Vuurwerk4all Leiderdorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aanvullend gevonden op de site:

De hoogste besteller van 2011 belonen wij ook nog eens met een rubro 4 seasons cake twv 125 euro.

HOOGSTE BESTELLER 2011 TOT NU TOE: Christian G. Oegstgeest

VOOR EEN BEDRAG VAN: € 1.739,40

Bron: http://vuurwerk4all.nl/index.php?action=extra&extra=A_hoogste_best__2011&lang=NL

Hier zie ik niet zo een probleem in, mits er toestemming gevraagd is aan de persoon of zijn naam gebruikt mag worden.

Verder heb ik zelf vorig jaar goede ervaringen met dit bedrijf, de service was goed en ik werd snel geholpen in de winkel. Mijn aankopen werden netjes gecontroleerd op de balie. En wat ik als min puntje ervaarde
Werd daar gelijk verholpen, namelijk dat ik vond dat er teveel producten in de tas waren gestopt en het nogal aangestampt was voor mijn gevoel. Ik gaf dit aan en er kwam gelijk een tweede tas bij en excuses. Dus zoals ik al zei goede ervaringen

@Haplo: Check het gastenboek ;)

Anyway, voor mensen die de 4 Season van Rubro voor maar 108,- willen, ivm Laagsteprijsgarantie van Vw4all, hij is bij Nolimitfireworks.nl maar 119,-.
Ook het Buurtassortiment, die is daar 90,- dus krijg je hem bij VW4all voor maar 90-10% = 81 euro :)

maar nolimitfireworks zit in hippolytushoef, en niet in leiden of leiderdorp, dus dan geld de actie niet !!

maar nolimitfireworks zit in hippolytushoef, en niet in leiden of leiderdorp, dus dan geld de actie niet !!

Ow, nvm, ik haalde wat sites door elkaar :P Dat krijg je ervan als je 30 tabs open hebt staan :P

Ik kwam er wel via een site die zei dat het maar 2km van Leiden was oid... maarja...

Ik gok omdat ze niet meer op de site staan :)

Inderdaad. Kreeg namelijk de vraag of de SS nog te koop waren bij Wim. Ik zag ze niet meer staan op de site. Ik was gisteren nogal moe, dus ik vroeg mij af of ik verkeerd zat te kijken of iets gemist had wat dat betreft.

Dus ik dacht van ik vraag het even.

:bye:

Jongens het blijkt dat Vuurwerk4all dit jaar geen wolf producten gaat leveren, ik wil natuurlijk mijn geld terug, mocht dit zo zijn!!

Bron: Kwintos heeft contact gehad met Wim

Erg jammer hoe het allemaal loopt ja, het is totaal niet vlekkeloos gegaan allemaal en daarom was ik het ook zat. Heb net contact gehad met Wim en iedereen kan zn geld terug vragen. Hij stuurt je dan een nota die je ondertekend terug moet sturen en hij zal dan het geld overmaken.

Wim heeft het wel zelf naar buiten gebracht door de mensen in te lichten die bij hem hebben besteld.
Net even met hem gebeld, en ik kan z'n beweegredenen heel goed begrijpen.
Als je het wil stort hij gewoon het geld terug. Geen probleem.

Beetje laat niet om dit 23 december naar buiten te brengen?
En dan ook nog eens niet zelf.

Is wel een beetje jammer ja, zeker voor de mensen die al vroeg van te voren besteld hebben.

Edit: als hij de mensen heeft ingelicht, is het wel weer goed geregeld !

Ik heb inmiddels mn geld netjes terug gekregen,dat is dan wel weer een pluspunt.Maar zo werkt het gewoon niet,als elke keer alles veranderd daar kan ik echt heel erg slecht tegen.

Laatst bewerkt:
Hier vandaag ook een mail gehad, dat ie sommige producten niet meer kan leveren. Nou dan zoeken we toch andere uit :p
Ik ga gewoon lekker shoppen in leiden :-)

Wim heeft het wel zelf naar buiten gebracht door de mensen in te lichten die bij hem hebben besteld.
Net even met hem gebeld, en ik kan z'n beweegredenen heel goed begrijpen.
Als je het wil stort hij gewoon het geld terug. Geen probleem.

wat zijn die redenen dan? ben ik wel benieuwd naar.
greetz

Ik heb ook voor bijna 400 euro aan andere artikelen uit moeten zoeken.
ik baal hier heel erg van, want nu mis ik bijvoorbeeld 6x mijn silver salute.
maar goed we gaan het doen met de vervangende zelf gekozen artikelen

gr koen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan