Vuurwerk via BVA veilingen?

Ja er komen helaas nog behoorlijk wat kosten bij, bijvoorbeeld een product waar 60 Euro als huidig bod staat :

Minimum volgend bod € 70,00
BTW (21%) € 17,20
Veilingkosten € 11,90
Totaal € 99,10

Anders was de TOKYOKIDO wel mooi geweest :)

Edit : zie sommige met een mooie prijs staan :
Red Wire AUTOGRAPH BOX, POISONOUS PANTHER, WILD LION
Die kan je toch voordelig scoren daar, als je niet wordt overboden.

Laatst bewerkt:
Zou voor mij prima te doen zijn maar prijzen zijn excl BTW, 1e bod voor bv de Vivaldi is al 310 euro... Vind het totaal niet interessant zo.

Hetzelfde als die facebook bieding groepen. Is altijd een gek die bijna de adviesprijs biedt. Totaal niet interessant als je freakprijzen gewend bent. Maar wie weet weten sommige alsnog iets moois op de kop te tikken

Hetzelfde als die facebook bieding groepen. Is altijd een gek die bijna de adviesprijs biedt. Totaal niet interessant als je freakprijzen gewend bent. Maar wie weet weten sommige alsnog iets moois op de kop te tikken

Op Facebook kun je zo nu en dan nog wel een koopje op de kop tikken, soms zelfs nog goedkoper als de freakprijzen. Is wel afhankelijk welke partij het product aanbied. Sommige maken gebruik van nepbieders om zo de prijs naar een bepaald minimum te krijgen. En in december is de kans ook een stuk kleiner omdat dan meer mensen actief worden.

Heb er vorig jaar toen die groep nog vrij nieuw was een color carnival gescoord voor 55 euro. Buurman van me de garden party boxen voor ongeveer 60. Maar ja ik zie dat niet meer zo gauw gebeuren in die groep. Zitten nu veel meer kapers op de kust en inderdaad heb ik het idee dat er in opdracht van de aanbieders mensen op zitten te bieden om de prijs omhoog te drijven.

Dat zijn dat inderdaad prima bedragen! Voor mij is het lang geleden dat ik boxen voor dat geld heb zien gaan.

Ik koop regelmatig bij BVA en de ene keer een betere ervaring dan de andere.
Afhalen gaat altijd goed tot op heden dus dit zal ook zo zijn.
voor geïnteresseerde zonder account heb ik een screenshot gemaakt van het assortiment van hoogste naar laagste bod/ startprijs.

BVA is handelt wel snel met terug betalen. Ik heb twee maal een veiling gewonnen die vervolgens niet geleverd werd. Dat was echt klote ik had deze kavels namelijk echt heel graag ontvangen. Uiteindelijk kreeg ik in beide gevallen vrij wel direct mijn geld terug.

BVA is handelt wel snel met terug betalen. Ik heb twee maal een veiling gewonnen die vervolgens niet geleverd werd. Dat was echt klote ik had deze kavels namelijk echt heel graag ontvangen. Uiteindelijk kreeg ik in beide gevallen vrij wel direct mijn geld terug.
Dit is toch heel wat anders? dit niet op kunnen / mogen halen.

Heb een X aantal keer gehad dat iets gewoon niet uitgeleverd werd inderdaad. Dit was wel altijd via verzending. Bij afhalen nooit problemen gehad.

Back
Bovenaan