
Ik hoor net dat de cakes die op de demo's worden geschoten allemaal uit voorraad zijn van Wolff of nog oude voorraad van Brave&Wichers en dus niet overeen zullen komen met de versie die Vuurwerktotaal dit jaar zal importeren.

Spijtig is wel dat ze niet op tijd binnen zullen komen voor de demo's, maar er werd nadrukkelijk gezegd dat deze Extreme Salute voorzien zal zijn van maximale vulling en mooiere effecten.

Het is dus wachten tot O&N voordat we er een goed oordeel over kunnen lezen.

O, ja. Dat karton silver salutes tegelijk in de finale was ook wreed. Dat zou dan 10x de silver sallute zijn.
Voorbeeld vanaf 14.15 in deze film van de demo in steenbergen. (thnx RedBaron)
film finale steenbergen

Karton Silver Salute zijn 12 stuks.

Karton Silver Salute zijn 12 stuks.

Weet ik, maar 10x Extreme Salute €250 dus 10x Silver Salute €250. Maar ik ben het met je eens dat je dan ook gelijk maar een karton (dus 12 stuks) zou moeten nemen. :D We hebben kunnen zien hoe wreed dit is!!!

Wordt de goede Extreme Salute nog ergens geschoten tijdens een demo?

Zie trouwens net dat de Silver Salute bij vuurwerkland steenbergen maar €22,95 kost.
dus karton €275,40!!!

Als je, na het lezen van dit:
De Extreme Salute die uit naam van Vuurwerktotaal is en wordt geschoten deze maand, zijn niet de cakes die te koop zullen zijn.
Ik hoor net dat de cakes die op de demo's worden geschoten allemaal uit voorraad zijn van Wolff of nog oude voorraad van Brave&Wichers en dus niet overeen zullen komen met de versie die Vuurwerktotaal dit jaar zal importeren.

Spijtig is wel dat ze niet op tijd binnen zullen komen voor de demo's, maar er werd nadrukkelijk gezegd dat deze Extreme Salute voorzien zal zijn van maximale vulling en mooiere effecten.
Stiekem toch een Extreme Salute zou willen kopen, kun je dan je versie kiezen of moetje: "eten wat de pot schaft"

Is het al bekend of de extreme salutes wel op tijd zijn voor de verkoopdagen ?
En wanneer dit niet het geval is of er dan geleverd wordt uit de oude voorraad van wolf/B&W ?

Hoppa mijn bestelling is een feit!

Tot de 29e :)

De bevestiging van de order die ik per mail heb ontvangen die moet ik uitprinten en meenemen? Of krijg ik nog een nieuwe mail als die verwerkt is? (Betaald dmv ideal)

Back
Bovenaan