Vuurwerkland Outlet Groningen

Op 29 december hier mijn bestelling afgehaald nadat we uit Leeuwarden kwamen , vuurwerk outlet heeft een mooie winkel ik werd vriendelijk te word gestaan door een blonde dame . Even later werd de bestelling in delen op de balie neer gezet , hier is ruimte voor verbetering ! er was namelijk maar 1 steek karretje beschikbaar en die was op dat moment in gebruik . Door alle haast niet echt gecontroleerd of alles klopte van de bestellingen, daardoor de cruel traction vergeten. Wie ze schuld dit is geen idee, maakt ook verder niet uit .
Na overleg met Luc netjes mijn geld terug gestort gekregen van de cruel traction . Verder mooie winkel en goed vuurwerk voor een mooie prijs !

Bedankt allemaal voor de ideeën mannen! :D

We zijn op dit moment hier niet zo actief maar dat betekend niet dat we niks aan het doen zijn!

We komen in februari weer online met een vernieuwde website en uiteraard met super lage prijzen! :wink:

Waarom komt de rest al online met hun actie en moeten we bij jullie nog even wachten? :)

Deze vraag hebben we al een aantal keren gekregen :wink:

We zijn druk bezig met het updaten van de website, we komen liever in één keer goed online! :)

Wat we wel kunnen beloven is dat we mega scherp terug komen! Is het het wachten waard? Uiteraard!

Jullie krijgen spijt als jullie nu al al jullie geld uitgeven! :wink:

Waarom komt de rest al online met hun actie en moeten we bij jullie nog even wachten? :)

Deze vraag hebben we al een aantal keren gekregen :wink:

We zijn druk bezig met het updaten van de website, we komen liever in één keer goed online! :)

Wat we wel kunnen beloven is dat we mega scherp terug komen! Is het het wachten waard? Uiteraard!

Jullie krijgen spijt als jullie nu al al jullie geld uitgeven! :wink:

Belofte maakt schuld en de target zijn al gezet dus dat mag dan wat beloven;)

Waar zijn jullie van Outlet nou zo druk mee?

Nou vuurwerk kopen! :D Alleen dan per vrachtwagen vol! :D

2cnb7yf.jpg

2hi3vhi.jpg

We hebben in Groningen, Roden en Vierhuizen weer een voorraadje! :)

Back
Bovenaan