Ik ging vroeger slapen, en dacht al aan wat ik de volgende dag zou vinden haha.
Werd ook meestal erg vroeg weer wakker, aankleden en rennen, samen met wat vriendjes de hele buurt afstruinen en hopen dat het nog niet geregend had
Teveel ervaringen om op te noemen haha, een keer een klein pagara rotje gevonden van een chinese rol, lont erop van 10 cm, dacht nou die gaat wel, wou hem in een lege pamperdoos leggen, doe me aansteker aan, en een gappie roept me, keer me hoofd om en beweeg daarmee ook de vlam langs het lontje terwijl ik hem nog vast had, dat deed pijn als kleine jongen haha xD, even flippen en het was over, alles zat er nog aan, al voelde ik niets haha...
Chinese rollen waren voor mij een ware droom, ik had er nog nooit een meegemaakt en alleen op afstand gehoord, en was altijd gek op de overblijfselen ervan, die bewaarde ik en nam ze later mee naar het strand om daar lekker stiekem te knallen, en dat vond ik geweldig, waar avontuur gevoel
Later had ik een kennis, die was op hol geslagen met elk jaar grotere rollen
begon met 100.000-300.00-500.000-1.000.000 dus je begrijpt GOd had mijn wens
gehoor gegeven heheheh, dat waren pas bergen rood papier, rol over de straat tot aan het dak 15 meter hoog, langs alle ramen op 50 cm afstand, en geeneen raam gebroken!
Daarna "even" vegen erg mooi allemaal, vereeuwigd in mijn gedachten.
Net zoals de keer dat ik zoveel had gevonden dat letterlijk mijn hele jas vol zat, ik had een bomberjasje maar er zat een gat in mijn binnenzak, dus kon flink doorladen...had een 720 shots matje erin waar nog de helft van over was en VEEl andere ellende haha, we liepen door de straten te struinen
En ik had ene voorgevoel, en zei tegen me gabber even stoppen met afsteken straks worden we nog gepakt... OK Nog effe 1 rotje! PANG! JAJA Politie rijd voorbij hoor!!!
PIEPP KLIK zoef achteruit haha RENNENNNNN wij terug de straat in, ja hoor
ze kwamen achter mij aan, IK WEER haha, ik ren terug auto gaat acheruit keihard

okeoke ik was 14 ofzo ik gaf op, was best onder de indruk, leek wel een inval haha, agent komt eruit oke jongens (opent zijn kofferbak en gooit zijn petje erin) gooi al het vuurwerk wat je hebt maar in mijn petje.
Je begrijpt haha hup trek mat uit me binnenzak, rotjes, pagara,s
vuurpijltjes, echt grote vuurpijlen zonder stokken xD
echt veel van alles en het hoedje was niet meer te zien
Agent kijkt verbaasd haha ZOO JONGEN JIJ BENT ZEKER DE LEIDER VAN DE GROEP hahaha, was erg erg erg funny moment, was overigens niet zo, we waren lone rangers, maar hoe het eruit kwam, hij zag mij en zoveel vuurwerk uit 1 zak hij dacht war komt dat vandaan hij goochelt

Alles ingeleverd en we mochten weer verder, maar je begrijpt hele dag was naar de ***** en alle winst voor dat jaar was weg.
Gekste dingen gevonden ook, van matten tot cakes en kleine flowerbeds, 1 keer een pijlenpakket, dat vergeet je natuurlijk nooit meer

zelfs een keer een thunderflash uit het leger gevonden rood met groen, ga daar maar niet verder op in hehe...
Als ik eraan terugdenk, word ik er erg blij van, kan nog wel 36 pagina,s met troep schrijven, maar het is al zo laat

hahah