Vuurwerkland Outlet Groningen

Luc, doe eens een dikke actie met de zero tolerance ! Wat een heerlijke bak is dat zeg !

Volgens mij heb ik liggen slapen bij de vorige demo waar deze voorbij kwam :p

Luc, doe eens een dikke actie met de zero tolerance ! Wat een heerlijke bak is dat zeg !

Volgens mij heb ik liggen slapen bij de vorige demo waar deze voorbij kwam :p

Deze is al in de actie geweest (mystery box). 80 euro zo uit mn hoofd... Blij dat ik hem toen wel besteld heb

Ben benieuwd naar de zaak. Dit jaar voor het eerst hier, behoorlijk uit de buurt maar kon de Salute 2 niet laten liggen, het is wel de goede versie he:bonk:?

Event Zero Tolerance

Van €189,00 Voor €129,00!!

Zero-Tolerance.jpg

\Van €189,00 Voor €129,00!!

http://www.vuurwerkoutletgroningen.nl/product/event-zero-tolerance-ltd-152s/

waarom staan er op vuurwerktotaal bij jullie minder producten als op jullie eigen website?:P en worden de producten ook nog aangevuld als ze (bijna) uitverkocht zijn? eerste bestelling 2 weken terug al gedaan! nu nog maar een keer:D

waarom staan er op vuurwerktotaal bij jullie minder producten als op jullie eigen website?:P en worden de producten ook nog aangevuld als ze (bijna) uitverkocht zijn? eerste bestelling 2 weken terug al gedaan! nu nog maar een keer:D

Op onze eigen website bieden wij producten aan van verschillende leveranciers. Op de website van Vuurwerktotaal staan alleen de producten van Vuurwerktotaal :wink:

Op de meeste producten geldt op = op! :wink:

oke top! heb namelijk een aantal producten besteld waar er nog maar 3 of 2 van op vooraad waren:) klopt dit vooraadsysteem een beetje? het zijn namelijk erg mooie potten!

Back
Bovenaan