Vuurwerk4all Leiderdorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
En wat is er dan zo bizar volgens jou?
Wat is er momenteel slecht aan de service dan? De verkoopdagen zijn nog niet eens begonnen?

Volgens mij ben ik vorig jaar al langs geweest?

En als ik dan deze trucjes op de site erbij optel, en niet te vergeten de site die gewoon echt niet oogt, wat wss smaak is en verder niet boeiend. Brengt dit mijn algemeen beeld van vw4all zeker niet ten goede..

Daarnaast heeft deze meneers nog wel meer geintjes uitgehaald waar ik op zijn zachtst gezegd niet over te spreken ben, zoals het ronselen van hulp werklieden voor de verbouwing ZONDER enig vrom van opleinding danwel VCA..

Ja niet boeiend maar concureentie wise een echt heel slecht teken.

Het is gewoon een simpele optel som.. en ik zit al zo hoog dat elk puntje wat erbij komt mijn negatieviteit alleen nog maar ondersteunt. Misschien wat te negatief al kan ik mij niet voorstellen dat je met mijn ervaring ooit nog een dubbeltje naar deze zaak wilt brengen.

Er zijn betere opties en die hard werkende en zorg verlenden mensen verdienen het om jou als klant te krijgen niet dus niet vw4all die de boel in de maling neemt.

Maar wees niet getreurd, hopelijk, en dat meen ik serieus hebben alle freaks die hier besteld hebben geen last van dezelfde dingen als waar ik wel last van heb! Het zou zonde zijn!

Zo te lezen is het duidelijk een vraag, en aangezien er ook nog niets op de website staat denk ik dat ook.

Er staat nu volgens mij enkele dagen een actie. Bij iedere 75 euro aan vuurwerk besteld tussen 17-10 en 24-12 krijg je een Thunder Salute gratis. Dit lijkt mij wel een voorverkoopactie te zijn?

En als het goed is, geldt deze actie niet voor degenen die met actiebonnen hun bestelling willen doen. Actie op actie lijkt mij niet logisch. Dit geldt volgens mij alleen als je nu via ideal/paypal vuurwerk koopt via de webshop.

Laatst bewerkt:
De Dol Dwaze dagen zijn dit weekend weer van kracht.
20 procent korting op je bestelling.
Deze actie geldt tot en met zondagavond 12 uur.

gr wim

p.s. de etalge is bijna klaar. Nog wat extra licht erin en dan kan het er weer mee door voor dit jaar klik hier voor de foto

Laatst bewerkt:
De Dol Dwaze dagen zijn dit weekend weer van kracht.
20 procent korting op je bestelling.
Deze actie geldt tot en met zondagavond 12 uur.

gr wim

Yo wim, al wat commentar op de min puntjes of houd je je liever afzijdig van negatieve gedachtes en opmerkingen?

Misschien wel handig om uit te leggen hoe de gratis vuurwerkactie werkt..

En nog een klein dingetje, stel ik doneer mijn gratis vuurwerk aan KiKa, heel goed idee, maar doneren jullie dan de inkoops prijs van 10€ of de geschatte waarde?

Yo wim, al wat commentar op de min puntjes of houd je je liever afzijdig van negatieve gedachtes en opmerkingen?

Misschien wel handig om uit te leggen hoe de gratis vuurwerkactie werkt..

En nog een klein dingetje, stel ik doneer mijn gratis vuurwerk aan KiKa, heel goed idee, maar doneren jullie dan de inkoops prijs van 10€ of de geschatte waarde?

Hallo Slomo welke minpunten ? Heb het wel doorgelezen maar zie staan de volgende dingen:

1 ik werf personeel zonder diploma's >>> ja dat heb ik gedaan voor de algemeen voorkomende werkzaamheden wat de sprinkler en rest van de dingen worden uitbesteed aan een gecertificeerd bedrijf dus vraag me af wat daar mis mee was.

2. Zouden wij de boel bedonderen ? >>>> zou graag weten waarmee want geloof dat ik doordat bepaalde dingen die niet meer leverbaar waren voor ons en ik de actie om heb gegooit wat ik tot nu toe van een ieder heb gehoord het naar volle tevredenheid is gegaan.

3. Wat er in de winkel dan is misgegaan zou ik niet weten want ik heb zelf boven gezeten en niet beneden en boven heb ik niks gehoord en heb achteraf ook geen boze mails o.i.d. gezien dus dat zu ik dan graag nog even horen.

4. Wat betreft de website is het zo de een vindt dit mooi de ander vindt dat mooi maar ach ik kan me daar niet druk om gaan maken het gaat erom dat die functioneert. Tevens bekijk de pageviews eens geloof dat dat genoeg zegt dus ik vind hem prima zo. Nog nooit geen vreemde dingen of problemen ermee gehad dus gewoon lekker simpel.

Wat betreft Kika Geven wij niet de hele aankoopwaarde want dat zou te gek voor worden zijn maar wij verdubbelen wel de inkoopsprijs.
De actie hebben we netjes aangemeld bij kika en iedere klant welke hiervan gebruik maakt wordt vermeld op de site met het bedrag erbij.

Dus een ieder mag zijn commentaar geven hoor ik zal altijd proberen zo duidelijk mogelijk uit te leggen hoe en waarom wij iets doen.
Een ieder is altijd ook van harte welkom in de winkel in Leiden die is tenslotte dagelijks geopend het gehele jaar.

Gr Wim

Laatst bewerkt:
Goed gesproken wim ! ik vind je antworden toch sterk, maar iedereen heeft andere ideeen over bepaalde dingen, en dat mag uitgesproken worden,
Ik ben zelf ook wel met bepaalde dingen minder tevreden.
maar deze hebben wij uitgesproken en geregelt, ookal heeft me dit wel een hoop regel werk en gedoe opgeleverd, er zou inderdaad wat zorgvuldiger met orders en berichten omgegaan kunnen worden door het vuurwerk4all team, maar dat neemt niet weg dat dit netjes opgelost word naderhand.
verder ben ik wel positief over het contact met wim zelf. dit loopt elke keer goed.
ook zijn er mooie acties, maar blijven er wel wat dingen onduidelijk.
een voorbeeld hiervan is het prijsen festival, de laatste weken zijn nog steeds niet bekend gemaakt wie hier wat heeft gewonnen, en ik heb toen ook een bestelling geplaatst, als antwoord geef jij dat je het te druk hebt voor deze simpele dingen, minder positief dus.
En over hoe het gelopen is met de actie bonnen ben ik toch ook niet helemaal tevreden, ik heb toen in mei snel mijn bestelling gedaan met oude prijzen, en deze artikelen waren toen op voorraad zij je zelf, dus 100% leverings garantie, wat is hiermee gebeurt dan?? en aangezien ik voor 1200 euro aan bonnen had om te besteden, mis ik toch zeker nog 50-100 euro aan waarde van mijn vuurwerk, met wat ik nu besteld heb op de vernieuwde site !! ook heb ik de actie bonnen toen aangeschaft omdat er super mooie artikelen opstonden die ik nu mis, maar goed, ik blijf het positief in zien met vuurwerk4all en kijk zeer uit naar de verkoop dagen,

Verder wens ik het hele team succes met komende tijd, mvg koen

Door een miscommunicatie was Wim weer even actief op VWC, echter is dit weer teruggedraaid, onderstaande is een quote van eerder uit dit topic en blijft geldend. :bye:

Beste leden,

Wij hebben diverse berichten van Wim verwijderd waarbij de regels werden overtreden, Wim is hierbij constant op de hoogte gebracht. De reacties van Wim en de wijze waarop hebben ons echter doen besluiten om het account op non-actief te zetten.

Wij beseffen dat dit een dealer is waar veel leden contact mee hebben en wat hebben gekocht, uiteraard kunnen jullie hem wel gewoon bereiken via wim[at]vuurwerk4all.nl.

Mvg,

Vuurwerkcrew.nl

Hallo Slomo welke minpunten ? Heb het wel doorgelezen maar zie staan de volgende dingen:

1 ik werf personeel zonder diploma's >>> ja dat heb ik gedaan voor de algemeen voorkomende werkzaamheden wat de sprinkler en rest van de dingen worden uitbesteed aan een gecertificeerd bedrijf dus vraag me af wat daar mis mee was.

2. Zouden wij de boel bedonderen ? >>>> zou graag weten waarmee want geloof dat ik doordat bepaalde dingen die niet meer leverbaar waren voor ons en ik de actie om heb gegooit wat ik tot nu toe van een ieder heb gehoord het naar volle tevredenheid is gegaan.

3. Wat er in de winkel dan is misgegaan zou ik niet weten want ik heb zelf boven gezeten en niet beneden en boven heb ik niks gehoord en heb achteraf ook geen boze mails o.i.d. gezien dus dat zu ik dan graag nog even horen.

4. Wat betreft de website is het zo de een vindt dit mooi de ander vindt dat mooi maar ach ik kan me daar niet druk om gaan maken het gaat erom dat die functioneert. Tevens bekijk de pageviews eens geloof dat dat genoeg zegt dus ik vind hem prima zo. Nog nooit geen vreemde dingen of problemen ermee gehad dus gewoon lekker simpel.

Wat betreft Kika Geven wij niet de hele aankoopwaarde want dat zou te gek voor worden zijn maar wij verdubbelen wel de inkoopsprijs.
De actie hebben we netjes aangemeld bij kika en iedere klant welke hiervan gebruik maakt wordt vermeld op de site met het bedrag erbij.

Dus een ieder mag zijn commentaar geven hoor ik zal altijd proberen zo duidelijk mogelijk uit te leggen hoe en waarom wij iets doen.
Een ieder is altijd ook van harte welkom in de winkel in Leiden die is tenslotte dagelijks geopend het gehele jaar.

Gr Wim

Dus als het voor normale werkzaamheden is dan maakt dat papiertje niet uit? Met alle respect dat papiertje is er bij deze groep werk mensen niet voor niets. Het is werkelijk waar te simpel voor woorden voor de meeste onder ons, echter is gebleken dat helaas niet iedereen zo verstandig genoeg is. Net zoals met vuurwerk idioten.. Niet iedereen heeft een degelijk verstand.

Puntje 2 van je heb ik geen idee, dus je post was onnodig..

Dat je niks heb gezien? Wow... Je zit, of staat, ligt er maar net aan hoe jij je achter de computer bevind... Anyway U of JIJ als ik zo vrij mag zijn bent degene die mij nota bene geholpen heeft! U of JIJ was juist degene die beweerde dat het laten vallen van 300€ aan Cakes geen problemen zou kunnen opleveren.. Jij of u als dat respectvoller overkomt stond oog in oog met mij.. en dan beweren dat u/jij er niet bijw as is te absurd voor woorden. Wees of zo eerlijk dat je het wel was of wees een man en laat blijken dat je het gewoon even niet meer weet.. Niks raars aan na bijna een jaar en in een drukke periode. Maar zo liegen is toch wel echt te kinderlijk voor woorden, bijna net zo kinderlijk als dat VCA papiertje wat daadwerkelijk nut heeft.

En in plaats van zo te ''reageren'' kan je ook vragen om wat positieve danwel negatieve feedback en in iedergeval net doen alsof je er werk van gaat maken omdat het om jou zaak gaat. Gewoon even wat inresse in je klanten, ook al is de ervaring negatief dat kan alleen maar zorgen voor een betere zaak. helaas vind jij het genoodzaakt om alles te weerleggen in plaats van er iets mee te doen.. Had eigenlijk na alles ook niet veel verwacht.

Waar ik verder op doelde met de site is dat er veel meer in zit. De termenlogie en de lay out zien er gewoon niet aantrekkelijk uit en vrij amateuristisch.. En dan heb ik het geeneens over de talloze pop ups van Groupon like acties.. Ook dit kan je veel beter beschouwen als feedback en misschien kijken of er meer mensen zo denken dat je er ook daadwerkelijk misschien wat mee kan doen. Het afschuiven op smaak is heel makkelijk en zeer kinderlijk en sla je helaas weer de plank volledig mis.

Waarom zet je dan niet de inkoopsprijs erbij van Kika? Als ik 6€ gratis vuurwerk doneer heb ik het idee dat ik 6€ doneer en niet 3€ inkoopsprijs.. Dan doneer ik namelijk veel liever direct.. Heel leuk gebaar maar je mist weer dat puntje op de i.

En als laatste doelde ik op het feit hoe het werkt met die korting? 100€ incl bestellen of 100€ exclusief? Vervalt gratis vuurwerk? Vervalt die knal cake?

Etc etc etc werk hieraan en wie weet misschien ooit wordt het nog wat met jullie.. Iets meer aandacht en zorgen voor feedback kan wonderen verrichten.

Ik heb Wim gevraagd of hij de Event Stage Maker van Rubro wilde gaan verkopen, hij heeft deze cake in het assortiment gezet onder het kopje ''Speciaal ingekocht 4''

Hierbij wil ik Wim ( ook al ziet die dit bericht niet )bedanken voor het toevoegen!

Rik.

Inmiddels is de dynasty collectie van de site verdwenen en zijn er een aantal artikelen in prijs verhoogd! Ben benieuwd of de spullen die al besteld zijn van dynasty gewoon geleverd gaan worden..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan