Koala
VWC lid
Iemand suggesties voor Multicolour cakes/compounds? Het liefst zonder crackling.
Spinners 2 colorz - VWTotaal
Colour Storm - Evolution
Katan Special #2 - Katan
Neon Maroon - VW Mania
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Iemand suggesties voor Multicolour cakes/compounds? Het liefst zonder crackling.
Thunderstorm / crackling storm eventueel aanradertje ?
Dat is een hele mooie! Alleen een product die je weinig tegenkomt. Ik ga 'm in de gaten houden.
De trackmania box bestaat uit 4 cakes toch? tenminste: volgens mij wel.
In het producttopic staat ook flink wat films:
https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?43768-Trackmania-Box/page3
Ik zou hem lekker zo laten en gewoon twee keer achter elkaar doen, al heb je met 2x tegelijk wel een dikke 40 seconden flink wat geweld![]()
Hallo freaks,
Niet helemaal juiste plek, maar aangezien er geen ander topic is: Ik heb samen met mijn stookmaat de trackmania box gekocht 2x. Deze wilden we eerst tegelijk afsteken maar dat vinden we eigenlijk zonde omdat hij zo kort duurt. Dus we dachten eraan om deze achter elkaar aan te steken. Zit alleen een beetje met de afsteekvolgorde, hier is de box btw: https://www.youtube.com/watch?v=VHXqFXnF1OI&feature=emb_title
Zat te denken aan 2-1-3-1-2-3 maar wat ook een optie is om cake 2 en 3 tegelijk te starten? Dus 22-1-1-33 of toch 2-1-3-2-1-3. Eerste keer in 10 jaar dat ik weer fatsoenlijk vuurwerk afsteekt dus vind moeilijk inschatten wat leuk effect zou geven.
Die heb ik, maar is geen 30mm en boeket grootte lijkt niet giga (wel een fantastische mooie gekleurde bak)Fire Valley Poema. Nu ook in de CR actie.
Beste mannen,
Ik zoek een 30mm cakebox/compound voor ongeveer rond de 70 tot 100,-
Wat hierbij het belangrijkste is, is mega grote spreiding en harde burst, kleur en effect maakt niet zoveel uit. ik zat te kijken naar de event 6, maar die lijkt ook 20 en 25mm te hebben. Zijn er andere boxen/compounds met giga boeketten en harde burst überhaupt wel verkrijgbaar voor rond dat bedrag in de freak? Iemand suggesties?
Beste mannen,
Wat hierbij het belangrijkste is, is mega grote spreiding en harde burst, kleur en effect maakt niet zoveel uit. ik zat te kijken naar de event 6, maar die lijkt ook 20 en 25mm te hebben. Zijn er andere boxen/compounds met giga boeketten en harde burst überhaupt wel verkrijgbaar voor rond dat bedrag in de freak? Iemand suggesties?
Beste mannen,
jeetje wat een bak, echte precies wat ik zocht. Viele dank!Garden Party 3
lees nu net helaas dat deze nergens meer bijna te krijgen is, heeft er iemand anders een andere suggestie?Garden Party 3
thanks, had zelf al gegoogeld en die stond er tussen maar dat is een tikkeltje te ver reizen, ik woon in het zuidwesten van nederland, is meer dan 2u rijden voor 1 doos.