VuurwerkBLIJE zones!

Wellicht vuurwerk verkopers benaderen. De meesten maken tegenwoordig veel reclame via hun Facebook profiel. Als hun dit promoten op hun pagina ga je nog voor de kerst over de 100.000 vuurwerk blije zones heen!

Wellicht vuurwerk verkopers benaderen. De meesten maken tegenwoordig veel reclame via hun Facebook profiel. Als hun dit promoten op hun pagina ga je nog voor de kerst over de 100.000 vuurwerk blije zones heen!

Ga je gang. Benader de vuurwerkkopers in jouw omgeving. Vele handen maken licht werk.

Benader ook media in je omgeving. Stuur ze de tekst uit post 39 van dit topic bijvoorbeeld. Moet je natuurlijk wel de plaatsnaam in de kop veranderen.

Vandaag rond de 8 mails rondgestuurd naar zowel winkels en importeurs met het volgende:

Goedenavond!

Graag zou ik uw hulp willen vragen voor het volgende. De laatste tijd is er enorm veel commentaar op het afsteken van vuurwerk door de consument zelf.

Wij willen natuurlijk allemaal deze traditie behouden en willen onze stem ook laten horen. Zouden jullie ons en jullie zelf willen helpen met het promoten van de onderstaande link? Hier kan iedereen een Vuurwerkblije Zone aanvragen, een zone waar dus wel vuurwerk wordt afgestoken rekening houdend met de omgeving.

https://vuurwerkfederatie.nl/vuurwerkblijezone-aanvragen/

Het zou natuurlijk enorm gaaf zijn als jullie hierbij kunnen helpen, gezien jullie door het hele land actief zijn.

Bij voorbaat dank, en laten we er een feest van maken met zijn allen.

Vandaag rond de 8 mails rondgestuurd naar zowel winkels en importeurs met het volgende:

Goedenavond!

Graag zou ik uw hulp willen vragen voor het volgende. De laatste tijd is er enorm veel commentaar op het afsteken van vuurwerk door de consument zelf.

Wij willen natuurlijk allemaal deze traditie behouden en willen onze stem ook laten horen. Zouden jullie ons en jullie zelf willen helpen met het promoten van de onderstaande link? Hier kan iedereen een Vuurwerkblije Zone aanvragen, een zone waar dus wel vuurwerk wordt afgestoken rekening houdend met de omgeving.

https://vuurwerkfederatie.nl/vuurwerkblijezone-aanvragen/

Het zou natuurlijk enorm gaaf zijn als jullie hierbij kunnen helpen, gezien jullie door het hele land actief zijn.

Bij voorbaat dank, en laten we er een feest van maken met zijn allen.

Zojuist omroep Gelderland een email gestuurd.
Of hun hier een positief artikel aan konden wijden. Uiteraard deels post #39 gekopieerd.

Goed om te zien dat mensen zich gaan inzetten!

Misschien is het een goed idee om de tekst uit post 39 door te sturen naar politieke partijen in de gemeenteraad van je woonplaats? Kan helemaal geen kwaad dat die lui weten dat er iets leeft. En misschien pikken sommigen het wel op. Een glas-is-halfvol-benadering, daar hebben in dit land heel veel mensen behoefte aan. Toch?

De vuurwerkwoordvoerders van de grootste fracties in de Tweede Kamer zijn inmiddels al ingeseind over de vuurwerkblije zones.

Laatst bewerkt:
Vooropgesteld dat dit een goed voorstel is, ik ga dit nog even niet doen.
En waarom? Omdat er in mijn gemeente werkelijk nog geen enkel woord gerept is over vuurwerk. Ik ga geen slapende honden wakker maken...:no:

Goed om te zien dat mensen zich gaan inzetten!

Misschien is het een goed idee om de tekst uit post 39 door te sturen naar politieke partijen in de gemeenteraad van je woonplaats? Kan helemaal geen kwaad dat die lui weten dat er iets leeft. En misschien pikken sommigen het wel op. Een glas-is-halfvol-benadering, daar hebben in dit land heel veel mensen behoefte aan. Toch?

De vuurwerkwoordvoerders van de grootste fracties in de Tweede Kamer zijn inmiddels al ingeseind over de vuurwerkblije zones in ieder geval.

Midden Nederland is goed op weg, nu nog even noord en zuid wakker schudden om zich ook aan te melden. Tussenstand 1757 Vuurwerkblije zones aangevraagd, ga zo door mensen!

Deze actie is goed gevonden!

Deze link zou ook idd naar elke Importeur en winkel moeten.
De meeste folders en krantjes zullen al gedrukt zijn en zoniet, dan kan dit mooi mee gedrukt worden.
Link plaatsen op de vele bestelsites zou ook goed werken omdat je dan direct een grote doelgroep te pakken hebt.
Dit kan een hele goeie actie worden!

Helaas, het is er niet doorgekomen..

Item is naar ik heb begrepen uiteindelijk niet gemaakt. Iemand die een vrijwillig vuurwerkvrije zone had aangevraagd en in het item zou worden opgevoerd, is afgehaakt. Maar goed, RTL weet in ieder geval van de vuurwerkblije zones af. Onwaarschijnlijk dat er in de komende anderhalve maand niets mee wordt gedaan.

Mijn aanmelding staat er ook al bij zie ik :P
Geweldig initiatief! Een krachtig en zichtbaar signaal!

Back
Bovenaan