Vuurwerkcrew.nl bestaat 10 jaar !!!

Van harte jongens!
Dat er nog maar vele jaren mogen volgen op het sfeervolste vuurwerkforum op internet!

Gefeliciteerd dames!

HAPPY-B-DAY-FROM-THE-HOOTERS-GIRLS-LOL-micketo-26821452-1279-853.jpg

Gefeliciteerd mensen van het eerste uur, (ex)moderatoren en mensen die de afgelopen jaren zich op een andere hebben ingezet voor vuurwerkcrew. Het is in de afgelopen jaren een super informatief forum geworden, waar zowel de freak als consument zijn verhaal en ervaringen kwijt kunnen.

Van harte gefeliciteerd!!

Edit: Was het maar 365 x per jaar... Ik maak er 2 tot 5 keer per dag van!

Ook van mijn kant van harte proficiat mannen en ga zo door ook voor mij en velen zoals ik hier lees is dit een topsite voor de vuurwerkgek en ook gelijk een uitlaatklep voor mij waar ik toch wel 365 dagen mee bezig ben met vooral de laatste maanden van het jaar xtra veel plezier aan beleef met de vele demo s en nieuwe producten. Ook dank voor de vele demo s van o.a Lesli en Wolff en Rubro en Royal waar via jullie voor ons een uitnodiging werd geregeld. Ga zo door met dit briljante forum met hopelijk nog veel meer leden maak je hard voor je hobby waar we die ene dag zoveel plezier asn beleven, dat laten we ons niet afpakken toch!!!! VWC ga zo door....

bedankt iedereen voor jullie fantastische inzet om dit forum zo succesvol te laten zijn! ik heb hier heel wat uren doorgebracht en zal dat altijd blijven doen!

ga zo door!

Alsnog van harte gefeliciteerd en vooral, heel erg bedankt voor alle tijd en energie die de crew in VWC steekt!

Back
Bovenaan