Vuurwerkbranche kan leven met verbod op knalwerk en vuurpijlen!

Ik wil hierbij een voorstel doen tot een naamsverandering... in....stichting inlever belang! Of de natte krant vereniging. Misschien kunnen jullie je ook vinden in actie club ruggeprik?

Chappie,
Dat laatste wel ja. Backstabbers zijn ze wel ja. Geld boven passie.
Dan moet je in die branche ook niet willen werken als het je hobby/passie niet is.zo komt die reactie op rtl nieuws van dhr Groeneveld ook op mij over...

Ze kunnen het klein spul qua inkomsten miasen als kiespijn....terwijl ze zelf uit marketingoogpunt de kwaliteit hebben verpest. Spreekt hij automatisch namens alle BPN leden? Je zou je bijna schamen dat je wat koopt van hun na zulke uitspraken. All about the money.

In plaats van de strijd aan te gaan, en te laten zien aan de mensen en instanties dat het probleem niet bij de vuurpijlen en knallers ligt, geven ze dus in principe voor groen licht.
Wat een waardeloze uitspraak van een nog waardelozere belangenvreniging.

Ik weet dat er nog een belangenvereniging in Nederland is, die het wel voor de belangen van ons vuurwerkliefhebber opneemt. Mijn advies aan jullie is, treed naar buiten en ga het gevecht aan voordat de belangenvereniging van Groenenveld ons vuurwerk helemaal heeft weg gegeven.

Laatst bewerkt:
Deze woorden er nog maar even positief uitlichten:

Dat er door een vuurwerkverbod minder incidenten zijn, zoals de onderzoeksraad stelt, betwijfelt Groeneveld. "Ik denk niet dat het aantal incidenten door een verbod op vuurwerk wordt verminderd. Ik denk dat het probleem veel meer zit in het wangedrag van mensen. Het lijkt alsof oudejaarsavond een soort startschot is om gekke dingen te doen."

Hulpverleners lastiggevallen
"Er worden dingen vernield, hulpverleners lastiggevallen, er is overlast, illegaal vuurwerk... Of je nou vuurwerk, een bierfles of een steen gebruikt om hulpverleners lastig te vallen, het gaat erom dat er mensen in onze samenleving zijn die tot zoiets in staat zijn."

Hij ziet dus ook wel waar het echte probleem zit en probeert de politiek en media wat tegemoet te komen om het siervuurwerk te behouden :thumbsup:

Voor het echt mooie kleine spul, knal en pijlen, gaan we wel weer illegaal naar Duitsland (Funke ha!) en België :wave:

Waarom? Waarom woorden wij VERRADEN, en welke partij binnen deze belangenvereniging heeft al eerder een voorstel gedaan om singleshots te verbieden, waarom worden wij verraden? Waarom?

Wat word je misselijk wakker als je op staat en het zoveelste kots bericht leest van stichting help het vuurwerk om zeep.

Ik ben helemaal klaar met leo en zn stichting eigen belang. Ik ga alles van lesli boycotten. Zal hier morgen ook een topic over openen. Ik mag hopen dat iedere freak zo verstandig is om deze vervelende vent geen dubbeltje meer toe te schuiven.

Wat een stelletje laffe herders daar bij de BPN. Men moet de poot daar eens stijf houden en een grens gaan trekken. BPN staat voor eigen commerciële belang zaken te doen en heeft schijt aan de traditie. Walgelijk, echt walgelijk.

Is het niet mogelijk om vanuit dit forum een eigen stichting te beginnen, die de belangen van het Nederlandse vuurwerk behartigen. Het is nu toch een bij elkaar geraapt zooitje bij de belangenvereniging.

Ik zal er geen woorden aan vuil maken want daar wordt niemand vrolijk van.

Ik roep al langer dat deze belangenvereniging niet goed is voor de liefhebbers. Ik denk niet dat ik dit nog vaker zal gaan hoeven beweren.

Dat hele BPN clubje moeten ze laten opdoeken of laten vertegenwoordigen door mensen die WEL een hart voor vuurwerk hebben.

Wat een reactie van de BPN, dan ben je wel echt wanhopig. Met het verbod in de afgelopen jaren van babypijltjes, Romeinse kaarsen, verkorten van de afsteektijd en nu dit weer. Laat zien waar je voor staat BPN, op deze manier zeggen we allemaal doei tegen het Nederlandse vuurwerk en zijn we zo de grens over. Ik ben geen voorstander van illegaal vuurwerk, maar zo duw je mij wel die kant op.

NOU JA ZEG! Ik dacht dat de belangenvereniging voor vuurwerk was maar ik krijg steeds meer het idee dat dat niet zo is. Ze moeten er niet gek van op kijken dat er dan wel wat meer nitraatjes en ander spul het land binnen komt.

Stelletje commerciële honden zijn het dat BPN volk. Ach maakt niet uit is maar 15 procent. Zit toch geen marge op dan kan het net zo goed uit het assortiment.

Carbied schieten is niet verboden, dat knalt wel harder dan een kanonslag.

Carbid behoort tot cultureel erfgoed. Daar kan niet veel meer aan getornt worden. Valt ook niet onder vuurwerk. Daarom ook een goed alternatief om mee te beginnen in de ochtend.

Back
Bovenaan