Vuurwerk4all Leiderdorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn topic over de drama dingen bij vw4all stond er al eerder volgens mij...

Anyway ze verkopen nu ook producten van bon die geeneens bestaan..

Red Coconut van 7,95€ lol Coconut Rain 7,95€ lol

Echt daar zit een stel achter die zo nu en dan toch dingen missen hoor.

Zeg niet dat jullie niet gewaarschuwd zijn he!

Wat hebben we nou nog aan jouw waarschuwingen als verschillende leden al vanaf mei gebruik hebben gemaakt van diverse acties?

We weten nu wel dat je in het verleden gezeik hebt gehad.

Lekker door zeiken heeft geen zin voor degenen die al één of meerdere bestellingen hebben gedaan.
Het is voor de "gedupeerde" klanten, waaronder ik zelf, nu de taak om samen met Wim een oplossing te vinden.

En die oplossing vind je niet door op een forum, waar het account van WIm geblokkeerd is, te blijven klagen.

Ik heb net even nagekeken wat betreft de Dynasty collectie, maar ik zie gewoon de collectie staan hoor.

http://www.vuurwerk4all.nl/index.php?item=dynasty-collection&action=page&group_id=133&lang=NL

Tevens zijn antwoord in het gastenboek:

Gastenboek bestaat sinds 24 oktober 201055 berichten

Laat gerust een berichtje achter in ons gastenboek.

Geplaatst door MF op 5 november 2011 om 00:00

hallo Wim,

nog 1 vraagje ik zie dat de dynasty producten weg zijn. Ik heb in een vorige bestelling wel dynasty producten besteld worden die dan nog geleverd of wordt de bestelling dan ongedaan gemaakt en moet ik opnieuw bestellen?

Reactie:

Hallo ?

Het grootste gedeelte hebben wij gewoon op voorraad van de producten. Dat we dynasty verwijderd hebben ligt puur aan de capaciteit wat we kunnen opslaan.
De voorbestellingen lopen zo hard en we moeten toch ergens alles opslaan omdat wij deze van tevoren verpakken. Tevens zijn er 7 nieuwe producten bonfire bijgekomen en een aantal nieuwe van rubro. Dus ergen moeten we een grens trekken want vorig jaar hadden we 260 artikelen in de collectie en dat was bijna niet werkbaar meer voor de mensen in de bunkers dus hebben we nu een collectie die vast blijft neergezet van 105 producten. Mocht er een besteld artikel toch niet wezen dan mail ik de klant en mag die een ander artikel uitzoeken plus iets extra's gr wim

Ik heb net even nagekeken wat betreft de Dynasty collectie, maar ik zie gewoon de collectie staan hoor.

http://www.vuurwerk4all.nl/index.php?item=dynasty-collection&action=page&group_id=133&lang=NL

Tevens zijn antwoord in het gastenboek:

Gastenboek bestaat sinds 24 oktober 201055 berichten

Laat gerust een berichtje achter in ons gastenboek.

Geplaatst door MF op 5 november 2011 om 00:00

hallo Wim,

nog 1 vraagje ik zie dat de dynasty producten weg zijn. Ik heb in een vorige bestelling wel dynasty producten besteld worden die dan nog geleverd of wordt de bestelling dan ongedaan gemaakt en moet ik opnieuw bestellen?

Reactie:

Hallo ?

Het grootste gedeelte hebben wij gewoon op voorraad van de producten. Dat we dynasty verwijderd hebben ligt puur aan de capaciteit wat we kunnen opslaan.
De voorbestellingen lopen zo hard en we moeten toch ergens alles opslaan omdat wij deze van tevoren verpakken. Tevens zijn er 7 nieuwe producten bonfire bijgekomen en een aantal nieuwe van rubro. Dus ergen moeten we een grens trekken want vorig jaar hadden we 260 artikelen in de collectie en dat was bijna niet werkbaar meer voor de mensen in de bunkers dus hebben we nu een collectie die vast blijft neergezet van 105 producten. Mocht er een besteld artikel toch niet wezen dan mail ik de klant en mag die een ander artikel uitzoeken plus iets extra's gr wim

Dit klopt ylke, Wolff is weer terug gezet in de collectie, alleen is de kortingsactie niet meer van toepassing op Wolff!

Marco, Wim heeft de collectie net teruggeplaatst.
De selectie was wel degelijk weggehaald.

Ongeruste leden kunnen het beste even contact opnemen met Wim zelf.

Bericht van Wim op FPM:

Hallo Allemaal,
Hier even een laatste update.
We worden nogal afgezeken op vuurwerkcrew.nl door 1 persoon.
Weten ook wie het is die heeft er nogal problemen mee dat ie vorig jaar een uurtje moest wachten.
Wij hadden inderdaad de deur even dicht gegooid omdat we met 14 man al vanaf sochtends niet gegeten hadden door de drukte.
Wat dus ook voor ons onverzien was. Maar op dat moment was het niet anders.
Is natuurlijk makkelijk als je iemand blokkeert en hem dan afzeikt.

Vragen ons wel eens af of we volgend jaar weer 50 procent acties moeten doen ?
Denk dat we maar volgend jaar site gerichte acties gaan doen voor bijvoorbeeld leden van hier.
De mensen hier hebben me tot nu toe gewoon benaderd per mail of telefoon met hun vragen.
Gewoon zoals het hoort. Dit zal dan ook nog het enige forum zijn waar onze berichtgeving zal verschijnen.

Tevens wordt er gesproken over prijsverhogingen, ja inderdaad hebben wij wat prijzen verhoogd zoals die bij de bonfire.
Wij waren uitgegaan van bepaalde prijsverhogingen en hebben vorige week de definitieve prijslijst gehad.
daaruit bleek dat we bij een aantal producten ruim 5 euro onder de prijs zaten.
Deze hebben we dus verhoogd. Er zitten nog steeds een aantal producten onder de adviesprijs dus.
Wie er al besteld had voor de oude prijs heeft dus gewoon geluk.

Wat betreft dynasty, Deze hadden we eerder verwijderd. Echter door de teleurstelling bij veel mensen hebben we deze toch weer terug geplaatst. Echter geld dat dynasty alleen in Leiderdorp is af te halen. Waarom ? Omdat we in Leiderdorp een opslag hebben van 9 ton en in Leiden maar 4400 kg.

Hoop dat een ieder zo een beetje weet hoe en wat en wie er nog vragen heeft mail of bel ons gewoon.

bron

Duidelijk genoeg?

Ik heb mijn bestelling nu ook geplaatst, voordat er meer producten verdwijnen.
Ben benieuwd hoe het gaat verlopen de 29e :p

Is natuurlijk makkelijk als je iemand blokkeert en hem dan afzeikt.

Wil hierop even reargeren voordat vwc de zwarte piet krijgt toegewezen.
Wim heeft zelf toendertijd om een blokkade gevraagd omdat hij na diverse waarschuwingen betreft het vol spammen van de topics niet eens hier mee was.
Nu komt het op mij over dat hij door ons geblokkeerd is, iets wat door jezelf is aangevraagd en dan een ander de schuld hiervan geeft.

Vindt dat persoonlijk niet netjes.

Denk niet dat dit de strekking van het verhaal is. Denk dat Wim eerder zal bedoelen dat zijn account buiten werking is gesteld en dat hij zich niet meer kan verdedigen tegen de opmerkingen van Slomo.

Denk niet dat Wim zich nu aangevallen wordt door de crew. Dus ik denk niet dat de crew dit zich persoonlijk aangetrokken moet voelen. Ik bedoel, ik zie geen gekke uitspraken van crewleden over vuurwerk4all staan verder...

Hallo Slomo welke minpunten ? Heb het wel doorgelezen maar zie staan de volgende dingen:

1 ik werf personeel zonder diploma's >>> ja dat heb ik gedaan voor de algemeen voorkomende werkzaamheden wat de sprinkler en rest van de dingen worden uitbesteed aan een gecertificeerd bedrijf dus vraag me af wat daar mis mee was.

2. Zouden wij de boel bedonderen ? >>>> zou graag weten waarmee want geloof dat ik doordat bepaalde dingen die niet meer leverbaar waren voor ons en ik de actie om heb gegooit wat ik tot nu toe van een ieder heb gehoord het naar volle tevredenheid is gegaan.

3. Wat er in de winkel dan is misgegaan zou ik niet weten want ik heb zelf boven gezeten en niet beneden en boven heb ik niks gehoord en heb achteraf ook geen boze mails o.i.d. gezien dus dat zu ik dan graag nog even horen.

4. Wat betreft de website is het zo de een vindt dit mooi de ander vindt dat mooi maar ach ik kan me daar niet druk om gaan maken het gaat erom dat die functioneert. Tevens bekijk de pageviews eens geloof dat dat genoeg zegt dus ik vind hem prima zo. Nog nooit geen vreemde dingen of problemen ermee gehad dus gewoon lekker simpel.

Wat betreft Kika Geven wij niet de hele aankoopwaarde want dat zou te gek voor worden zijn maar wij verdubbelen wel de inkoopsprijs.
De actie hebben we netjes aangemeld bij kika en iedere klant welke hiervan gebruik maakt wordt vermeld op de site met het bedrag erbij.

Dus een ieder mag zijn commentaar geven hoor ik zal altijd proberen zo duidelijk mogelijk uit te leggen hoe en waarom wij iets doen.
Een ieder is altijd ook van harte welkom in de winkel in Leiden die is tenslotte dagelijks geopend het gehele jaar.

Gr Wim

Je heb gelijk Danny, maar het kwam op mij zo over, maar desondanks hebben wij hem ook de gelegenheid gegeven om te reargeren zie zijn post hierboven dateert van 28 okt.2011

Ja ik heb het stuk gelezen. Het staat misschien raar zoals het er staat en misschien dat Wim problemen met enkele crewleden heeft, maar ik kan mij niet voorstellen dat de gehele crew zich aangevallen hoeft te voelen.

Zou anders wel heel veel olie op het vuur kunnen betekenen voor sommige mensen.

beetje jammer dat door 1 persoon de acties alleen op een ander forum komen.
Tenminste dat maak ik op uit dit bericht.

greetzz

Om heel eerlijk te zijn vind ik dat winkeliers dit soort uitspraken niet mogen doen. Als jij de winkel op slot gooit omdat je wilt eten en er staan mensen voor een dichte deur kan je gezeik verwachten. Dat risico neem je dan en dan moet je niet de gebeten hond zijn achteraf. Ik weet niet hoeveel geld slomo heeft uitgegeven maar als jij daar met een flink bedrag staat mag je toch wel met respect behandeld worden.

Ook vind ik het smerig dat het op een andere collegasite word gepost. Stuur dan een mailtje of het volgende mee gedeeld kan worden, aan een van de crewleden op VWC.

Ook vind ik dat er misschien beter 1 vast contact persoon kan komen van Wim op VWC. Maar dat is me eigen mening.

Nou wil ik Vuurwerk4all echt niet onder vuur nemen hoor. Ze hebben hele mooie acties waar je flink geld mee kan besparen. Ook geloof ik dat Wim een echte vuurwerkliefhebber is. Maar hij laat soms iets meer zijn hart spreken dan zijn verstand. En of dat bijdraagt aan je professionaliteit? Dat kan ieder zichzelf afvragen.

Om heel eerlijk te zijn vind ik dat winkeliers dit soort uitspraken niet mogen doen. Als jij de winkel op slot gooit omdat je wilt eten en er staan mensen voor een dichte deur kan je gezeik verwachten. Dat risico neem je dan en dan moet je niet de gebeten hond zijn achteraf. Ik weet niet hoeveel geld slomo heeft uitgegeven maar als jij daar met een flink bedrag staat mag je toch wel met respect behandeld worden.

Ook vind ik het smerig dat het op een andere collegasite word gepost. Stuur dan een mailtje of het volgende mee gedeeld kan worden, aan een van de crewleden op VWC.

Ook vind ik dat er misschien beter 1 vast contact persoon kan komen van Wim op VWC. Maar dat is me eigen mening.

Nou wil ik Vuurwerk4all echt niet onder vuur nemen hoor. Ze hebben hele mooie acties waar je flink geld mee kan besparen. Ook geloof ik dat Wim een echte vuurwerkliefhebber is. Maar hij laat soms iets meer zijn hart spreken dan zijn verstand. En of dat bijdraagt aan je professionaliteit? Dat kan ieder zichzelf afvragen.

Laatst was er ook al zo'n opmerking richting 500 gram. Ja sommige reacties kunnen bot overkomen, maar het is soms wel oprecht.
En ook importeurs/winkeliers zijn menselijk.

Als "hulpverlener" word ik ook geacht altijd politiek correct te zijn in mijn reacties. Naast professional ben je ook nog gewoon mens. Denk je dat ik daar altijd zin heb ik politiek correct gedrag en in keurslijf te leven? Dacht het niet!

Laatst was er ook al zo'n opmerking richting 500 gram. Ja sommige reacties kunnen bot overkomen, maar het is soms wel oprecht.
En ook importeurs/winkeliers zijn menselijk.

Als "hulpverlener" word ik ook geacht altijd politiek correct te zijn in mijn reacties. Naast professional ben je ook nog gewoon mens. Denk je dat ik daar altijd zin heb ik politiek correct gedrag en in keurslijf te leven? Dacht het niet!

Maar mensen komen bij jou niet aan met een zak geld. Jij verdient er je boterham mee maar of jij nou zegt dat je voor de PVV bent of voor het CDA, je salaris zal er niet minder om worden.

Als jij een eigen winkel hebt en je doet bepaalde uitspraken of acties. Dan heeft dat gevolgen op de naam van je bedrijf. En dat kan altijd geld kosten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan