Vuurwerkland Outlet Groningen

Topwinkel....30 min. In de wachtrij. Maar eenmaal än de beurt was bestelling zo gepakt....transbomber miste...binnen 5 min. Was deze er ook!! Top service.. . Tot volgend jaar!!!!!

Iedereen in de rij, ging gewoon voor bij losse verkoopbali staan:p alleen ging goofygrunn later net zo snel als ik bij die balie dus maakte uiteindelijk niks uit haha:p

Mensen wat een avond in Groningen. Net thuis van een avondje bikkelen. Mensen bedankt voor jullie geduld. Mooiste is dat er nog niet opgehaalde bestellingen staan haha. Ondanks de drukte enorm genoten!

Het was gezellig! :D Ietwat rommelig en een paar foutjes in de bestelling maar die werden gelukkig direct opgelost. Ik ben in ieder geval reuze benieuwd naar de Air Damage :devil:

Nog een paar mensen gesproken daar, maar vergeten jullie naam te vragen op het forum. Laat me even weten als we elkaar gesproken hebben. Ik was samen met een maat met donker haar en donkere jas, ik had een groene jas en een knot op mn hoofd.

Bedankt Vuurwerk outlet groningen! En een fijne jaarwisseling

Het was gezellig! :D Ietwat rommelig en een paar foutjes in de bestelling maar die werden gelukkig direct opgelost. Ik ben in ieder geval reuze benieuwd naar de Air Damage :devil:

Nog een paar mensen gesproken daar, maar vergeten jullie naam te vragen op het forum. Laat me even weten als we elkaar gesproken hebben. Ik was samen met een maat met donker haar en donkere jas, ik had een groene jas en een knot op mn hoofd.

Was jij die gast die bij de losse verkoop balie stond met al die dozen en zijn maat alles naar de auto liet sjouwen? :D

Was jij die gast die bij de losse verkoop balie stond met al die dozen en zijn maat alles naar de auto liet sjouwen? :D
Nee dat was ik volgens mij haha. Stond ook als 1 van de weinige al die kooien eraf te bouwen in de zaak anders heb je die ellende thuis weer :D

Goed geholpen trouwens ging vrij vlot. Kleine fout in de bestelling maar werd snel hersteld, top winkel!

Vanmorgen mijn bestelling opgehaald. Ging mooi vlotjes. 2 cakes waren er niet en heb de midnight special meegekregen als vervanging. Ook mijn gratis Air Damage meegekregen. Top service. Luc en medewerkers bedankt voor de service. See you next year.

Fijn dat er een hoop mensen positief zijn maar ik baal toch wel een beetje.
Had namelijk de Cruel Traction besteld en daarvoor in de plaats kreeg ik de Rage. Ook de BIG19 had ik besteld en daarvoor kreeg ik de Lucky number 19. Ik weet dat het omlabelingen zijn en ze zouden hetzelfde moeten zijn maar toch, als ik een CT bestel wil ik een CT. Anders bestel ik die andere wel. Maar goed, eerst maar eens fijn O&N vieren en volgende week maar eens mailtje die richting op.
Voor de rest was het wel erg gezellig daar en ondanks die klote rit door de mist heb ik me wel vermaakt!

Haha jij was de gene die naast me stond, het leek wel of je die complete stelling had leeg gekocht met minimaal 15 dozen:p:D

Haha jij was de gene die naast me stond, het leek wel of je die complete stelling had leeg gekocht met minimaal 15 dozen:p:D

haha was niet alleen van mij he, Een groot deel was ook van Rendier en nog wat familie leden en vrienden van ons. Uiteindelijk was het wel een flinke berg ja xD

Back
Bovenaan