goofygrunn
VWC lid
Net thuus, succes voor de mannen die nog lange ritten mogen maken naar huis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha hoezo druk.
Net weer thuis.
Sterkte mensen die nog moeten wachten.
![]()
Bekijk bijlage 31060fileeeeeee ����
Het was gezellig!Ietwat rommelig en een paar foutjes in de bestelling maar die werden gelukkig direct opgelost. Ik ben in ieder geval reuze benieuwd naar de Air Damage
Nog een paar mensen gesproken daar, maar vergeten jullie naam te vragen op het forum. Laat me even weten als we elkaar gesproken hebben. Ik was samen met een maat met donker haar en donkere jas, ik had een groene jas en een knot op mn hoofd.
Bedankt Vuurwerk outlet groningen! En een fijne jaarwisseling
Was jij die gast die bij de losse verkoop balie stond met al die dozen en zijn maat alles naar de auto liet sjouwen?![]()
Nee dat was ik volgens mij haha. Stond ook als 1 van de weinige al die kooien eraf te bouwen in de zaak anders heb je die ellende thuis weerWas jij die gast die bij de losse verkoop balie stond met al die dozen en zijn maat alles naar de auto liet sjouwen?![]()
Was jij die gast die bij de losse verkoop balie stond met al die dozen en zijn maat alles naar de auto liet sjouwen?![]()
Haha jep dat was ik. Maar volgens mij waren er meer die hetzelfde idee hadden![]()
En ik me maar in een breuk tillen daaro...
Het was gezellig!Ietwat rommelig en een paar foutjes in de bestelling maar die werden gelukkig direct opgelost. Ik ben in ieder geval reuze benieuwd naar de Air Damage
Nog een paar mensen gesproken daar, maar vergeten jullie naam te vragen op het forum. Laat me even weten als we elkaar gesproken hebben. Ik was samen met een maat met donker haar en donkere jas, ik had een groene jas en een knot op mn hoofd.
Bedankt Vuurwerk outlet groningen! En een fijne jaarwisseling
Haha jij was de gene die naast me stond, het leek wel of je die complete stelling had leeg gekocht met minimaal 15 dozen![]()