Vuurwerkcrew.nl bestaat 10 jaar !!!

Gefeliciteerd , 10 jaar alweer:D Op na de volgende 10, a 20 jaar :P en alle mods en admins thanks voor goed leiden van deze geweldige forum.

Heb al een muismat en een sticker op de deur maar nu nog een keer met de leden en admins te ontmoeten bij een vuurwerk show.

Gefelisjieteert met deze mooie mijlpaal mannen..

Jullie hebben er uiteraard samen met alle leden een mooi forum van gemaakt. :)

Wat een geweldige tijd heb ik hier gehad tijdens mijn moderatorschap voor VWC. Importeursbezoeken, demo´s, zelfs producten uitzoeken voor een importeur en de te gezellige meetings! Zo maar een paar kleine voorbeelden van een geweldige crew, de betrokken leden en importeurs. Ondanks dat ik er niet meer zoveel mee bezig ben als voorheen heb ik nog bijna dagelijks contact met de mensen die ik misschien 10 of 9 jaar geleden al heb leren kennen. Nog altijd veel dank daarvoor jongens!

Op naar de volgende 10 jaar!

Ook namens mij de welgemeende felicitaties mannen! het is een eer en grote vreugd hier bijna vanaf het begin bij aanwezig te zijn geweest!
Ik kom hier nog steeds dagelijks met erg veel plezier. VWC is met stip HET vuurwerkforum van Nederland!

Alle mods, bedankt voor jullie tomeloze inzet om het achter de schermen allemaal zo goed draaiende te houden. veel mensen ken ik inmiddels ook in real life, top.
Ik hoop altijd nog stiekem mijn naam ook ooit in het oranje te zien op dit mooie forum :D

ga zo door mannen!

Groet Ghoost

Hoe kon ik die felicitatie nou vergeten.. Gefeliciteerd!

Ik weet nog dat ik vroeger elk product googelde en altijd uitkwam op VWC. Toen was ik nog geen lid en begreep ik niet zoveel van het forum, maar wat was ik altijd onder de indruk van de projecten die hier gepost werden. Blij dat ik er nu ook een klein beetje deel van uit maak :) Complimenten voor VWC!

Back
Bovenaan