Vuurwerkland Outlet Groningen

Vanmiddag ook ff geweest, het was zeker gezellig ff een biertje gedaan met Luc, Lars, pekelder en die barman uit Rotterdam wiens naam ik ben vergeten:) nog ff wezen kijken in de bunkers is ook altijd leuk om te zien, nadat alles gezien te hebben gelijk even de dreamland box er bijbesteld:) verder kan ik ook niet wachten tot de 29ste nachts om alles te halen.

Vanmiddag ook ff geweest, het was zeker gezellig ff een biertje gedaan met Luc, Lars, pekelder en die barman uit Rotterdam wiens naam ik ben vergeten:) nog ff wezen kijken in de bunkers is ook altijd leuk om te zien, nadat alles gezien te hebben gelijk even de dreamland box er bijbesteld:) verder kan ik ook niet wachten tot de 29ste nachts om alles te halen.

Afhankelijk van hoe laat je er was, heb je me misschien daar gezien.

Gisteren ook even geweest, toch nog een paar mooie dingen besteld tegen zeer mooie prijzen. Bedankt vuurwerkoutlet en tot de 29ste

Geen andere stunts dus, ok.

Ik kan de extreme bang van Wolff aanbevelen..lekker knallers voor een leuke prijs....
Goeie NL knallers joh? Niet Katan kleibommen of Caff wegwaaivlinders? Even checken en testen... :D edit: o wacht, of bedoel je gewoon de aloude knalpijlen...?

Raar dat bij jullie een product in de freakactie duurder kan zijn dan in de periode waarin de prijzen zogenaamd verhoogd zijn:

6 november Exclusive Pyro Show besteld voor €115 en nu staat 'ie aangeboden voor €110... Schiet mij maar lek.

Gisteren ook naar Groningen afgereisd!

Altijd heerlijk om rond te lopen bij Outlet Groningen. De winkel heeft een heerlijke sfeer, niet alles netjes in vitrinekasten. Onder het genot van een biertje nog even rond gekeken.

Er waren nog wel acties trouwens! Event Grande Finale was €30,- en de Dark Prophet €37,50!

Bedankt mannen! Tot de 29e!

Back
Bovenaan