Vuurwerk Vechtweelde Maarssen

Leuk om jullie reacties te lezen, mochten jullie verbeterpunten of tips hebben dan horen wij het natuurlijk ook graag....

Ik kan helaas nog niets over de collectie zeggen zo vroeg in het jaar. Maar de 'originele oude' Pyropower Thunderkings zijn zo goed als op, en ook niet meer leverbaar door Broekhoff. Deze komen dus waarschijnlijk niet terug in onze collectie.

Oke, bedankt voor het snelle antwoord. Ja ik snap dat jullie daar eigenlijk nog niet zoveel over kunnen vertellen. Ik hoop natuurlijk wel dat er een andere singleshot een flinke aanbieding krijgt, want het was wel fijn om zulke kwaliteits thunderkings voor zo'n lage prijs binnen te kunnen halen ;)

Hallo allemaal,

Is er al wat meer bekend over de collectie van Vuurwerk Vechtweelde dit jaar? En komt er ook weer een mooie actie voor thunderkings? Alvast bedankt!! :)

Hallo allemaal,

Is er al wat meer bekend over de collectie van Vuurwerk Vechtweelde dit jaar? En komt er ook weer een mooie actie voor thunderkings? Alvast bedankt!! :)

Nog even geduld, komende weken gaan we weer bij de verschillende importeurs langs... Als er wat nieuws is dan hoor je het hier!!

Wij zijn druk bezig met de laatste voorbereidingen. De folder is bijna klaar en de website moet binnen 2/3 weken klaar zijn. Onze collectie bestaat ook dit jaar weer uit de beste artikelen van Broekhoff en Rubro.

Vandaag even in de winkel geweest om de bestelling van een stookmaat op te halen :) Zelf had ik hier niks besteld, maar ik kon dus toch even de sfeer opsnuiven.
We waren er vrij vroeg, rond 8:30 uur. Maar er liepen toch al wel wat klanten rond. De verkoopruimte is ruim en fris ingericht. De schaal oliebollen werd nét weer aangevuld, maar ik had net m'n tanden gepoetst dus heb me ingehouden :p Erg sfeervol om de klanten gratis oliebollen te vertrekken. Er stonden ook flink veel medewerkers achter de balie. Geen idee hoe druk het kan worden in de pieken, maar het zag eruit als een flink geoliede machine. De tactiek van het afhalen van je voorbestelling is ook erg netjes. Je geeft bij een aparte balie je voorbestelling door. Die wordt dan digitaal naar de bunker verzonden en daar uitgeprint. Deze mensen pakken dan je bestelling in kratten in, waarna het op de balie wordt gecontroleerd en ingepakt in het bijzijn van de klant. Erg fraudebestendig, foolproof en geruststellend! Onze voorbestelling stond in vijf minuten op de balie. Maar zo snel wilde ik niet weg natuurlijk, dus Douwe vond nog wat tijd om een praatje met me te maken :p Bedankt voor de goede service en volledige uitlevering!

Gelukkig zie ik dit op tijd zodat ik het nog snel kan herstellen.

Jullie winkel was juist prima.

Op het late tijdstip verwarde ik jullie met wittevuurwerk.nl

Net ook geweest. Is wel een lopende band in mijn ogen, niet echt ruimte voor een praatje of wat gezelligheid. Verder dus wel snel geholpen, op dat gebied niets te klagen!

Gelukkig zie ik dit op tijd zodat ik het nog snel kan herstellen.

Jullie winkel was juist prima.

Op het late tijdstip verwarde ik jullie met wittevuurwerk.nl

Dat krijg je als je elke winkel afkraakt zonder onderbouwing. Ik zie alleen maar posts met negatieve berichten.

Back
Bovenaan