Vuurwerkland Outlet Groningen

Dat klopt wel ....ze gaan 28ste open om 0.00 je kunt dan je bestelling dan ophalen :-) volgens mij met een hapje en een drankje ....

Er leuk en gezellig. Jammer genoeg is m'n broertje niet fit wat voor mij ook waarschijnlijk betekent dat ik niet kom.

Ik ben een uur geleden teruggekomen van het ophalen van mijn vuurwerk. Het is wel heel veel vuurwerk. Ik heb thuis een foto gemaakt van mijn vuurwerk. Vuurwerkland Outlet.jpg

Mooi toch voor die leeftijd Toen ik 17 was had ik ook niet veel meer dan jij nu hebt. En als ik nu kijk. Dan heb ik het idee dat vandaag de hele kofferbak vol licht haha :)

Erg leuke winkel. Vooral dat de producten op een beamer getoond werden was leuk. Een ding is minder, ik heb Hysteria maar 1x ontvangen ipv 2, dit gold ook voor de secret sniper maar hiervan zag ik dit wel op tijd.

Ben er vandaag ook geweest. Prima winkel, alleen toen ik mijn bestelling controleerde miste er 2 top level cakes, 2x shine en royal touch, maar alles is goed gekomen. Verder had ik de excellent box nog kunnen ruilen (vond de box niet heel bijzonder, afgaande op de film) Uiteindelijk beetje bijbetaald voor de professional firebase.

Ben gisteren rond 22.15 die kant opgereden. Mooie winkel, leuke prijzen en heel aardig en behulpzaam personeel. Onder het genot van een colaatje 3 uur gepraat met veel mensen. Was om 03.45 weer thuis. :p Als het aan mij ligt zeg ik: Tot volgend jaar. :D

Er was wel één ding dat niet klopte maar dat meteen weer was verholpen:
In een van mijn bestellingen zaten twee cakes, ook al had ik geen cakes in alle drie.

Ben gisteren rond 22.15 die kant opgereden. Mooie winkel, leuke prijzen en heel aardig en behulpzaam personeel. Onder het genot van een colaatje 3 uur gepraat met veel mensen. Was om 03.45 weer thuis. :p Als het aan mij ligt zeg ik: Tot volgend jaar. :D

Ten minste als Luc Rijpma volgend jaar de winkel in Groningen weer opent.

In de winkel staat in ieder geval twee personen met verstand van zaken en echte vuurwerkliefhebbers...

Heb 2 dagen en een nacht met veel plezier mogen helpen in de winkel :) erg leuk om de freaks te helpen met hun bestelling en even een praatje te maken.

Hier ook geweest, goed geholpen. Geholpen bij de keuze voor ander vuurwerk ipv de razor box van rubro, daar een buurtassortiment voor aangeschaft. Loopt genoeg personeel rond naar mijn idee, misschien iets te veel. gezellig barretje. En omdat er toch zoveel personeel rond loopt zou ik zeggen als tip voor volgende keer(ook zeker omdat het niet druk was in de winkel): help de klant met brengen van het vuurwerk naar de auto;).

wat trouwens wel opvallend was dat de razor box die ik eerst had, en al bij mijn bestelling was toegevoegd een dummy bleek te zijn. gelukkig dus omgeruild

Back
Bovenaan