Vuurwerkland Outlet Groningen

Hier ook geweest, goed geholpen. Geholpen bij de keuze voor ander vuurwerk ipv de razor box van rubro, daar een buurtassortiment voor aangeschaft. Loopt genoeg personeel rond naar mijn idee, misschien iets te veel. gezellig barretje. En omdat er toch zoveel personeel rond loopt zou ik zeggen als tip voor volgende keer(ook zeker omdat het niet druk was in de winkel): help de klant met brengen van het vuurwerk naar de auto;).

wat trouwens wel opvallend was dat de razor box die ik eerst had, en al bij mijn bestelling was toegevoegd een dummy bleek te zijn. gelukkig dus omgeruild

Dit is niet toegestaan, als er controle komt kan je hier fikse bekeuringen voor krijgen :wink:

oke, haha dit wist ik niet. Heb volgens mij bij andere winkelreviews wel eens gelezen dat ze dat deden, ben dus niet op de hoogte van de regels. Zo zie je maar weer dat er in nederland hele domme regels zijn:D

Mocht bij deze winkel mijn derde prijs ophalen, gewonnen met de prijsvraag van VWC.

Was hier op dinsdagochtend rond 9 uur. Werd uitstekend geholpen en met het buurtassortiment in mijn handen ging ik weer naar huis.

Ik weet dat ik geen gegeven paard in de bek mag kijken, maar ik had het wel prettig gevonden als de kooi was verwijderd.

Bedankt en wie weet tot volgend jaar!

Laatst bewerkt:
Werd bij t afhalen vlot geholpen ! Voor de Expressive's die er niet waren goede alternatieven gekregen van t vakkundige personeel, :wink:

Zal er volgend jaar weer komen.
Nogmaals dank! Ook voor de mooie prijs van de prijsvraag !! :D:D

Bijlagen

• IMG_3668.jpg
    IMG_3668.jpg
    141,2 KB · Weergaven: 0
Het is een mooie cake. Of ze volgend jaarwissling weer open zijn is de vraag. Als ze dit wel doen, hoop ik dat ze een ander assortiment hebben.

Waarom zouden ze níet open zijn, en wat vond je niet goed aan dit assortiment dat je iets anders wilt zien?

Wat ik bedoelde is dit:
Om mijn bestelde vuurwerk op te halen, moest ik naar 5 winkels (Ik heb nog een B&W Marakatu Mine en wat meer pakjes Assorted Fountain bijgekocht in CIGO en Hamstra). Het is beter om alles in één winkel te kopen dan in vijf verschillende. Daarom denk ik dat Vuurwerkland Outlet het assortiment qua aantal importeurs kan vergroten.

Wat ik bedoelde is dit:
Om mijn bestelde vuurwerk op te halen, moest ik naar 5 winkels (Ik heb nog een B&W Marakatu Mine en wat meer pakjes Assorted Fountain bijgekocht in CIGO en Hamstra). Het is beter om alles in één winkel te kopen dan in vijf verschillende. Daarom denk ik dat Vuurwerkland Outlet het assortiment qua aantal importeurs kan vergroten.

Komt erop neer dat het voor jou beter als als hun de assortiment vergroten, want dan hoef jij niet naar de resterende 4 winkels...

Zelf vind ik het niet erg naar 5 winkels te gaan. Overal hangt een ander sfeertje, andere collecties en dat blijft leuk om te zien.

Hoop dat Outlet eind van dit jaar weer gaat verkopen! Prima zaakje daar, heb alles gekregen wat ik wilde en een rondleiding in de bunker blijft het goed doen! Ben sowieso weer klant daar als ze weer verkopen. Iets minder personeel zou best handig zijn, en laat dan het personeel over die er ook verstand van heeft en de acties ook weet.

Het zou wel geweldig zijn als de Showtime collectie van Cafferata verkocht zou gaan worden, ook al zou het enkel in de voorbestelling zijn. Met zo'n kortingsactie in november erbij zou dat geweldige spul eindelijk bereikbaar zijn voor velen, en dan als enige of een van de weinige verkooppunten in het noorden daarvan.

Lesli is in de stad al op iets van 4 of 5 verkooppunten verkrijgbaar, al snap ik dat jij graag alles uit één winkel haalt. Persoonlijk zou ik het wel een prestatie vinden als de Soviet Shooters collectie binnengehengeld zou worden.

Tja, aangezien ze al Cafferata, Rubro, Wolff en Schuurmans hebben, denk ik niet dat ze producten van Lesli erbij halen als ik het vraag, laat staan Lesli + Vuurwerkvisie. Komt Luc Rijpma nog hier?

Ik keek terug naar de foto die ik had gemaakt van mijn vuurwerk en herinnerde me dat een product (ik kijk hier naar de Crackling & Silver Heaven) er op de site anders uitzag.

Ik wil niet egoïstisch klinken, maar ik hoop dat ze de Lesli Assorted Fountain en Lesli Sparky in het assortiment nemen voor 2014/2015.

Ik weet niet of het wel mag dat ik vraag naar bepaalde producten voor 2014/2015, maar ik zou graag de Chooêt Mega Shock Box, Lidu Collection en X-treme Collection (B&W) zien in de winkel, naast de Lesli Assorted Fountain en Lesli Sparky.

Ik weet niet of het wel mag dat ik vraag naar bepaalde producten voor 2014/2015, maar ik zou graag de Chooêt Mega Shock Box, Lidu Collection en X-treme Collection (B&W) zien in de winkel, naast de Lesli Assorted Fountain en Lesli Sparky.

Ik wil niet ***lig overkomen, maar neem a.u.b. contact op met de winkel wil je dit in het assortiment zien. Deze overbodige posts voegen niks toe aan het topic.

Back
Bovenaan