Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is het eigenlijk al mogelijk om gewoon binnen te lopen en je bestelling te doen?
En wat is er dan zo bizar volgens jou?
Wat is er momenteel slecht aan de service dan? De verkoopdagen zijn nog niet eens begonnen?
Is het eigenlijk al mogelijk om gewoon binnen te lopen en je bestelling te doen?
Der komt nog een eindejaarsactie he, van bijvoorbeeld 30 procent ofz?
De Dol Dwaze dagen zijn dit weekend weer van kracht.
20 procent korting op je bestelling.
Deze actie geldt tot en met zondagavond 12 uur.
gr wim
Yo wim, al wat commentar op de min puntjes of houd je je liever afzijdig van negatieve gedachtes en opmerkingen?
Misschien wel handig om uit te leggen hoe de gratis vuurwerkactie werkt..
En nog een klein dingetje, stel ik doneer mijn gratis vuurwerk aan KiKa, heel goed idee, maar doneren jullie dan de inkoops prijs van 10€ of de geschatte waarde?
Beste leden,
Wij hebben diverse berichten van Wim verwijderd waarbij de regels werden overtreden, Wim is hierbij constant op de hoogte gebracht. De reacties van Wim en de wijze waarop hebben ons echter doen besluiten om het account op non-actief te zetten.
Wij beseffen dat dit een dealer is waar veel leden contact mee hebben en wat hebben gekocht, uiteraard kunnen jullie hem wel gewoon bereiken via wim[at]vuurwerk4all.nl.
Mvg,
Vuurwerkcrew.nl
Hallo Slomo welke minpunten ? Heb het wel doorgelezen maar zie staan de volgende dingen:
1 ik werf personeel zonder diploma's >>> ja dat heb ik gedaan voor de algemeen voorkomende werkzaamheden wat de sprinkler en rest van de dingen worden uitbesteed aan een gecertificeerd bedrijf dus vraag me af wat daar mis mee was.
2. Zouden wij de boel bedonderen ? >>>> zou graag weten waarmee want geloof dat ik doordat bepaalde dingen die niet meer leverbaar waren voor ons en ik de actie om heb gegooit wat ik tot nu toe van een ieder heb gehoord het naar volle tevredenheid is gegaan.
3. Wat er in de winkel dan is misgegaan zou ik niet weten want ik heb zelf boven gezeten en niet beneden en boven heb ik niks gehoord en heb achteraf ook geen boze mails o.i.d. gezien dus dat zu ik dan graag nog even horen.
4. Wat betreft de website is het zo de een vindt dit mooi de ander vindt dat mooi maar ach ik kan me daar niet druk om gaan maken het gaat erom dat die functioneert. Tevens bekijk de pageviews eens geloof dat dat genoeg zegt dus ik vind hem prima zo. Nog nooit geen vreemde dingen of problemen ermee gehad dus gewoon lekker simpel.
Wat betreft Kika Geven wij niet de hele aankoopwaarde want dat zou te gek voor worden zijn maar wij verdubbelen wel de inkoopsprijs.
De actie hebben we netjes aangemeld bij kika en iedere klant welke hiervan gebruik maakt wordt vermeld op de site met het bedrag erbij.
Dus een ieder mag zijn commentaar geven hoor ik zal altijd proberen zo duidelijk mogelijk uit te leggen hoe en waarom wij iets doen.
Een ieder is altijd ook van harte welkom in de winkel in Leiden die is tenslotte dagelijks geopend het gehele jaar.
Gr Wim
Inmiddels is de dynasty collectie van de site verdwenen en zijn er een aantal artikelen in prijs verhoogd! Ben benieuwd of de spullen die al besteld zijn van dynasty gewoon geleverd gaan worden..