Vuurwerkland Outlet Groningen

Heren van de outlet bedankt voor alle mooie acties weer dit jaar en ik ben vooral benieuwd naar jullie mysterybox die hier staat :D.

Enige wat ik jammer vind is dat het je onpersoonlijk behandeld word maar dat is gevolg van de drukte. ikzelf zou graag een praatje maken maak ook een rit van bijna 2 uur om daar te komen haha ach je kan niet alles hebben het belangrijkste is prijs kwaliteit en dat is bij deze winkel zo een beetje de beste van NL

Namens het team van Vuurwerk Outlet Groningen de beste wensen voor 2017! :D

We hopen dat iedereen van zijn of haar vuurwerk heeft genoten! :)

We gaan nu de balans op maken, en kijken wanneer we weer online komen met nieuwe acties!

Nog even een stukje opheldering. Toen ik de 30ste de bunker in liep zag ik dat er nog een nieuw karton Outblast was open gemaakt. Toen ik dit zag viel m'n mond wel even open:
2016-12-30 15.27.42.jpg

Zo wordt het wel erg lastig natuurlijk..;)

Iedereen van Vuurwerk Outlet Groningen ook de beste wensen.
En bedankt voor het mooie vuurwerk.
We hebben er van genoten.

Erg leuke en goed gevulde winkel toen ik langs kwam, jullie ook de beste wensen en bedankt voor het mooie vuurwerk!

Afgelopen jaar hebben we een aantal producten onder eigen label uitgebracht. De Air Damage, Lucky NR 19 en Dreamland.

Stel we bereiden deze lijn uit wat zouden jullie graag terug zien? :)

Super service, nog ff een bunker tourtje gemaakt met Lars in Vierhuizen. Ook nog onder het genot van een bakkie koffie :)
Baalde wel een beetje van de Outblast van Geisha i.p.v de outblast van Hardix. Ook niet de outblast 2.0 gehad helaas ;)

Heb gereageerd in de betreffende product topics. Wat mij betreft komt sowieso de luckynr19(big19) terug heb al jaren een karton big19 en dit is een must have anders ga ik naar een andere winkel namelijk haha. Dreamland vond ik geen succes, zie topic voor uitleg.

Eigen lijn: umm ja jullie hebben nu een goede siercake(lucky19) en een goede knalcake(airdamage).
Persoonlijk zou ik graag een vernieuwde cakebox zien aangezien de dreamland tegenviel.
Verder om hieraan toe te voegen een goede all at once cake zou toch wel mooi zijn en dan het liefst een knal versie ala delicous thunder final edition en een sier versie ala woede van marijn. Om maar even een voorbeeld erbij te geven.

Prachtig om een enorme lucht vol goud of knal mee te maken

Afgelopen jaar hebben we een aantal producten onder eigen label uitgebracht. De Air Damage, Lucky NR 19 en Dreamland.

Stel we bereiden deze lijn uit wat zouden jullie graag terug zien? :)

Een dikke all at once cake/waaier zoals de cadeau 3 van witte/Marijn vuurwerk of

Ik ben ook voor dikke waaier cake of waaierbox.
Daarnaast een lekkere ram bak met salvo's en eindigen met een all at once.

Hou het simpel, probeer een assortiment te maken met 25sh peony cake's met 6 varianten met allen een andere kleur.
Bv blauw, paars, groen, rood, lemmon en oranje. Kleuren noem ik zo maar op, maar het idee is duidelijk. Uiteraard max gevuld, weet zeker dat je gegarandeerd een topper in huis haalt.

Buiten jullie om snap ik werkelijk niet dat niemand zo'n assortiment/cakebox heeft.

Een dikke blink bak, moet makkelijk te maken zijn.

Verder een cakebox die grote effecten heeft, bv dalia achtig iets, met een moordend tempo.
Probeer meer naar het prof spul toe te werken met wat mogelijk is qua regels uiteraard.

Laatst bewerkt:
Een waaierassortiment lijkt mij een goed plan. Aantal waaiers met verschillende effecten en kleuren.

Back
Bovenaan