Vuurwerkland Outlet Groningen

Nog 5 dagen ( tot 30 november) hebben jullie de mogelijkheid om van de kortingen te profiteren en dan wordt de site omgezet! :wink:

DAGACTIE!

Alleen vandaag: Excellent Box van Cafferata van 119,95 voor 72,50!

excellent box.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas kan ik geen bestelling doen, de plug-in van Ideal werkt niet. waardoor de bestelling niet door kan gaan.

Hopelijk wordt hier nog een oplossing voor gevonden want een mailtje sturen lukt ook niet.

Wegens succes hebben wij besloten om de freak voorverkoop actie te verlengen tot 7 december!!!
Dus WEES ERBIJ NU HET NOG KAN!

7 december zijn we geopend van 12 tot 19 uur, jullie zijn van harte welkom om onze nieuwe winkel te komen bekijken en gebruik te maken van de voordelige prijzen!

Laatst bewerkt door een moderator:
Wanneer ik naar de winkel ga om de winkel van binnen te zien, ga ik ook foto's maken om hier te plaatsen. Eerst vraag ik toestemming van Luc.

Morgen (zaterdag 7 december) is onze winkel voor het eerst geopend van 12 tot 19 uur!
Dus kom een kijkje nemen in onze nieuwe shop en achter de schermen.

Morgen is ook de laatste dag dat de extra lage voorverkoopprijzen geldig zijn, dus profiteer ervan nu het nog kan!

Wegens succes hebben wij besloten om de freak voorverkoop actie te verlengen tot 7 december!!!
Dus WEES ERBIJ NU HET NOG KAN!

Hoi, ik zou vanavond nog een kleine bestelling bij jullie doen, o.a. een aantal keer de Expressive en de Cruelty van Wolff.
Helaas zie ik nu dat er nu ineens géén 40% meer op deze producten zit, dat voorheen wél t geval was (beiden voor 11,97 p.s.).
Actie zou toch tot 7 december (dus tot morgen?) duren?? :cry::sad:

Het bestaat echt! Meerdere forumleden zijn al in de winkel geweest en hebben de eigenaar gesproken!

Ik ben vandaag bij Vuurwerkland Outlet geweest en daar foto's gemaakt. Ik heb foto's van de dummy's, het vuurwerk in de bunkers en ook de folder. Ik heb ze allemaal in dit album gestopt: http://www.mijnalbum.nl/Album=LPNC8K4Q

Ik weet het, de kwaliteit is niet perfect, maar je kunt wel zien wat er ligt.

fk4pcy.jpg

qs7hbb.jpg

34ipxj9.jpg

313pqc7.jpg

rvj31c.jpg

33k5d3c.jpg

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan