Vuurwerkland Outlet Groningen

Helaas werd ik gebeld door luc dat de 4 seasons uitverkocht was. na mijn werk gelijk heen gereden en uiteindelijk de profi final gekocht voor 10tje bij lappen. Nog ffies snel gebabbeld en spullen ingepakt.

1x profi final
1x buurtass.
1x sixk six
1x Heavy legend Gravity
1x wacky whistler
1x original's finest box

Al met al ben ik zeer tevreden over vuurwekland outlet en kom zeker dit jaar weer.
Mede omdat luc te kennen gaf hier vaak aanwezig te zijn ook hier maar ff account gemaakt :-)

Topzaak!
Goede service, top assortiment met érg aantrekkelijke prijzen en vlot met de bestellingen afhalen.
Ik ben dr volgend jaar zeker weer!

Ik wil dit niet graag zeggen, maar ik heb een klacht over één van de producten die ik heb besteld. Het betreft de romeinse kaars 10. Ik had 6 pakken van 10 kaarsen met 10 schots besteld, maar pas op O&N heb ik ontdekt dat ik iets heel anders heb gekregen: 6 pakken van 5 x 10 schots en 5 x 7 schots.

Top winkel, Top service, Top prijzen, Top afhandeling van bestellingen.
Wat willen we nog meer en als de prijzen aankomend jaar hetzelfde zijn als dit jaar dan zie jij mij volgend jaar terug met grotere bestellingen :)
De beste wensen aan Vuurwerklandoutlet!

Iedereen de beste wensen voor 2015! :D

Hopelijk heeft iedereen kunnen genieten van zijn/haar vuurwerk! We komen dit jaar absoluut weer met nieuwe acties! Houd vwc of onze site in de gaten! :wink:

Iedereen de beste wensen voor 2015! :D

Hopelijk heeft iedereen kunnen genieten van zijn/haar vuurwerk! We komen dit jaar absoluut weer met nieuwe acties! Houd vwc of onze site in de gaten! :wink:

Zeker mooi ;)

Prima afhandeling. Nog even samen de bunkers in gelopen. Zag er heel mooi en netjes uit. Bestelling gaat zeker op herhaling als ik weer O&N in het Noorden ga vieren.

Keep up the good work!

Ik had hier mijn vuurwerk in de nacht gehaald van zondag op maandag. Het verbaasde mij dat er mensen van ver kwamen voor hun vuurwerk. Wel te weten, Limburg-Groningen. Dat zegt ook wel genoeg over deze zaak. Prima prijzen om nog eens wat vuurwerk te kopen, en dan wil je ook wel een afstand rijden. Leuke zaak, goede service en een prima vuurwerk uitstraling. Ook ik kom zeker weer!

We hebben alweer diverse vragen gekregen wanneer wij met een nieuwe freakactie komen,

We gaan eerst met onze websitebouwer om tafel om het eén en ander aan de site te veranderen.

Eind februari zullen wij weer online komen met scherpe acties! :wink:

Gaan we naar kijken Richardus! Bedankt voor het idee :)

De vragen blijven komen over wanneer de website weer online komt. Eind februari komen we weer online met onze vroege freakactie. Dit zal werkelijk een uitverkoop worden zoals jullie van ons gewend zijn :)

We willen elk jaar een mooi assortiment hebben wat interessant is voor zowel de liefhebbers als de normale consument.

Mochten jullie tips voor ons hebben qua importeurs of producten geef het even aan! Kunnen wij daar even naar kijken! :)

het assortiment is wat mij betreft geweldig, alleen met die mooie stuntprijzen van je zou je een filiaal in de omgeving van Rotterdam moeten hebben , hoef ik niet zo´n pokkeneind te rijden hahaha

Back
Bovenaan