VuurwerkBLIJE zones!

Na het meldpunt ikervaarGEENoverlast, komt de Vuurwerk Federatie nu met de vuurwerkBLIJE zones. Organiseer samen mooi vuurwerk bij u in de buurt. Vraag een vuurwerkblije zone aan! Als de aanvraag is goedgekeurd zullen wij u eind december een digitale poster opsturen die u kunt gebruiken om te laten zien dat u er een leuke jaarwisseling van gaat maken samen met uw buurt.

Aanvragen van een zone kan via onderstaande link! Zorg ervoor dat heel Nederland groen kleurt van de vuurwerkblije zones!!

https://vuurwerkfederatie.nl/vuurwerkblijezone-aanvragen/

Bekijk bijlage 48895

De topografische kaart van Nederland is nog nooit zo mooi geweest ! :)

Misschien is het een idee om de vuurwerkblije zone aanvraag te vermelden op de achterkant van de schietlijsten bij demo's?

Misschien is het een idee om de vuurwerkblije zone aanvraag te vermelden op de achterkant van de schietlijsten bij demo's?

Topidee, zijn we al mee bezig! Regelen zelfs een gesproken promotie bij verschillende demos!

Zou je ons willen helpen, neem dan even contact met mij op!

Gaat hard de laatste dagen!

Meer dan 2.000 nu: 2.009

Van belang dat er media-aandacht komt voor de vuurwerkblije zones. Daarom: vraag je eens af of je dagbladen, weekbladen, omroepen etc. in je omgeving kunt attenderen op de kaart van je woonplaats/regio/provincie. Vele handen maken licht werk.

Topidee, zijn we al mee bezig! Regelen zelfs een gesproken promotie bij verschillende demos!

Zou je ons willen helpen, neem dan even contact met mij op!

Miss is het qua tijdspanne al lastig maar wij als winkel krijgen van vuurwerkcheck een “posterpakket” kan de federatie zoiets ook fixen. Dat er een poster van de vuurwerkfederatie met info hierover bij winkels komt te hangen?

Want tijdens de dagen hebben we de meeste traffic in de shop met de juiste doelgroep mensen ook

Dit is natuurlijk een briljant idee, hiermee bereik je de "normale" vuurwerk afstekende mens optimaal.

Miss is het qua tijdspanne al lastig maar wij als winkel krijgen van vuurwerkcheck een “posterpakket” kan de federatie zoiets ook fixen. Dat er een poster van de vuurwerkfederatie met info hierover bij winkels komt te hangen?

Want tijdens de dagen hebben we de meeste traffic in de shop met de juiste doelgroep mensen ook

Wij van Xena vuurwerk uit Ede doen ook mee aan de Vuurwerk Blije zone's

Zojuist een facebook bericht er aan gewaagd!

Zojuist ook het AD gemaild en op de hoogte gebracht dat de Vuurwerkfederatie een actie is begonnen tegen een eventueel vuurwerkverbod. Netjes alles in citaat gezet van de VWF site plus de link erbij gedaan. Op hoop van zegen dan maar :D

Zojuist ook het AD gemaild en op de hoogte gebracht dat de Vuurwerkfederatie een actie is begonnen tegen een eventueel vuurwerkverbod. Netjes alles in citaat gezet van de VWF site plus de link erbij gedaan. Op hoop van zegen dan maar :D

Het AD, zal mij benieuwen met die anti propoganda die zij voeren. Maar wie weet!

Tip: er zullen vandaag en morgen ongetwijfeld op heel veel internet- en FB-pagina's van landelijke, regionale en lokale media berichten verschijnen die te maken hebben met vuurwerknieuws uit de Tweede Kamer. Kijk eens in jouw omgeving en kom je een bericht tegen: reageer door het plaatsen van de link naar het aanvragen van de blije zone op vuurwerkfederatie.nl Kleine moeite en hoe meer naamsbekendheid, hoe beter.

Nog medestanders uit Gelderland?
Laat jestem even gelden bij omroep Gelderland. Ik heb ze een mail gestuurd met een stuk tekst bijgevoegd uit dit topic.

Kreeg helaas voor mijn gevoel een standaard mail terug en daarbij het gevoel dat ze er niets mee gaan doen!

Dus laat je horen! Waarschijnlijk gaan ze wel bij meerdere emails er iets serieuzer op in.

Emailadres:
[email protected]

Reactie van Omroep Gelderland;
Dank voor uw mail.

De redactie bekijkt alle mails zorgvuldig.
Als we iets met uw tip of informatie doen, nemen we contact met u op.

Vriendelijke groet,

Redactie Omroep Gelderland

Ook heb ik dezelfde mail naar een regionaal blad gestuurd. Hier heb ik helaas geen reactie op mogen ontvangen.
Misschien dat jullie hun ook even willen emailen. Vergeet vooral niet de link toe te voegen.

[email protected]

Help mee om de traditie niet verloren te laten gaan!

L1, 1Limburg, RTVRoermond en TVEllef een mail gestuurd.

De eerste 2 provincie gericht de overige 2 lokaal.

Back
Bovenaan