Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Afgelopen jaar hebben we een aantal producten onder eigen label uitgebracht. De Air Damage, Lucky NR 19 en Dreamland.
Stel we bereiden deze lijn uit wat zouden jullie graag terug zien?![]()
Hou het simpel, probeer een assortiment te maken met 25sh cake's met 6 varianten met allen een andere kleur.
Bv blauw, paars, groen, rood, lemmon en oranje. Kleuren noem ik zo maar op, maar het idee is duidelijk. Uiteraard max gevuld, weet zeker dat je gegarandeerd een topper in huis haalt.
Buiten jullie om snap ik werkelijk niet dat niemand zo'n assortiment/cakebox heeft.
Een dikke blink bak, moet makkelijk te maken zijn.
Verder een cakebox die grote effecten heeft, bv dalia achtig iets, met een moordend tempo.
Probeer meer naar het prof spul toe te werken met wat mogelijk is qua regels uiteraard.
Hou het simpel, probeer een assortiment te maken met 25sh cake's met 6 varianten met allen een andere kleur.
Bv blauw, paars, groen, rood, lemmon en oranje. Kleuren noem ik zo maar op, maar het idee is duidelijk. Uiteraard max gevuld, weet zeker dat je gegarandeerd een topper in huis haalt.
Buiten jullie om snap ik werkelijk niet dat niemand zo'n assortiment/cakebox heeft.
Verder een cakebox die grote effecten heeft, bv dalia achtig iets, met een moordend tempo.
Probeer meer naar het prof spul toe te werken met wat mogelijk is qua regels uiteraard.
Dit zie ik ook wel voor me. Een dikke vette blink bak met ieder zijn eigen kleur. Ik zeg, DOEN!![]()
![]()
Hou het simpel, probeer een assortiment te maken met 25sh peony cake's met 6 varianten met allen een andere kleur.
Wanneer gaat de site weer online? En wordt de collectie misschien uitgebreid met boxen van Katan![]()
Beste Luc,
Ik wil jou en je personeel bedanken voor de top service, vlotte afhandeling (nou was het niet mega druk meer 29-12 om 2.30 uur) de gezelligheid in de winkel (ja zelfs om 02.30 uur 's morgens) en jullie vakkundigheid. Het was de 2 uur rijden dik waard! Een dikke duim voor jullie, graag tot 29 December 2017 mij zie je zeker terug !
Afgelopen jaar hebben we een aantal producten onder eigen label uitgebracht. De Air Damage, Lucky NR 19 en Dreamland.
Stel we bereiden deze lijn uit wat zouden jullie graag terug zien?![]()
Ik had de dreambox in plaats van de evo 100. Maar de kwaltiteit was bij mijn box dan in ieder geval, een aanfluiting. Slechte burst, boeketten nog niet eens halfrond, enz. Zeker het geld noet waard. De lucky nr19 heb ik ook live gezien en die vond ik prijs kwaliteit erg goed.
Dus ik zou zeggen let vooral op de prijs kwaliteit. En misschien zoveel mogelijk nieuwe effecten bij een eventuele uitbreiding van de lijn.
Gewoon een kwestie van laten drogen.
The flash was ook beetje vochtig, dus heb alles tegen de verwarming gezet.
Maar het word wel moeilijker als je heel veel hebt.vaker cake's omwisselen.
Mocht die dreambox er dit jaar wezen dan neem ik hem wel, want hij is wel mooi.