Vuurwerkcrew.nl bestaat 10 jaar !!!

Hopsa! Ook weer terug van een fijne vakantie! Daar heb ik het tienjarig bestaan ook alvast goed gevierd! :p haha

Bij deze ook de felicitaties naar de rest van de crew als bedankje voor alle leuke en zeker gedenkwaardige momenten die we hebben beleefd!

Maar voornamelijk ook mijn felicitaties naar alle leden die dit mooie forum alweer tien jaar draaiende houden. Zonder jullie zijn we natuurlijk nergens!!

Gefeliciteerd dames & heren,

ik weet zelf donders goed hoeveel werk en (veel te veel) tijd erin gaat zitten,
en daarom een hele dikke duim naar iedereen van de (voormalige) CREW en de forumleden.:thumbsup:

En ook 1 naar de importeurs, vuurwerkwinkels en de vuurwerkbedrijven
die locatie / bunkerbezoekjes mogelijk maken & leuke actie verzinnen hier op het forum.:thumbsup:

Op naar de 11! :wink:

Felicitaties aan de hele community, maar toch voornamelijk naar de mensen die het forum draaiende houden!

Bedankt!

Gefeliciteerd mensen! Dat jullie nog maar minimaal nog 10 jaar door mogen gaan om deze manier!

na een pauze vond ik het toch maar eens tijd worden dat ik mijn kop laat zien .
een bestaan van 10 jaar en zoveel leden is best bijzonder dat is iets waar je moeilijk over heen stapt .

jongens gefeliciteerd en ga zo door . :biertje:

gefeliciteerd vwc met deze jubileum voel me trost dat ik het mee mogen maken en op naar de volgende 10 jaar.

Met veel dingen heb ik van 'wow wat is de tijd snel gegaan'.

Maar hiermee heb ik zo iets van 'pas 10 jaar?'. Voelt veel langer :p
En dat is alleen maar positief natuurlijk :D

Gefeliciteerd!

eigenlijk niet.
bedoelde meer aanstekers, asbakken, lanyards, pennen en dergelijke

Dat is helaas niet de verwachting, dit is qua investering bijna niet te doen.
Wel houden we de oren en ogen open voor wat aanbiedingen natuurlijk, net als we weleens gehad hebben met muismatten bijvoorbeeld.

Vanuit deze kant ook erg laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd!
Pfff herinnert me eraan hoe oud ik alweer wordt :p

Iedereen van harte gefeliciteerd met het 10 jarig jubeleum. Wat mij betreft zullen er nog eens 10 jaren volgen.

Ik wil alle leden bedanken voor hun inzet. Zonder jullie geen forum en geen sfeer. Alle moderators en admins ook bedankt voor de inzet van jullie tijd. :handsup:

Back
Bovenaan