Mega uitverkoop Haokan Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed nieuws.. ik blijf bestellen zo. Het ging weer hard vandaag. Ik zag het bericht nog net op tijd en heb vanaf het strand nog wat kunnen bestellen. Niet super veel, maar toch. Ik ben benieuwd wat er nog allemaal gaat komen.

Afgelopen tijd erg druk gehad met de nieuwe locatie Oisterwijk inmiddels zijn de bunkers goedgekeurd en ze zijn ook al gevuld met voorraad.
Heb zojuist nog diverse producten tussen de winkels verplaatst zodat in Pijnacker weer spullen zijn aangevuld.
LET OP 28 september eindigd de mega sale en zullen de prijzen wat gaan stijgen.
Ik verwacht dat ook in september de shop wordt aangevuld met nieuwe producten.

WWW.HAOKANVUURWERK.NL

Hoi Jo,

Goed nieuws allemaal. Nu de bunkers in Oisterwijk goedgekeurd zijn, betekend dit dan ook dat de producten die nu nog allemaal na 12:00 te bestellen zijn, over een tijdje weer op de eerdere tijden te bestellen zijn? Of is de bunkercapaciteit niet omhoog gegaan?

Hoi Jo,

Goed nieuws allemaal. Nu de bunkers in Oisterwijk goedgekeurd zijn, betekend dit dan ook dat de producten die nu nog allemaal na 12:00 te bestellen zijn, over een tijdje weer op de eerdere tijden te bestellen zijn? Of is de bunkercapaciteit niet omhoog gegaan?
De bunkers oisterwijk en pijnacker liggen nu al helemaal vol dus producten die nu nog aangekocht worden.Worden ook pas op de 28ste in de ochtend geleverd. Roosendaal kan tot nu toe alles op elke tijd besteld worden.

The Junk of iets gelijkwaardigs, monsteride, airlifter en andere cakes/boxen uit de blits collectie. Meer keuze/diversiteit in de 500 grammers categorie rubro/mania/wolff. En als je het toch vraagt; klassiek spul zoals draaizonnen, parachutepijlen/shots... - maar volgens mij hebben ze dat niet van mania en rubro.

Laatst bewerkt:
Wow, wat een leuke site zeg. Meteen al zin om het eea op te kopen :p.

Leuke prijzen voor top producten. Niet eerder van deze winkel gehoord.

Rubro: Heavy Legend 16,

Your wish came true! alleen ja... ze staan in pijnacker. dat is wel pech hebben.

Bij tuincentrum de driesprong zijn ze overigens een euro goedkoper. Haal je bezinegeld er misschien mee uit. Daar hebben ze ook meer van je lijstje.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan